Kun käyt kumppanisi kanssa saunassa...
Kommentit (26)
Sauna ja seksi on mun mielestä todella outo yhdistelmä. Mä varoitin uutta miestäkin heti ekaa saunomista suunniteltaessa, että minä en sitten saunassa harrasta seksiä. Ikinä. Siltä varalta, että olisi tottunut muuhun.
Saunassa ollaan vaan ja puhutaan ehkä jos on asiaa. Tai ollaan hiljaa. Rentoudutaan. Löylyä heitetään.
Mä olen kaksi kertaa elämäni aikani harrastanut (yrittänyt) seksiä saunassa ja molemmilla kerroilla meinas lähteä taju :D Nykyään ihan vaan oleskellaan siellä
Saunassa yleensä vain ollaan ja nautitaan olosta. Saattaa mies kyllä vähän hipaista poskea tai olkapäätä, silleen lempeästi. Joskus jutellaan henkeviä. Suihkun puolella saattaa kyllä toisinaan mennä vähän hurjastelun puolelle ;)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:54"]
Mä pyörryn, jos saunan lämpötila nousee paljon yli 80°C, joten puksuttelu onnistuu ihan hyvin, jos makaan lauteilla jalat ylhäällä. Tai sitten oviaukossa takaapäin. :)
Ymmärrän kyllä sen, jos saunomisajan haluaa pyhittää rauhoittumiselle. :) Siihen paras on kyllä puusauna, tulee pehmeämmät löylyt.
[/quote]
PUKSUTTELU??? WTF???
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:12"]
mitä mieltä muuten olette siitä, jos aikuisian ollaan vielä vanhempien tai jopa aikuisten vastakkaista sukupuolta olevien sisarusten kanssa samassa saunassa? Ja muutenkin häpeilemättä peseydytään ja kuljetaan alasti? 35v. poika äitinsä ja siskonsa kanssa alasti saunassa, kotona ja mökillä?
[/quote]
Kuulostaa ihan tervejärkiseltä perheeltä. Saunassa saunotaan, istutaan alasti, eikä se tosiaan mikään seksuaalinen paikka tai tapahtuma ole. Miksi aikuisten lapsien pitäisi hävetä saunomista vanhempiensa kanssa?
Nautitaan kynttilänvalosta, pitkistä katseista toisiimme, saatetaan jutella päivästä mitä ollaan tehty tai mitä kaikkea kesällä pitää tehdä.. Siis siinä vaan ollaan pyllyt viekukkain ja nautitaan :)