miksi miehen pitää olla aggressiivinen ja itsekäs kiinnostaakseen naisia?
Kommentit (116)
Ehkä ihan ensin kannattaisi määritellä, millaisia ovat nämä naiset, joista puhut. Ovatko ne niitä baareissa pyöriviä minihamepimuja, vai niitä rauhallisia kotona kirjaa lukevia naisia? Veikkaan ensimmäisiä. Niiden agressiivisten ja itsekkäiden miesten kanssa nimittäin ovat ne itsekkäät ja aggressiiviset naiset. Ehkä sinuna kysyisin itseltäni, miksi haluat itsellesi itsekkään ja agressiivisen naisen? Miksi juokset heidän perässään pettyen? Annetaan heidän pariutua rauhassa keskenään.
Ainoa tilanne, jossa tavallinen ja fiksu nainen on agressiivisen ja itsekkään miehen kanssa, on se, kun ko. mies on suhteen alussa esittänyt olevansa kiva ja mukava. Sitten kun aggressiivisuus paljastuu, fiksu nainen jättää suhteen. Joskushan näin sattuu, koska naisilla ei ole ennustuspalloa. Eikä se itsekäs mies ensitreffeillä kerro, että aikoo pettää kahden vuoden päästä. Pääsääntöisesti kaikki tavalliset ja tasapainoiset naiset etsivät kivaa ja hellää miestä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:00"]
Esiintyykö tällaista wt-piireissä? Omassa akateemisessa tuttavapiirissä on positiivisia ja kilttejä miehiä - ainakin parisuhteessa. Työelämässä varmasti vaaditaan enemmän röthkeyttä.
[/quote]
Kyllä se varmaan vähän näin on, että riippuu piireistä.
Näitä jotka lähinnä agressiivisesti aukovat päätään, näitä on eri piireissä ja ne nössöt toisaalla.
[/quote]
Öö... Tarkoitatko nössöillä niitä fiksuja tasapainoisia miehiä, jotka eivät viitsi alkaa riitelemään jonkun ohikulkevan uhoavan tyypin kanssa?
Koskaan ei ole meikäläisellä käynyt niin kova flaksi kuin 21-25v ikäisenä, opeteltuani "ulos" kiltin jannun roolista vaan aloin määrätietoisesti olemaan tyly, itsekäs, aggressiivinen ja törkeäkin käytökseltäni.
Parhaimmillaan/pahimmillaan homma oli niin, että kun sylissä kämpilläni istui yksi nainen, niin kännykän handsfreen kautta sovin jo seuraavan kanssa tapaamisia, eikä ne sylissä istuvan mielipiteet meikää kiinnostanut millään muotoa. Tämä joka oli fyysisesti läsnä heitti myöhemmin tekstaria "sikamainen jätkä, mutta nähdäänkö pian" (=naidaanko taas). Tai eräissä opiskelijabileissä, minusta otti eräs tiukkapipo neito kuvan muistaakseen millaisten jeppejen kanssa ei todellakaan lähdetä samaan kelkkaan. Kuvaushetkellä sylissäni istui edellisen yön hoito, toisella puolella eräs hoito puolen vuoden takaa ja kolmas hoito parin vuoden takaa...ja noin puolisen vuotta myöhemmin kuvan ottanut opiskelijatar heräsi vierestäni ilman rihman kiertämää.
Niitä naisia oli jokseenkin joka sorttia, oli opiskelijaa, duunaria, yyhoota yms. Yhteistä heille oli se, että hakivat hetken panoa tai muutaman viikon fuck-buddya joka ei jäänyt ripustautumaan, oli itsevarma, itsenäinen/itsekäskin yms. That's me tuohon aikaan ja tytöt saivat mitä halusivatkin, jotkut useampaankin otteeseen.
Huvittavinta hommassa oli kuitenkin se, että mitä enemmän maine kasvoi, alkoi hiljalleen tulla omituisia yhteydenottoja _sokkotreffeille_ vaikka jokainen neito tiesi täsmälleen ettei minulla ollut mitään muuta mielenkiintoa kuin päästä pöksyihin. Joidenkin kanssa tuli näiltä treffeiltä lähdettyä samaan reissuun, joidenkin kanssa ei. Eihän itsekkäällä paskiaisella yksinkertaisesti voi käydä tuollainen flaksi, eihän?
Löydettyäni sitten sen "elämäni naisen" kesti noin kolmisen vuotta ennen kuin känniset yöpuhelut lakkasivat..."sä oot pashkiainen, mutta iiiihana shellainen...et sä shiihen yhteen jää, shää oot panomiesh jolle ei ykshi riitä" :D. Rouvani tiesi taustani aika hyvin ja hyppi luonnollisesti seinille noista puheluista. Mutta aivan turhaan. Hänen vierellään se takavuosien saamaton kiltti nössykkä kaivautui esiin aika nopeasti enkä ole kertaakaan pettänyt häntä, vaikka mahdollisuuksiakin on ollut.
No voi jessus, lopettakaa nyt jo tämä paskan jauhanta. Tälle ei ole mitään todellisuuspohjaa, paitsi ehkä joidenkin tasapainottomien naisten keskuudessa, mikä on tietysti surullista.
Hyvä mies on fiksu, ystävällinen, kommunikoiva, tarvittaessa itseään ja muita puolustava, mutta väkivallaton. Itsekkyys on ällöttävää ja keskenkasvusta, väkivaltaisuus yksi pahimpia turn offeja. Huumorintajun tulee myös olla riittävän lähellä naisen huumorintajua, muuten ei ole hauskaa.
Valitsin itse tällaisen miehen, vaikka muunlaisiakin olisi ollut tarjolla. Tällainen on myös isäni. Olen onnellinen, että minun lapsillani on yhtä hyvä isä kuin minullakin on ollut.
Ei tarvii olla tyly, mutta ei nössö mies sytytä. Nössöt ovat kivoja juttukumppaneita, mutta minkäs teet kun he eivät saa naista seksuaalisesti syttymään? Miehen täytyy ottaa miehen rooli, naisen paikka on olla se pehmeämpi osapuoli.
Kerran annoin kiltille, herkälle miehelle mahdollisuuden. Nautin keskusteluista ja hän puhui minulle kauniisti. Mutta makkarissa tuntui, että olisi omaa veljeään köyrinyt.
Hyvä mies on sellainen, joka osaa olla hellän ja kiltin lisäksi myös luja, eikä täysi tossukka. Kiltit nössöt jäävät ruikuttamanaan, kun pillua ei tulekkaan olemalla vaan kiltti. Sitten ne miehet, joilla on näitä haluttuja ominaisuuksia, on myös usein muita ei-haluttuja ominaisuuksia. Sitten täytyy vain etsiä se, jolla niitä ei ole tai tyytyä tylsään nössöön.
Ikuiisuuskysymys: Miksi naiset rakastuvat renttuihin? Tästä on taitettu peistä palstalla aika moneen kertaan aiemminkin. Tässäpä osumia muutamaan aiempaan keskusteluun, avainsanana on DARK TRIAD. Keskusteluun kohta tuleekin henkilö(itä) kertomaan että pelkkää valetta moinen selitysyritys ja että naisista oikeasti kukaan ei ole kiinnostunut rentuista. Olet siis tehnyt väärän havainnon eli sulje ensi kerralla silmäsi jos tuollaisia hallusinaatioita näet äläkä ainakaan kerro niistä palstalla.
http://www.vauva.fi/haku?q=renttuihin
http://www.vauva.fi/haku/hakualue/forum?q=dark+triad
Lue mitä tästä on viimeksi keskusteltu ja miten aiemmat keskustelut päättyivät. Säästät aikaasi kun ei tarvitse samaa keskustelua käydä uudelleen samoin repliikein.
Lyhyt yhteenveto: Jotkut naiset jossakin vaiheessa elämäänsä erehtyvät luulemaan renttuuden merkkejä indikaattoriksi miehen hyvästä laadusta. He luulevat että renttu = alfauros. Osalla tuo vaihe menee ohi, toiset taas kertaavat samoja virheitä uusien renttujen kanssa lopun ikäänsä.
Jos itse ei ole kohderyhmään kuuluva renttu niin kyseisiä naisia kannattaa vältellä. Muuten päädyt kuuntelemaan naisen tilitystä edellisen renttusuhteen alkaessa hajota ja näet naisen jonkun ajan kuluttua löytävän uuden renttusuhteen. Mikään mitä tuossa välissä sanot ei tee sinusta kelvollista kandidaattia, ellet siis itse ole renttu.
Joka kerta kun ison, raa’an körilään nyrkki jämähtää heikomman, vieläpä vammaisen, kasvoihin, tytön häpykieli ottaa loikan nautinnon taivaaseen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:33"]
Kai siinä jokin biologinen seikka on. Oma vienti naismarkkinoilla suorastaan räjähti, kun opettelin pois kiltistä ja mukavasta ja rupesin itsekkääksi kusipääksi
T. 21v ajan neitsyt, sitten hemmetisti naisjuttuja
[/quote]
Hienoa. Mutta varo vain, ettet ole seuraavien 21 vuoden jälkeen niitä luusereita, jotka yrittävät eptoivoisesti opetella takaisin kiltiksi ja mukavaksi pystyäkseen pitämään täysjärkisen naisen edes muutaman kuukauden. Se on vähintään yhtä vaikea muutos, kun pelimiehen elkeet juurtuvat selkäytimeen.
Aggressiivisista öykkäreistä viehättyvä naisjoukko on näkyvä ja usein muodollisesti edustava, mutta eivät yleensä parisuhdekelpoisia. Moni ei edes halua suhdetta ja moni ei siihen hulluuttaan pysty.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:53"]
Koskaan ei ole meikäläisellä käynyt niin kova flaksi kuin 21-25v ikäisenä, opeteltuani "ulos" kiltin jannun roolista vaan aloin määrätietoisesti olemaan tyly, itsekäs, aggressiivinen ja törkeäkin käytökseltäni.
Parhaimmillaan/pahimmillaan homma oli niin, että kun sylissä kämpilläni istui yksi nainen, niin kännykän handsfreen kautta sovin jo seuraavan kanssa tapaamisia, eikä ne sylissä istuvan mielipiteet meikää kiinnostanut millään muotoa. Tämä joka oli fyysisesti läsnä heitti myöhemmin tekstaria "sikamainen jätkä, mutta nähdäänkö pian" (=naidaanko taas). Tai eräissä opiskelijabileissä, minusta otti eräs tiukkapipo neito kuvan muistaakseen millaisten jeppejen kanssa ei todellakaan lähdetä samaan kelkkaan. Kuvaushetkellä sylissäni istui edellisen yön hoito, toisella puolella eräs hoito puolen vuoden takaa ja kolmas hoito parin vuoden takaa...ja noin puolisen vuotta myöhemmin kuvan ottanut opiskelijatar heräsi vierestäni ilman rihman kiertämää.
Niitä naisia oli jokseenkin joka sorttia, oli opiskelijaa, duunaria, yyhoota yms. Yhteistä heille oli se, että hakivat hetken panoa tai muutaman viikon fuck-buddya joka ei jäänyt ripustautumaan, oli itsevarma, itsenäinen/itsekäskin yms. That's me tuohon aikaan ja tytöt saivat mitä halusivatkin, jotkut useampaankin otteeseen.
Huvittavinta hommassa oli kuitenkin se, että mitä enemmän maine kasvoi, alkoi hiljalleen tulla omituisia yhteydenottoja _sokkotreffeille_ vaikka jokainen neito tiesi täsmälleen ettei minulla ollut mitään muuta mielenkiintoa kuin päästä pöksyihin. Joidenkin kanssa tuli näiltä treffeiltä lähdettyä samaan reissuun, joidenkin kanssa ei. Eihän itsekkäällä paskiaisella yksinkertaisesti voi käydä tuollainen flaksi, eihän?
Löydettyäni sitten sen "elämäni naisen" kesti noin kolmisen vuotta ennen kuin känniset yöpuhelut lakkasivat..."sä oot pashkiainen, mutta iiiihana shellainen...et sä shiihen yhteen jää, shää oot panomiesh jolle ei ykshi riitä" :D. Rouvani tiesi taustani aika hyvin ja hyppi luonnollisesti seinille noista puheluista. Mutta aivan turhaan. Hänen vierellään se takavuosien saamaton kiltti nössykkä kaivautui esiin aika nopeasti enkä ole kertaakaan pettänyt häntä, vaikka mahdollisuuksiakin on ollut.
[/quote]Mikset ryhtyisi kirjailijaksi, kun sulla on noin hyvä mielikuvitus? :D
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 13:12"]
Näin kevytkenkäisenä monen kokeneena naisena voin kertoa, että sänkyyn päätyy mies joka saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi, halutuksi ja vaikuttaa itse osaavalta ja monipuoliselta. Ei riitä, että mihestä huokuu seksin halu vaan hänen pitää haluta juuri minua. Eli vain minä kelpaan eikä kukaan muu. Intensiivisyys ja spontaanisuus sopii tuohon hyvin.
Jos mies on kiinostunut luonteestani ja tutustumaan minuun on hän potentiaalinen parisuhteeseen. Sellaisen kanssa ei hypätä sänkyyn.
En tiedä mitä aggressiivisuudella on kummankaan kanssa tekemistä. Enkä joku ajattelee intensiivisyyden olevan aggressiivisuutta.
Mutta suurin osa miehistä viestittää haluavansa seksiä. Seksiä jonkun kanssa tänään. Se on täysin turn off.
[/quote]Aika vaikea tilanne. Jos miehelle kelpaa vain yksi nainen, on hän todennäköisesti erittäin suosittu ja sellaista miestä ei 'kevytkenkäinen' nainen kiinnosta, kun hän voi saada 'puhtaankin'. Eli you are fucked (not literally).
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tyypillistä, sellainen jolla tuntuu olevan ongelmia seksiasioiden kanssa ei kestä sellaista jolla ei niitä ole.
Nämä lassukat elävät ihan omassa pikkumaailmassaan, jossa on alfa-uroksia ja alfa-naaraita ja ihmissuhteet ovat kauppatavaraa ja ihmisillä markkina-arvo.
Selittäkää nyt alkajaisiksi mikä on se alfa-naaras? Jos alfa-uros on rettelöivä ja aggressiivinen kusipää, niin mietin todella millainen on alfa-naaras?
Mun mielestä alfa-uros on miehekäs, jämäkkä, uskollinen, pitää lapsista ja haluaa perheen, on ystävällinen, kohtelias ja avulias, hyvä rakastaja, kaukana aggressiivisesta kusipäästä. Sellainen minulla on miehenä, mutta teidän mielestänne hän varmaan on atm ja minä atn: hyvinkoulutettu, työssäkäyvä, kohtuullisesti ansaitseva, huumorintajuinen, ei-nalkuttava, ystävällinen, lapsirakas, seksistä pitävä, vähän ujohko, 170 cm, hoikka, tiimalasivartaloinen, tavallisen nätti, pitkähiuksinen punapää.
Pelkästään tän ketjun lassukkajauhaminen paljastaa, että nyt liikutaan aroilla vesillä, missä on totuuden siemen. Kill the messenger, yms.
Itse en pidä agressiivisista miehistä enkä usko, että moniakaan kiinnostaa parisuhde sellaisen kanssa. Mutta yhdenyön suhteisiin liittyen minulla on yksi arvaus syystä. Sillä jos mies on selvästi piittaamaton toisen tunteista, niin nainenkin voi rauhassa olla hieman "kusipäinen", eikä hänen tarvitse ollenkaan miettiä miehen tunteita. Ei tarvitse ajatella, onko liian huomioimaton toista kohtaan, onko tosi itsekäs omien päämäärien kanssa, ei miettiä jääkö mies jotenkin roikkumaan ja kuvittelemaan jotain jälkikäteen jne. eli sellaista miestä ei tarvitse huomioida niin paljoa, kuin mitä normaalisti kokee oikeaksi ihmisiä kohtaan. Koska toinen on selvästi kusipää.
Joidenkin mielestä itsevarma ihminen vaikuttaa aggressiiviselta. Kaikki tietää, että itsevarmuus on sekä miehen että naisen paras asuste.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 16:07"]Itse en pidä agressiivisista miehistä enkä usko, että moniakaan kiinnostaa parisuhde sellaisen kanssa. Mutta yhdenyön suhteisiin liittyen minulla on yksi arvaus syystä. Sillä jos mies on selvästi piittaamaton toisen tunteista, niin nainenkin voi rauhassa olla hieman "kusipäinen", eikä hänen tarvitse ollenkaan miettiä miehen tunteita. Ei tarvitse ajatella, onko liian huomioimaton toista kohtaan, onko tosi itsekäs omien päämäärien kanssa, ei miettiä jääkö mies jotenkin roikkumaan ja kuvittelemaan jotain jälkikäteen jne. eli sellaista miestä ei tarvitse huomioida niin paljoa, kuin mitä normaalisti kokee oikeaksi ihmisiä kohtaan. Koska toinen on selvästi kusipää.
[/quote]
Palkitaan miestä kusipäisyydestä ja kunnon mies runkkailee yksin menemään. Kunnon mies kelpaa sitten kun on jaettu itseään kymmenille kusipäille ja halutaan perustaa perhe ja lisääntyä. Reilu peli.
Agressiivisuus ja itsekkyys ovat niitä selvimpiä merkkejä, että sellaisen ihmisen kanssa ei ainakaan parisuhdetta. Koska käytännössä sitten kun kaikki eivät asiat eivät menisi niin täydellisesti, niin joutuisi alkaa pelkäämään miehen reaktioita. Ja koska parisuhteessa ristiriitatilanteita tulee kuitenkin paljon, niin hyvä keskustelutaito on paljon halutumpi ominaisuus kuin agressiivisuus. Kyse on kuitenkin joka päivittäisestä arjesta, jolla on iso merkitys. En tarvitse miehen agressiivista suojelua 2000-luvulla suomessa. Minua ei ole koskaan uhkailtu väkivallalla ja aika epätodennäköistä sellainen olisi.