Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Raskaustuntemukset ennen testin tekoa

20.09.2006 |

Olen kolmen lapsen äiti ja olen usein pohdiskellut asiaa nimeltä äidin vaisto. Nyt olen pohdiskellut tuntemuksia ennen raskaus testin tekoa. Kahdessa edellisessä raskaussa olin lähes varma olevani raskaana vaikka kuukautiset eivät olleet päivääkään myöhässä. Vatsaa nipisti jne. Ja plussia ovat olleet.

Nyt kyselenkin teiltä hyvät odottajat, mitä tuntemuksia teillä oli ennen testin tekoa vai oliko niitä lainkaan?

Pohdin myös että miksi vatsassa on usein " menkkamainen" tunne juuri ennen kun menkkojen pitäisi alkaa. Minua on aina viillellyt vatsasta. Mietin mistä tuo johtuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pikkukakkonen tärppäsi 4. kierrolla ja kaikissa tärppiä edeltäneissä kolmessa kierrossa olin melkein varma että olin raskaana vaan enpä ollutkaan. Monta päivää kestäneestä menkkakivusta johtuen aloin sitten tärppikierrossa epäilemään että olisiko nyt onnistanut, yleensä minulla menkkakivut alkaa vasta sinä päivänä kun menkatkin.

Vierailija
2/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen plussan varmentumista minulla oli n. viikon ajan etova olo. Ei siis varsinaista pahoinvointia, mutta koko ajan oli olo, kuin olisi syönyt itsensä aivan ällö-ähkyyn. Sitten sainkin plussan ja parin viikon päästä tiesin, mitä oikea raskausajan pahoinvointi on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo ja aivan kauhee väsy. Ehdin keväällä jo huolestua että mikä nyt on vialla, ennenkuin alysin tehdä testin =)

Mary 23+0