Yritän iskeä yhtä varattua miestä!
Siis juuri SUN miestä, sinä naispuoleinen lukija siellä, joka olet parisuhteessa miespuoleisen henkilön kanssa!! Siis just sun miehestä on nyt kyse!!
Kommentit (29)
Yrität? Taidat olla ruma ankanpoikanen.
Yrittäähän toki saa, kaikkien matkaan tuskin edes pääsetkään, tuommoinen hempukka, helppo nakki ;)
Kaikkien teidän neljän vastaajan miehestä kyse!!
Kuinkahan kauan oot jo yrittänyt, kun yksin olet? Yrittänyttä ei laiteta, mutta ehkä joku kotoaan jo pois potkittu ääliö vielä sormus sormessaan, voi tolkuttomassa kännissä kerran sulle kassinsa tyhjentää, ja siinäpä se.
Joo saat ilmaseks ton nukkuun sohvalles. Ei tarvii ees yrittää. Käy hakemas vaan. Ollaan tänään kotona.
voisitko yrittää minun miestäni? Miltä näytät? Minkä ikäinen olet? Haluan erota mutta mies ei halua. Auttaisit minua samalla.
Mä oon kipeenä, joten voit tulla ottamaan ukolta loskat suuhun. Imuroi samalla.
Pikku vinkkinä, että kyseisen miehen nimi alkaa yhdellä aakkosiin kuuluvalla kirjaimella! Nyt varmasti viimeistään tunnistit kenestä kyse sinä tyhmä pikkuvaimo siellä! Minä pyöritän sun ukkoas! Miltä tuntuu?? ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:43"]
Kuinkahan kauan oot jo yrittänyt, kun yksin olet? Yrittänyttä ei laiteta, mutta ehkä joku kotoaan jo pois potkittu ääliö vielä sormus sormessaan, voi tolkuttomassa kännissä kerran sulle kassinsa tyhjentää, ja siinäpä se.
[/quote]Jo on taas joku idari liikkeellä. Tsemppiä ap.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:49"]
[/quote]
Moi ap :D Älähän nyt tuhlaa ruutia, kun iskuhommiinhan sun piti ryhtyä...
Iske kiinni vaan! Miehen parasta ennen -päiväys on jo mennyt aikapäiviä sitten.
Numero 10 täällä. Kerro vähän itsestäs, niin katsotaan voisitko viedä mun miehen myös. Ei tarvi omaksi ottaa jos et halua mut jos voisit hurmata sen vaikka muutamaksi kuukaudeksi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]En ole ap, mutta mulla on sama tavoite. Eli samassa veneessä ap:n kans.
Joo, kiinnostaa, kerro lisää ap, olet varmaan ylivertainen. Onko kunnon implantit ja muotoillut amorinkaaret?
Saat toki lainata, kunhan muistat pestä käytön jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:52"]
[/quote]
[/quote]En ole ap, mutta mulla on sama tavoite. Eli samassa veneessä ap:n kans.
[/quote]
Tuulta purjeisiin sitten vaan :D
Siitä vaan, saadaan mahtinaurut sun kustannuksella. ja tietenkin jaetaan ilo myös kaikkien kavereiden kanssa, nimellä ja kuvalla...