Lue keskustelun säännöt.
Onko 163 cm nainen lyhyt Suomessa?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
163 senttinen nainen ei ole
lyhyt Suomessa
Olen 163cm ja yleensä tunnen olevani normipituinen mutta JOS laitan korkkarit jalkaani, tunnen olevani jättiläinen ja tuntuu kuin muut olisivat tosi lyhyitä.
Vois tuo outo pituuden tunne poistua vaikkapa pitämällä korkokenkiä useammin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon 158 ja koen itseni todella pieneksi... :/
Ihan hyvä pituus. Ei kannata murehtia asioita joista ei itse ole vastuussa eikä niille voi mitään. Korotetut kengänpohjat tai korkkarit ovat vain kosmetiikkaa jotka riisutaan kuitenkin kotiin palatessa. Nyt talvella niidenkin käyttö on ulkona jo poissuljettu apu. Harmittelin miehelleni sitä, että S-marketin isot myymälöiden uudistamiseen liittyvä satsaukset ovat vain hankaloittaneet asiointia heillä. Hyllyille ei ylety, eikä henkilökuntaa ole ehkä tarpeeksi siirtämässä edestä ostettujen tilalle taakse jääneiden tuotteiden sijoittamista jotta ylettyisi niitä ottamaan. Jotkut hyllyt ammottavat tyhjyyttään tai kylmäkaapit odottavat juomien täydennystä. Tämä on jo enemmän kuin viikkojen havainto menee jo useammassa kuukaudessa. Nyt Korona + variantteja varoavana olen jättänyt käynnit ja odotan kotiinkuljetuksen palvelua -> eli 15cm pidempi mieheni yrittää nyt onnistua tavaroiden kalastelussa, mutta on hänelläkin ollut hankaluuksia. Mikään hehkutusmainos ei korvaa sitä mitä kohtaamme ostoskäynneillä lähimyymälässä reaaliajassa asioidessa.