Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehen pitää olla aggressiivinen ja itsekäs kiinnostaakseen naisia?

Vierailija
13.05.2015 |

Nice guys finish last. Mutta miksi?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:53"]

Kuinka moni ketjun paskaa puhuvista naisista naisista tunnustaa todellisuudessa fantasioivansa esim. murhasta tuomitusta Kokoomuspomo Romppaisesta?

Se kaverihan on aivan täydellinen esimerkki millainen on suomalaisten naisten ihannemies.

Paljosta vetoa, että tyyppi avioituu vankilassa seuraavan 3 vuoden sisällä?

[/quote]Ai se tyyppi, joka pieksi koiriaan ja tappoi sitten naisen, joka erehtyi tästä jotain sanomaan? Varmisti vielä, että oli kuollut, ja kippasi mereen? Joo, fantasioin kyllä. Mietin, miten antaumuksella vetelisin kyseistä ällötystä turpiin oikein huolella. Olen nainen, enkä tiedä pärjäisinkö hänelle oikeasti, onhan hän yhden jo tappanut. Mutta saahan sitä unelmoida, eikös?

Vierailija
22/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:04"]

Kuinka moni ketjun paskaa puhuvista naisista naisista tunnustaa todellisuudessa fantasioivansa esim. murhasta tuomitusta Kokoomuspomo Romppaisesta?

Se kaverihan on aivan täydellinen esimerkki millainen on suomalaisten naisten ihannemies.

[/quote]Ai se tyyppi, joka pieksi koiriaan ja tappoi sitten naisen, joka erehtyi tästä jotain sanomaan? Varmisti vielä, että oli kuollut, ja kippasi mereen? Joo, fantasioin kyllä. Mietin, miten antaumuksella vetelisin kyseistä ällötystä turpiin oikein huolella. Olen nainen, enkä tiedä pärjäisinkö hänelle oikeasti, onhan hän yhden jo tappanut. Mutta saahan sitä unelmoida, eikös?

[/quote]

Kosintoja vankilaan saavat yleensä ne, jotka syyllistyvät törkeään väkivaltaan tai surmatöihin poliiseja kohtaan. Näillä on oma sekopäinen fanittajalaumansa, jonka toiminnasta ei kannata yrittää tehdä yleisempiä päätelmiä naisten mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 14:57"]

No voi jessus, lopettakaa nyt jo tämä paskan jauhanta. Tälle ei ole mitään todellisuuspohjaa, paitsi ehkä joidenkin tasapainottomien naisten keskuudessa, mikä on tietysti surullista.  

Hyvä mies on ....

[/quote]

Kysymys onkin siitä, mikä miehellä on tavoitteena. Jos tavoite on päästä harrastamaan seksiä mahdollisimman nuorena mahdollisimman monen naisen kanssa niin silloin pahan pojan rooli toimii. Niitä pahiksia alfauroksiksi luulevia naisia on kuitenkin sen verran paljon liikkeellä, että tämä toimii. Samalla tietenkin onomalla käytöksellään lisäämässä kyseisten naisten huonoja kokemuksia miehistä ja karkottaa lähipiiristään kaikki fiksummat tapaukset.

Naisten antamissa hyvissä elämänohjeissa ei-pahoille miehille on yleensä se vika, että kyseiset ei-pahat miehet pääsevät liian usein näkemään, miten ohjeita antanut nainen itse retkahtaa renttuun. Ja sitten ystävänä saa kuulla tilitystä ja voivottelua siitä, miksi tuo renttu ei voisi olla yhtä mukava kuin kyseinen ei-paha mies. Silloin joutuu muistelemaan omia tavoitteitaan ja toteamaan että ei, tuokaan nainen ei ollut se oikea ainakaan tässä vaiheessa omaa oppimisprosessiaan. Jotkut naiset oppivat, toiset taas eivät.

Pitkäaikaista ihmissuhdetta kaipaavan ei kannata esiintyä pahiksena. Siitä roolista ja maineesta on vaikea päästä myöhemmin eroon, kun aiemmat tuttavuudet muistuttavat olemassaolostaan.

[/quote]

No, niin. "Paha poika" saa lyhytaikaista seuraa tasapainottomista ja epäkypsistä naisista, jos se on se, mitä haluaa, niin siitä vain. Oikeasti hyvä mies saa kyllä sekä lyhyt- että pitkäaikaista seuraa fiksuista naisista joiden psyyke on järjestyksessä. Oman ujouden voittamista se kyllä saattaa vaatia, mutta sama pätee naisiinkin. 

[/quote]

Tuossa se oli hyvin kiteytettynä kahteen lauseeseen. Kun ensi kerralla asiasta taas keskustellaan sivukaupalla niin joku voisi muistuttaa tästä jo heti alkuvaiheessa.

Vierailija
24/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]

Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa.

[/quote]

Vai että tavallinen nainen tykkää kaikki tietynlaisista. Tavallisetkin naiset ovat kiinnostuneita kuka minkäkinlaisesta miehestä. Voi olla et joku näkee kiukkupussissa muutakin kuin sen aggressiivisen puolen... Ja on ihan sinut asian kanssa. Ei välttämättä muut aina tiedä mitä itse kukin puolisossa näkee. Miehetkin saattaa valita sen hirveän nipon eikä kukaan tiedä miksi. Vain ne kaksi tietävät. <3

Vierailija
25/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on ihan tavallinen, normaali, fiksu ja empaattinen työssäkäyvä perheenäiti, joka on pitänyt yhtä jo vuosikymmenen ajan tällaisen ns. kovanaaman kanssa. Älkää naiset aina tehkö kanssasisarista suoralta kädeltä johtopäätöksiä. Ei ole mitään kahta luokkaa, johon naiset kuuluvat. Miehillekin te aina neuvotte, että naisia on monenlaisia monine mieltymyksineen.

Voitteko elää itsekin sen mukaan ja uskoa siihen?

Vierailija
26/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi sivua eli sata viestiä ja rapiat päälle taitaa olla sääntö tästä aiheesta.

Vierailija
28/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:28"]

Mun ystävä on ihan tavallinen, normaali, fiksu ja empaattinen työssäkäyvä perheenäiti, joka on pitänyt yhtä jo vuosikymmenen ajan tällaisen ns. kovanaaman kanssa. Älkää naiset aina tehkö kanssasisarista suoralta kädeltä johtopäätöksiä. Ei ole mitään kahta luokkaa, johon naiset kuuluvat. Miehillekin te aina neuvotte, että naisia on monenlaisia monine mieltymyksineen.

Voitteko elää itsekin sen mukaan ja uskoa siihen?

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta jotain on surullisella tolalla, jos jaksaa vuodesta toisen katsella aggressiivista ja itsekästä ihmistä. Jos siis mies oikeasti on sellainen. Minäkin jaksoin aikani. Nyt tajuan, kuinka onnettomaksi itseni teinkään. Nyt on onneksi asiat toisin. 

Vierailija
29/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko oikeasti noin harhainen? Ei, juuri kukaan ei voisi olla kauempana fantasioideni miehestä. Mieleltään terve ja itsesuojeluvaistoinen nainen ei halua sellaista miestä. Joku marginaalisen pieni ryhmä haluaa. Mutta olet pahasti hakoteillä, jos oikeasti uskot tuohon yleistykseen. 

Vierailija
30/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä helvetin tyhmä jätkä.

Vierailija
31/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellainen menestyy kaikessa, alkaen iskemisestä päätyen suojan tarjoamiseen jälkeläisilleen

Vierailija
32/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa.

Vierailija
33/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten minä en ole kai nainen kun ei minua kiinnosta agressiiviset ja itsekkäät miehet.

Minun mieheni on rauhallinen, fiksu, itsevarma aikuinen mies jolta löytyy myös empatiaa mikä tekee hänestä myös mahtavan isän lapsilleen.

Vierailija
34/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä noinkin itselleen uskotella, kun ei kestä totuutta... Tosiasiassa vika on aivan muualla. Suurin osa naisista nimittäin pitää eniten mukavista, kilteistä ja kunnollisista miehistä. Sinä et vain ole sellainen, vaikka niin kuvittelet.

Vierailija
35/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa.
[/quote]

Oon huomannut. Mut miks naiset ei tee aloitetta?

Vierailija
36/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä jokin biologinen seikka on. Oma vienti naismarkkinoilla suorastaan räjähti, kun opettelin pois kiltistä ja mukavasta ja rupesin itsekkääksi kusipääksi

T. 21v ajan neitsyt, sitten hemmetisti naisjuttuja

Vierailija
37/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entä jos ei pidä lapsista tai ei halua omia lapsia? Tai no, ei mulla ole mitään lapsia vastaan (paitsi etten halua omia, enkä myöskään lapsia saman katon alle asumaan), mutta en lasten seurasta myöskään erityisesti nauti. Muuten tunnistan itseni siitä, että olen kohteliainen ja auttavainen mies.

No, velamiehen ei varmaan auta muuta kuin etsiä velanainen itselleen. Mutta niitä velanaisia on paljon vähemmän kuin velamiehiä, joten velanaisen löytäminen, jonka kanssa kaikin tavoin natsaa, on armottoman vaikeaa.

Vierailija
38/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa. [/quote] Oon huomannut. Mut miks naiset ei tee aloitetta? No mitäpä jos tekisit itse sen aloitteen? Vai aiotko istua kotosalla tumput suorina ja odottaa että unelmiesi nainen tulee sut hakemaan?

[/quote]

Vierailija
39/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velanaisia on paljon. Mikä on seuraava tekosyysi?

Vierailija
40/116 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:34"]

[/quote]

Entä jos ei pidä lapsista tai ei halua omia lapsia? Tai no, ei mulla ole mitään lapsia vastaan (paitsi etten halua omia, enkä myöskään lapsia saman katon alle asumaan), mutta en lasten seurasta myöskään erityisesti nauti. Muuten tunnistan itseni siitä, että olen kohteliainen ja auttavainen mies.

No, velamiehen ei varmaan auta muuta kuin etsiä velanainen itselleen. Mutta niitä velanaisia on paljon vähemmän kuin velamiehiä, joten velanaisen löytäminen, jonka kanssa kaikin tavoin natsaa, on armottoman vaikeaa.

[/quote]Niin, no sellaista elämä on. Etsit sitä vela-naista ja joko löytyy tai ei, jos ei, olet sitten yksin. Jokainen tekee valintansa itse ja mistään ei voi syyttää muita. Jokainen valitsee itse tiensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi