Pitääkö miehellä olla iso leuka?
Kommentit (17)
merkki testosta, siis kookas leuka.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:41"]merkki testosta, siis kookas leuka.
[/quote]
Jossei tykkää sellasesta korkeatestosteronisesta? Mä en ainakaan syty sellasesta laisinkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:40"]
Ei pitkä leuka mutta sellainen missä on kunnon leukaperät. Joo, kyllä minusta pitää. Muut voi olla eri mieltä.
[/quote]
Mielenkiintoista, että sinusta ihmisellä "pitää" olla jonkinlaiset geenit. Entä jos ei olekaan?
Vai tarkoitatko että vaadit kookasta leukaa kumppanilta?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:40"]
Ei pitkä leuka mutta sellainen missä on kunnon leukaperät. Joo, kyllä minusta pitää. Muut voi olla eri mieltä.
[/quote]
Mielenkiintoista, että sinusta ihmisellä "pitää" olla jonkinlaiset geenit. Entä jos ei olekaan?
[/quote]
Lassukka heti itkemässä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:40"]
[/quote]
[/quote]
No luonnollisesti jälkimmäistä. Siksi sanon että ei välttämättä muille nappaa, mutta minulle kyllä.
Minä jostain syystä olen huomannut mielestäni hyvännäköisillä miehillä olevan aina pieni leuka. Ja iso nenä.
Tai riippuu tietysti mikä on iso leuka ja mikä pieni? Esimerkkikuvia leuoista?
Se on parasta, kun miehen leuka saapuu huoneeseen 5 minuuttia ennen miestä itseään.
Eikö kaljuus ole merkki testosta?
Ovatko korkeaotsaiset miehet seksikkäitä?
Neandertalinihmistä muistuttava Ron Perlman on tosi leukava. Varmaan naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
merkki testosta, siis kookas leuka.
Mulla on ainakin pieni leuka, vaikka verikokeiden perusteella on korkea testotaso. Eli kyllä siihen leuan kokoon varmaan vaikuttaa muutkin tekijät kuin testosteronin määrä. Monilla naisillakin on isot leuat, vaikka tuskin omaavat sen enempää testoa kuin muutkaan naiset.
Kunhan on iso le(u)ka haarovälissä niin saa olla vaikka leuaton.
Leuka on miehellä suotavaa olla, jotta voi kasvattaa parran.
Mielellään ei. Minulla on jykevähkö leuka, ja voisin vain kuvitella, miltä tyttäremme näyttäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Neandertalinihmistä muistuttava Ron Perlman on tosi leukava. Varmaan naisten mieleen.
:D
Naiset voisi laittaa deitti-profiiliin "Olethan leukava.", jos he kaipaavat mieheltä tätä ominaisuutta.