Ostaisitko 100e maksavan meikkivoiteen?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:49"]Kokoomuslaiset naislääkärit on ainoita, jolla varaa.
[/quote] Ja muotibloggaajat.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:57"]Käyttääkö joku vielä perinteisiä meikkivoiteita? Oikeasti? Siis myydäänkö niitä vielä? Luulin ettei tänä päivänä enää käytetä muita kuin nykyaikaisia mineraalimeikkipohjia tai bb/cc-voiteita? :D [/quote] Käyttää ja monetkin. Tynnyrissäkö elät jos et oo kaupoissa nähny tavallisia meikkivoiteita?
[/quote]
Mineraalimeikit on SO last season. Eihän niitä ole kukaan käyttänyt enää ainakaan kolmeen vuoteen!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:40"]Sisleyn meikkivoide kyseessä!
[/quote]
Joo! Mulla on se. Ainoa miinus on se pumppu, annostelee liikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:55"]
Paras hintalaatusuhde löytyy Make Up Storen meikkivoiteista. Ne levittyvät sen näköisesti kuin kasvot olisi photoshopattu, eri ihotyypeille löytyy omanlaisensa (matta rasvaisemmalle, kuulas kuivemmalle jne) ja niissä on niin paljon pigmenttiä että pieni määrä riittää joten se pumppupullo on hyvin riittoisa.
[/quote]
miksi joku haluaisi näyttää photoshopatulta?
Minä käytän Joe Blascon tuotteita. Melko kalliita nekin mutta ovat niin hyviä ja riittoisia että saa kyllä rahalleen vastinetta.
Ehkä jos kyseessä on esim. 100 litran paketti, joka ei pilaannu 10 vuoteen.
En todellakaan. Sehän menee lopulta viemäristä alas...
En ole koskaan edes harkinnut alle satasen meikkivoiteita.
No en todellakaan. Käytän noin kympin meikkivoidetta, joka sopii iholleni todella hyvin ja peittää ongelma-alueet, vaikka mulla onkin näppyjä ja punertava nenä. Joten ei ole tarvetta investoida kymmenkertaista summaa kun edullinenkin toimii hyvin.
En maksaisi nimestä 100e.
t: biokemisti.
En maksaisi 100€ kun Penan poika voi käydä pöllimässä. T. Puistokemisti
Mä käytin aiemmin tosi kalliita meikkivoiteita, Chanelia, Guerlainia jne. Mutta ei ne yleensä olleet keskihintaisia parempia valitettavasti. Halvimpia markettituotteita parempia kyllä yleensä. Ja aika usein ei löytynyt neutraalin vaalealle suomalaisiholle oikein sopivaa sävyäkään, vaikka kemikaaliosastojen myyjät olevinaan aina löytää just mulle täydellisen sävyn, ja sitten kun menin ulos, huomasin että naama näyttää oranssilta.
Mutta jos tosiaan löytyisi ihan täydellinen meikkipohja joka maksaisi satasen, voisin ostaa. Enää en vaan usko kukten nuorempana, että automaattisesti kalliit on parempia. Tällä hetkellä käytän keskihintaista Bare Minerals mineraalimeikkipohjaa, jolla saan todella hyvännäköisen aavistuksen hohtavan ihon.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:17"]
En maksaisi nimestä 100e. t: biokemisti.
[/quote]
Köyhien selityksiä. Kai ostat kaikki muutkin tuotteet "merkittöminä", ettet vahingossakaan maksa brändistä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:57"]Käyttääkö joku vielä perinteisiä meikkivoiteita? Oikeasti? Siis myydäänkö niitä vielä?
Luulin ettei tänä päivänä enää käytetä muita kuin nykyaikaisia mineraalimeikkipohjia tai bb/cc-voiteita? :D
[/quote]
Käyttää ja monetkin. Tynnyrissäkö elät jos et oo kaupoissa nähny tavallisia meikkivoiteita?