Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaan Länsimäki, onko slummi?

Vierailija
22.06.2015 |

Saataisiin asunto sieltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kansAINVÄLINEN.

Vierailija
2/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On slummi.

Jos lapset pääsevät Rajakylän kouluun niin ok. Muuten kannattaa skipata jos pystyy valitsemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, en muuttais vaikka maksettais. Toki jos haluat eksoottisia naapureita niin siitä vaan.

Vierailija
4/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, muutettiin pois kun lapsi aloitti koulun.

Vierailija
5/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakasarmit on Vantaakin mittapuussa aika karmeita, siis se kerrostaloalue yleensäkin.

Omistusasunnot rivareissa ihan OK.

Rajakylä paljon parempi

Vierailija
6/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Rajakyläläisenä en muuttaisi Länsimäentien toisella puolella oleviin taloihin. Tien toisella puolella, Rajakylän vieressä, talot taas suht rauhallista aluetta ja lapset pääsee Rajakylän kouluun :)

Vierailija
7/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken oli uutisissa, että Länkkärissä on 33% maahanmuuttajia ja 18% työttömiä. Mutta siitä huolimatta, katso kuinka ihanan monikulttuurinen onnela se oikeasti on:

http://yle.fi/uutiset/lansimaen_onnellinen_asukas_voisin_asua_taalla_koko_loppuelamani/8016079

Vierailija
8/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarit on OK, mutta siellä on kyllä rumaakin aluetta (rumia kerrostaloja). Muuttaisin itse mieluummin Helsinkiin jos pitää jossain slummissa asua. Kontulasta on ainakin metrolla yhteys. Varsinkin Vesala on ihan OK (mainettaan tylsempi paikka ja ihan siedettävän näköistäkin ainakin osittain). Kontulankaareen+Keinutielle ja niihin Kontulan vanhoihin 60-luvun taloihin lähellä metroa ja Kontulan keskustaa en muuttaisi.

Vierailija
10/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen hienostoalue jossa asuu yhteiskunnan kerma.

Vierailija
11/12 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri asuu siellä, ja hän on semmoinen kauhea MAAHANMUUTTAJA, vieläpä tummaihoinen ja mies. Hän sanoo, että ihan ok alue, enimmäkseen on rauhallista. Yksi kaveripariskunta asui siellä, mutta siitä on jo 10 vuotta, kyllä siellä oli selvästi tätä sosiaalista ongelma-ainesta, mutta mun mielestä siellä oli enimmäkseen hyvin hiljaista. Kävin siis siellä todella paljon silloin, en kokenut oloani turvattomaksi.

Vierailija
12/12 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yhteydet, metro kulkee länkkäristäkin.

ja kansainvälistä meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän