Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempi ei saa tietoa teinin terveysasioista? Tytär hankkinut salaa pillerit

Vierailija
16.01.2022 |

Löysin 15-v tytön huoneesta sattumalta, siis oikeasti sattumalta, e-pillerit ja kun kovistelin niin kertoi, että on käyttänyt niitä jo yli puoli vuotta. Mielestäni vanhemman pitäisi saada tietää alaikäisen lääkityksistä. Poikaystävä on esitelty meille vain kaverina, ei ole kertonut edes että seurustelee, saati että on seksiäkin. Suututtaa aivan h**vetisti.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys se sinunkin lapsellasi on. Ainakin jotakin olette tehnyt oikein, että tytär huolehtii ehkäisystään. Muusta en sitten tiedäkään, ei kuulosta siltä että sattumalta on pillerit osunut silmääsi.

Vierailija
2/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuonikäisen vahinkoraskaus sitten parempi vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle

Vierailija
4/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska e-pillerit ovat mös ehkäisyä varten, eikä teinit halua välttämättä kertoa vanhemmille, että harrastaa seksiä. 

Vierailija
5/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisyys se sinunkin lapsellasi on. Ainakin jotakin olette tehnyt oikein, että tytär huolehtii ehkäisystään. Muusta en sitten tiedäkään, ei kuulosta siltä että sattumalta on pillerit osunut silmääsi.

Ei minulla sinänsä olisi mitään pillereitä vastaan, minusta noin nuori ei vaan saisi hankkia pitkäaikaista lääkitystä vanhempien tietämättä. Ja ne tosiaan osui silmiin sattumalta, kun kävin tytön huoneessa. Hän oli itse jättänyt yöpöydän laatikon auki ja kun kävin laittamassa sen kiinni, niin siellähän ne pillerit olivat päällimmäisenä näkyvissä.

Vierailija
6/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen poikaystävä on?

Vierailija
7/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla sinänsä olisi mitään pillereitä vastaan, minusta noin nuori ei vaan saisi hankkia pitkäaikaista lääkitystä vanhempien tietämättä. Ja ne tosiaan osui silmiin sattumalta, kun kävin tytön huoneessa. Hän oli itse jättänyt yöpöydän laatikon auki ja kun kävin laittamassa sen kiinni, niin siellähän ne pillerit olivat päällimmäisenä näkyvissä.

Kyllä saa. Sen päättää tyttäresi ja hänen hoitava lääkäri. Ei tarvita riehuvan mamman sekoiluja väliin.

Vierailija
8/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä kyl ihan sekasin. Onneks sulla on kuitenkin vastuuntuntonen ja fiksu tytär omasta ahdasmielisyydestäsi huolimatta. Kehuja tuo trini ansaitsisi eikä haukkuja.

Vierailija
9/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen poikaystävä on?

Muutaman kuukauden nuorempi eli myös 15.

Vierailija
10/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit toisen huoneeseen?

Vierailija
11/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten seksielämä , kuten vanhempien , on yksityisasia. Fiksua, kun on omatoimisesti hankkinut pillerit. Todennäköisesti arvannut , että äiti olisi ollut hankala.

Vierailija
12/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä tässä olisi sitten vaihtoehto? Ettei teini hanki ehkäisyä? Vai olisitko pyytänyt, että hän pidättäytyy seksistä? Niin tampio et voi olla, että olisit uskonut tuon toimivan. Teini tuntuu olevan tässä asiassa vastuuntuntoisempi kuin sinä.

Vierailija
13/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lääkäri tiedä paremmin kuin vanhempi.

Vierailija
14/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit toisen huoneeseen?

Miksi en menisi? Vein sinne puhtaita pyykkejä, kun tyttö ei itse ollut kotona.

Vierailija
15/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikäraja on 16v, voisi olla esim 18

Vierailija
16/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että on pillerit. Meillä tytär on 16-vuotias ja halusi alkaa käyttämään e-pillereitä. Varasin hänelle gynekologille ajan. Minulle riittää että tytär itse kokee haluavansa käyttää niitä, ja haluaa pitää huolta itsestään ja kehostaan.

Vierailija
17/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin miksi on noin huonot välit omaan lapseen.

Me käytiin tytön kanssa yhdessä lääkärissä, itse pyysi mukaan.

Vierailija
18/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun 15-vuotiaalla on muuten asiat kunnossa, niin ole hirmuisen kiitollinen ja tosiaan tyytyväinen, että osaa itse hoitaa asiansa, huolehtii ehkäisystä, on vastuullinen.

Vierailija
19/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kuuluuko tyttäresi seksielämä sinulle? Hyvä vaan jos huolehtii ehkäsisystä. Ja pillereitä voi käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn. Missä sinä olet ollut terveystiedon tunnilla?

Vierailija
20/76 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa mummoksi😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän