Miksi suomessa on kaikki tehty niin vaikeaksi?
Esim näin tavallisena miehenä ei ole mitään mahdollisuutta saada perhettä. Onko tässä tarkoituksessa se että vain eliittimiehet pääsee lisääntymään?
Kommentit (14)
Ennen oli helpompaa. Sitten Suomeen tuli globalisaatio. Ja suomalainen sivilisaatio on vaarassa.
Sukkakansan pitää oppia pitämään puolensa maailman myrskyissä.
Normaalisti nuo seurustelu- ja pariutumishommat hoitaa kukin itse. Siihen ei hallitus puutu eikä kai voi selallaista lakiakaan tehdä koska olemme länsimaa.
Vain viisi prosenttia miehistä voi nykyään haaveilla perheestä...
Jaa. Ei se nyt yleensä kauhean vaikeaa ole. Oletko miettinyt ovatko omat odotuksesi realistiset? Oletko itse ihannekumppani?
Tunnen miehiä, jotka odottavat, että naisen pitäisi tulla heille siivoamaan ja laittamaan ruokaa. Kannattaa tehdä lista siitä, millaisen naisen toivoo saavansa. Sen jälkeen voitkin miettiä itsesi siihen naisen asemaan. Haluaisitko itse parisuhteen kanssasi, jos olisit nainen?
Itselläni on ystävä joka itkee aina, kun hän ei löydä miestä. Odotukset ovat kuitenkin, että miehen pitää elättää hänet ja käydä töissä, olla rikas, tehdä kaikki kotityöt ja hoitaa lapset. Itse mietin, että mitäköhän tuo nainen ajatteli itse antaa siihen parisuhteeseen. Ei kuulosta kovin hyvältä diililtä miehille. Ja juuri samanlaisia miehiä tunnen myös. Odotetaan, että nainen käy töissä ja on rikas. Nainen hoitaa kodin ja lapset.
Eikö mikään värähdä korvien välissä? MIKSI KUKAAN HALUAISI RYHTYÄ PALVELIJAKSI? Eiköhän sen miehen tai naisen kannata maksaa ennemmin omat laskunsa ja siivota vain oma kotinsa, kuin alkaa palvelemaan jotain itsekästä narsistia.
ainahan ne sosiaalisesti vajaat mammanpojat on sinne uuninpankolle jääneet makoilemaan.
"Intersektionaalinen marxilainen feminismi"
Oletpa onnistunut opettelemaan kolme hienoa vierasperäistä sanaa! Onnea sinulle.
Nyt kun vielä tajuat että nuo on sinulle opetettu jotta nielaisisit jonkun uuskonservatiivisen propagandan niin olet jo aika pitkällä.
Sitten kannattaa tehdä niitä asioita, jotka Suomessa on tehty helpoiksi. Kuten luonnossa liikkuminen, marjastus, sienestys, opiskelu, lukeminen, uuden oppiminen.
Tavis mies ei saa perhettä niin on naiset päättäneet. Miehen pitää olla komea ja jännä niin nainen tekee heti lapsia sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Intersektionaalinen marxilainen feminismi"
Oletpa onnistunut opettelemaan kolme hienoa vierasperäistä sanaa! Onnea sinulle.
Nyt kun vielä tajuat että nuo on sinulle opetettu jotta nielaisisit jonkun uuskonservatiivisen propagandan niin olet jo aika pitkällä.
Tuo rimpsu minkä laitoit lainausmerkkeihin on inceleiden jokin uusi ja hieno sananparsi mitä tykkäävät viljellä. Säälittävää, eikö?
Tyhmälle kaikki on vaikeaa.