Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä kesälomamatkalle exänsä kanssa

Vierailija
13.05.2015 |

Eivät kuulema ole maksaneet matkaa, mutta ovat lyöneet lukkoon viikon. Ajatuksia?

Erosivat viime vuonna, ei lapsia kuvioissa, eikä lemmikkejä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:09"]

Olemme puhuneet tästä ja ei katso hyvällä kieltoja latelevaa tyttöystävää. En ole enää ottanut asiaa puheeksi, koska siitä tulee kinaa. Onhan lomaa monta viikkoa ja ehtii lomille molempien kanssa, mutta harmittaa vietävästi! ap

[/quote]

No tuossa tilanteessa mun mielestä saakin tulla kinaa. Itekkään en ole mikään mieheni käskyttäjä, mutta jos tollaselle lomalle ois lähössä niin kyllä varmasti kieltäisin, ja jos silti lähtisi niin en enää toista kertaa vilkasiskaan miestä. Samaa suosittelen sulle. Ette ole varmaan hirveän kauaa seurustellut, kun pelkäät mitä mies meinaa jos kiellät häntä menemästä ja pelkäät riitoja. 

Vierailija
42/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ilmeisesti eronneet naisen tahdosta, hän on halunnut vielä ns. katsella ympärilleen. Mies on edelleen täysin rakastunut exään ja haluaa aloittaa suhteen uudestaan.

En tiedä, miksi kutsut miestä mieheksesi, sinulla on seinäruusun asema tuossa kuviossa. Jos ex huolii miehen takaisin, niin hän ei aikaile sekuntiakaan.

Miten mies suhtautuisi, jos ehdotat, että lähdet mukaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin aikoinaan samantapainen kuvio läpi. Erottiin (en tiedä mikä pikainen päähänpisto sekin oli) ja palattiin 3kk päästä takaisin yhteen. Minulla kerkesi eräs mies tulla mukaan kuvioihin, mutta tunteet eivät häntä kohtaan roihahtaneet suuntaan eikä toiseen. Lähdettiin exän kanssa kylpylälomalle ja siitä takaisin saman katon alle, jossa vielä nykypäivänäkin ollaan 2 muksun kera. :)

Sinuna miettisin ja jututtaisin miestäsi tarkkaan, mitä haluaa ja kenen kanssa!

Vierailija
44/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:45"]

Me käytiin aikoinaan samantapainen kuvio läpi. Erottiin (en tiedä mikä pikainen päähänpisto sekin oli) ja palattiin 3kk päästä takaisin yhteen. Minulla kerkesi eräs mies tulla mukaan kuvioihin, mutta tunteet eivät häntä kohtaan roihahtaneet suuntaan eikä toiseen. Lähdettiin exän kanssa kylpylälomalle ja siitä takaisin saman katon alle, jossa vielä nykypäivänäkin ollaan 2 muksun kera. :)

[/quote]

Ääh, mulla tilanne menossa samaan suuntaan. Erottiin tammikuussa ja sain jo yhden miehen ihastumaan minuun päätä pahkaa. Nyt on taas lämmennyt välit exään ja piti lemppata toi toinen. Oletteko te nykyään onnelisia? Miksi erositte?

Vierailija
45/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilmeisesti siitä poikkeuksellinen, että minä ja mieheni molemmat olemme hyvissä väleissä eksiemme kanssa ja vietämme aikaa yhdessä tai erikseen. Olemme tosin olleet yhdessäkin jo useamman vuoden. Tänä kesänä olen tekemässä roadtripin eksäni kanssa (joka on myös hyvä ystäväni) ja samalla mies käyttää yhden lomaviikon mökkireissuun omien kavereiden kanssa. Meille tämä on ihan normaalia, koska mieskin tapaa ajoittain nuoruuden heilaansa esim. kahvittelun tai lastenhoidon merkeissä. Heillä tosin ei ole yhteisiä lapsia, mutta mies hoitaa siis tämän eksänsä uuden suhteen mukuloita aina välillä.

Itse tiedän, ettei tähän tarvitse liittyä mitään sen kummempaa. Miehesi vain haluaa olla sanansa mittainen. Mutta jos on mukava tyyppi, niin antaisi sinun kyllä tavata ja hengata eksänsä kanssa, jotta omat epäilyksesi hälvenesivät. Sen sijaan, jos ei halua sinun tavata kavereitaan, niin silloin kyllä ihmettelisin, mikä kaverissa on vikana vai ovatko kavereita lainkaan.

Vierailija
46/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:41"]

Eivät kuulema ole maksaneet matkaa, mutta ovat lyöneet lukkoon viikon. Ajatuksia?

Erosivat viime vuonna, ei lapsia kuvioissa, eikä lemmikkejä.

[/quote]

AP on ilmiselvä laastarisuhde, mies ja exä ovat palaamassa yhteen.

Vierailija
47/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon mennä vaikka pahalta tuntuukin, jos ei palaa reissulta sun luo niin ette ole tarkoitettu toisillenne. Ei toista voi omistaa vaan yhdessä olo on vapaaehtoista. Tosin voit kertoa miehelle miltä ajatus reissusta sinusta tuntuu joten josko ymmärtäis olla lähtemättä.

Vierailija
48/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:33"]

Olemme aikuisia. Ketuttaa koko paska kuvio. Erosivat ystävinä ilman riitoja ja siksi eivät/ei näe matkassa ongelmaa. ap

[/quote]

Oma tarina: sovimme miehen kanssa, että kun lapsi täyttää 10v, lähdemme yhdessä matkalle lapsen valitsemaan kohteeseen.

Erosimme, kun lapsi oli 9v. Voisimme jopa sanoa, että erosimme ystävinä tai ihan hyvissä väleissä. Pidettiin vielä siinä vaiheessa selvänä asiana, että lähdemme sinne reissuun ns. perheenä.

Mutta aika nopeastikin tajusin, ettei ollut enää mitään perhettä. Oli tiukka paikka minulle olla sanojen syöjä, mutta kokosin itseni ja sanoin, että lähden lapsen kanssa kahden sille matkalle. Eksä oli vähän hapan asian suhteen, mutta... Niin, me ei vaan oltu enää me.

Mä en ymmärrä, miksi miehen pitäisi saada "kaikki". Jos sitä aidosti ollaan kavereita, niin miksi kuvioissa on uusia kumppaneita? Toisaalta eipä tuota voi estääkään, koska ehkä he palaavat yhteen. Ei sellaista tyyppiä voi väkisin pitää. Toisaalta voi olla, että matka on viimeinen sinetti erolle, he joutuvat toteamaan että menneet on menneitä.

Mutta kummassakin tapauksessa minä en katselisi tuota. Ja vahinko on jo aika pitkälti tapahtunut, tässä vaiheessa kannatan aikalisää teidän suhteessanne. Entiset suhteet pitäisi olla käsiteltynä, jotta tietää mihin tehdään rajanveto.

Vierailija
49/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitten antaa miehen mennä muulloinkin metsästämään panoseuraa. Ja vaikka antaa miehen tuoda panojaan kotiin, voit mennä sohvalle nukkumaan sillä aikaa. Ei kai kukaan nyt kieltoja latelevaa tyttöystävää halua.

Oletko oikeasti noin kynnysmatto? Sinua manipuloidaan ihan kunnolla.

Vierailija
50/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:45"]

[/quote]

Ääh, mulla tilanne menossa samaan suuntaan. Erottiin tammikuussa ja sain jo yhden miehen ihastumaan minuun päätä pahkaa. Nyt on taas lämmennyt välit exään ja piti lemppata toi toinen. Oletteko te nykyään onnelisia? Miksi erositte?

[/quote]

Ihan tarkkaa syytä eroamiselle en vieläkään osaa kertoa, mutta aika paljon painoi sekin että oltiin molemmat toistemme ensimmäiset pidempiaikaiset seurustelukumppanit ja minä ehkä janosin lisää jännitystä/kokemuksia elämään, mutta äkkiä huomasin etten voi elää ilman tätä miestä. Ja joo ollaan onnellisia ja vielä kolmannesta lapsesta haaveillaan. Silloin olisi perhe kasassa. :)

Kokeiltaa rohkeasti vielä exän kanssa. Ei jää jälkeenpäin harmittamaan ja mietityttämään, mitä siitä olisi voinut seurata.

Vierailija
51/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ap olla noin tossu. Mies ei kunnioita yhtään sinua ja tunteitasi! Ajattelee vain itseään ja ihan satavarmasti panee eksäänsä siellä reissulla. Toi kuviohan on ihan absurdi. Ei KUKAAN tee noin, ellei ole vielä tunteita kyseistä naista kohtaan ja ihan varmana elättelee jotain toiveita yhteen palaamisesta. JSSAP!!

Vierailija
52/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tilanne missä voisin tuon ymmärtää olisi joku yhteinen harrastus ja loma liittyisi kokonaan siihen. Muuten heität miehen saman tien pihalle. Nehän menee varmaan naimisiinkin kohta, ihan vaan koska niin on sovittu aiemmin.

Vierailija
53/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap "miehelläsi" olla vähän enemmän ja syvempiä tunteita exäänsä kuin sua kohtaan... älä ole niin säälittävä tapaus että suostut tuohon, voit olla varma että hässitty on ja kunnolla vanhojen aikojen kunniaksi sillä reissulla. Jos annat miehen lähteä niin lähde itsekin, suhteesta siis.

Vierailija
54/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt ex;n kans lomalle, vaikka olin kyll sinkku,mut ei meidän välillä tapahtunut sen viikon aikana mitään. Tosin ei ollut alkoholia kuvioissa mukana. Ihan kavereina hengattiin, vaikka samassa huoneessakin nukuttiin.Yhden kerran se antoi mulle kyll väkisin pusun ja siitäkin mä suutuin:)

Kyll on mahdollista mennä ihan kavereina,mut se riippuu kyll kovin periaatteista ja mitkä on rajat, joita kunnioittaa. Jos olis enemmän aikaa heillä erosta vois "kaveruus" olla vähän helpompaa,mut ihmiset on yksilöllisiä ja suhteet. Tulipa ympäripyöree vastaus,mut no..

Vierailija
55/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö se maksettu matka muka perua? Anna miehen vaan mennä matkalle. Mitä se haittaa, jos vähän uittaa kabanossia exässään? Onhan se uittanut siinä ennenkin. Älä ole noin sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
56/56 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:58"]Pitäisikö se maksettu matka muka perua? Anna miehen vaan mennä matkalle. Mitä se haittaa, jos vähän uittaa kabanossia exässään? Onhan se uittanut siinä ennenkin. Älä ole noin sairaalloisen mustasukkainen.[/quote]

Matkaa ei ole vielä maksettu, vaan viikosta vasta sovittu. se tässä kummastuttaakin! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi