Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän iskeä yhtä varattua miestä!

Vierailija
13.05.2015 |

Siis juuri SUN miestä, sinä naispuoleinen lukija siellä, joka olet parisuhteessa miespuoleisen henkilön kanssa!! Siis just sun miehestä on nyt kyse!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus. Moni ei taida tajuta sarkasmia. Näinhän monessa keskustelussa käy kun joku mainitsee hääräävänsä varattua - moni epäilee voiko kyse olla omasta miehestä. Itsekin tähän epäilyyn joskus syyllistyneenä :D

Vierailija
22/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ikivanha aihe tääl ja aina joku provosoituu. Ite kyl toivon, et jos mies alkais suhteeseen ni tekis sen mua fiksumman kanssa.. Eli sellaisen joka ei roiku av.lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vain..toivittavasti onnistut. .

Vierailija
24/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:56"]

Joo, kiinnostaa, kerro lisää ap, olet varmaan ylivertainen. Onko kunnon implantit ja muotoillut amorinkaaret?

[/quote]

Tuskin paljon tarvitaan ulkonäöltä voittamaan kotikoneella päivystävää av-mammaa :)

Vierailija
25/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen mies ja ukkos käy ihan kuumana muhun!! Sun ukkos on kaappihomo! ap

Vierailija
26/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:24"]

Hauska aloitus. Moni ei taida tajuta sarkasmia. Näinhän monessa keskustelussa käy kun joku mainitsee hääräävänsä varattua - moni epäilee voiko kyse olla omasta miehestä. Itsekin tähän epäilyyn joskus syyllistyneenä :D

[/quote]

Mä taas koin tän eräänlaisena "antisarkasmina", siten että kaikki tajusivat mistä on kyse, mutta halusivat yllättää ja poiketa kaavasta. Kenties. Toi aloitushan oli selvää sarkasmia, en usko että kukaan muuta luuli, vai luuliko? :D

Vierailija
27/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä Jonne naureskelee ja hekumoi saamastaan huomiosta ensimmäisiä viiksihaiveniaan hypistellen...

Vierailija
28/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minua kukaan yritä iskeä?
t.mies

Vierailija
29/29 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:15"]Miksei minua kukaan yritä iskeä?
t.mies
[/quote]
Oothan varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän