miksi miehen pitää olla aggressiivinen ja itsekäs kiinnostaakseen naisia?
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:33"]
Kai siinä jokin biologinen seikka on. Oma vienti naismarkkinoilla suorastaan räjähti, kun opettelin pois kiltistä ja mukavasta ja rupesin itsekkääksi kusipääksi
T. 21v ajan neitsyt, sitten hemmetisti naisjuttuja
[/quote]Joko valehtelet tai sitten liikut juuri siellä tietyissä piireissä.
Oikea kysymys on: Miksi nainen ei saa olla aggressiivinen ja itsekäs ollakseen kiinnostava miehille? Ei käy tasan onnen lahjat
Kai siinä jokin biologinen seikka on. Oma vienti naismarkkinoilla suorastaan räjähti, kun opettelin pois kiltistä ja mukavasta ja rupesin itsekkääksi kusipääksi
[/quote]
Ai että viisivuotiaana sinulla ei niitä naisjuttuja ollut?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa. [/quote] Oon huomannut. Mut miks naiset ei tee aloitetta? No mitäpä jos tekisit itse sen aloitteen? Vai aiotko istua kotosalla tumput suorina ja odottaa että unelmiesi nainen tulee sut hakemaan? [/quote] [/quote] Huono itsetunto. Huomaan naisten kiinnostuksen, mutta silti ajatus pakeista puistattaa.
[/quote]Oletko ajatellut, että nainen tuntee todennäköisesti juuri samoin, pelkää pakkeja? Muistan kun itse olin nuorena korvia myöten ihastunut erääseen oikein mukavanoloiseen ja kilttiin nuoreen mieheen, vuoden tuskailtuani tein vihdoin aloitteen. Mies katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi sitten vaan että joo kiitos ei. Olin ihan kaunis ja hoikka ja mies aika tavallisennäköinen. Otti kovasti itsetunnon päälle, enkä uskaltanut pitkään aikaan tehdä minkäänlaista aloitetta kenenkään suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:40"]
[/quote]
Panee vanhoja nistejä, jotka on tottuneet kaltoinkohteluun, jossain baareissa = hemmetisti naisia :)
Tiesittekö lassukat, että vaikka kuinka hokisitte tuota, ei se tule ikinä olemaan totta.
Ettekä te ole niitä "mukavia ja ystävällisiä" miehiä, vaan paskakasoja, siksi teistä ei naiset kiinnostu. Oikeat "kiltit" miehet on jotain ihan muuta kuin naisia vihaavat pikkupaskat, joille naiset ovat käveleviä vitunkantotelineitä.
Tiesittekö, että sellainen aggressivinen paskamies on naisille vaarallinen, ja sen takia joitakin pubiruusuja lukuunottamatta naiset eivät halua niitä. Vertaa, että itse olisitte sängyssä aggressiivisen kusipäisen, teitä paljon vahvemman ja isomman homon kanssa, kiihotuisitteko, vai olisiko pääasiallisena mielessä pelko ja selviytyminen?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa. [/quote] Oon huomannut. Mut miks naiset ei tee aloitetta? No mitäpä jos tekisit itse sen aloitteen? Vai aiotko istua kotosalla tumput suorina ja odottaa että unelmiesi nainen tulee sut hakemaan? [/quote] [/quote] Huono itsetunto. Huomaan naisten kiinnostuksen, mutta silti ajatus pakeista puistattaa.
[/quote]Oletko ajatellut, että nainen tuntee todennäköisesti juuri samoin, pelkää pakkeja? Muistan kun itse olin nuorena korvia myöten ihastunut erääseen oikein mukavanoloiseen ja kilttiin nuoreen mieheen, vuoden tuskailtuani tein vihdoin aloitteen. Mies katsoi mua päästä varpaisiin ja sanoi sitten vaan että joo kiitos ei. Olin ihan kaunis ja hoikka ja mies aika tavallisennäköinen. Otti kovasti itsetunnon päälle, enkä uskaltanut pitkään aikaan tehdä minkäänlaista aloitetta kenenkään suuntaan.
[/quote]
Enpä oo ajatellu. Nyt ajattelen. Ehkä mä otan itteäni niskasta kiinni.
Omista ystävistäni vain pari on päätynyt yhteen aggressiivisen ja itsekkään miehen kanssa, ja ne suhteet eivät ole kestäneet kauaa. Loput ovat löytäneet ihan tavallisen, kiltin, mukavan miehen. Useimmat ystävieni miehistä eivät todellakaan näytä malleilta ja harvalla on mitenkään erityisen korkea asema tai hurja palkka. Mutta kun tapaa ihmisen, jonka kanssa on hyvä ja helppo olla ja kemiat kohtaavat, sellaisilla asioilla ei ole merkitystä.
Ei muuten tasan kiinnosta mitkään aggressiiviset ja itsekkäät. Nyt taitaa olla niin, että etsit naisia ihan vääristä paikoista.
Tää on taas niitä juttuja missä moni nainen sanoo toista ja tekee toista. Ei noilla röyhkeillä kavereilla muuten kävisi flaksi koko ajan.
Totta on että suurin osa naisista ehkä kelpuuttaa myös mukavan ja tavallisen miehen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:45"]
[/quote]
Panee vanhoja nistejä, jotka on tottuneet kaltoinkohteluun, jossain baareissa = hemmetisti naisia :)
Tiesittekö lassukat, että vaikka kuinka hokisitte tuota, ei se tule ikinä olemaan totta.
Ettekä te ole niitä "mukavia ja ystävällisiä" miehiä, vaan paskakasoja, siksi teistä ei naiset kiinnostu. Oikeat "kiltit" miehet on jotain ihan muuta kuin naisia vihaavat pikkupaskat, joille naiset ovat käveleviä vitunkantotelineitä.
Tiesittekö, että sellainen aggressivinen paskamies on naisille vaarallinen, ja sen takia joitakin pubiruusuja lukuunottamatta naiset eivät halua niitä. Vertaa, että itse olisitte sängyssä aggressiivisen kusipäisen, teitä paljon vahvemman ja isomman homon kanssa, kiihotuisitteko, vai olisiko pääasiallisena mielessä pelko ja selviytyminen?
[/quote]
Vittu mitä paskaa sä suollat. Et taida kelvata kenellekkään?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:47"]
Tää on taas niitä juttuja missä moni nainen sanoo toista ja tekee toista. Ei noilla röyhkeillä kavereilla muuten kävisi flaksi koko ajan. Totta on että suurin osa naisista ehkä kelpuuttaa myös mukavan ja tavallisen miehen.
[/quote]
Niin, ja missä niillä käy flaksi?
Baareissa ja yökerhoissa, joissa käy tietynlaisia naisia tietynlaisissa tarkoituksissa, joilla on elämänhallinta ollut sekaisin yleensä koko elämän.
Haluaisin nähdä kuinka monta naista se sun röyhkeä kaveri saisi, jos otetaan baareissa pyörivät narkit ja deekut pois yhtälöstä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
Vittu mitä paskaa sä suollat. Et taida kelvata kenellekkään?
[/quote]
:D
Mä olen naimisissa.
Ja sanotaanko ettei koskaan ole ollut "kelpaamisongelmaa", päättele siitä mitä haluat.
Olet aivan oikeassa. Minä suuntaan usein museo- tai konserttikäynnin jälkeen vankilan portille odottamaan väkivaltavankien vapautumista. Luen odotellessani tietokirjoja aiheesta, jotta osaan puhua aggressiivisille miehille niin, että he lyövät varmasti minuakin. Oi, romanssi ja uusi suhde on löytynyt!
[/quote]
Ja varmaan hemmetisti sotkua ja draamaa myös eikä noi jutut kestä. Kuka tuommoista haluaa, loppupeleissä?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:47"]
Tää on taas niitä juttuja missä moni nainen sanoo toista ja tekee toista. Ei noilla röyhkeillä kavereilla muuten kävisi flaksi koko ajan. Totta on että suurin osa naisista ehkä kelpuuttaa myös mukavan ja tavallisen miehen.
[/quote]
Niin, ja missä niillä käy flaksi?
Baareissa ja yökerhoissa, joissa käy tietynlaisia naisia tietynlaisissa tarkoituksissa, joilla on elämänhallinta ollut sekaisin yleensä koko elämän.
Haluaisin nähdä kuinka monta naista se sun röyhkeä kaveri saisi, jos otetaan baareissa pyörivät narkit ja deekut pois yhtälöstä.
[/quote]
Jaa että kaikki baareissa tai yökerhoissa silloin tällöin pyörivät naiset on deekuja tai nistejä? Tiedän että tää on herkkä aihe naisille, mutta tässä asiassa eivät vain teot ja puheet kohtaa. Itsekkin huomannut, että sekin jo riittää herättämään ihan tavisnaisenkin kiinnostuksen seksin harrastamiseen jo ihan eri tavalla, jos on vähän "jännä".
En tunne ketään, kenellä olisi aggressiivinen ja itsekäs mies. En tietenkään tiedä, olisiko joku kavereistani joskus sellaistakin käyttänyt yhden yön suhteessa, mutta ainakaan minulle sellaisia ei ole esitelty. Enkä myöskään itse ole sellaista koskaan huolinut. Minut on hurmattu pehmein keinoin: älyllä, keskustelutaidolla, suudelmilla ja ennen kaikkea hellyydellä ja huomaavaisuudella. Niin kaukana aggressiivisuudesta ja itsekkyydestä kuin olla vain voi. Niin, ja ainakaan minua et sitten olisi löytänyt baareista, vaan aivan tavallisista arkiympyröistä, ystäväpiiristä ja opiskelutovereiden joukosta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:42"]Oikea kysymys on: Miksi nainen ei saa olla aggressiivinen ja itsekäs ollakseen kiinnostava miehille? Ei käy tasan onnen lahjat
[/quote]
Itse tykkään "pahapersemuijista". Mutta tapaamani ja panemani ovat olleet jo liiankin hulluja. Jos nainen on vähän jännä, niin kyllä se monen miehenkin hullaannuttaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:58"]
En tunne ketään, kenellä olisi aggressiivinen ja itsekäs mies. En tietenkään tiedä, olisiko joku kavereistani joskus sellaistakin käyttänyt yhden yön suhteessa, mutta ainakaan minulle sellaisia ei ole esitelty. Enkä myöskään itse ole sellaista koskaan huolinut. Minut on hurmattu pehmein keinoin: älyllä, keskustelutaidolla, suudelmilla ja ennen kaikkea hellyydellä ja huomaavaisuudella. Niin kaukana aggressiivisuudesta ja itsekkyydestä kuin olla vain voi. Niin, ja ainakaan minua et sitten olisi löytänyt baareista, vaan aivan tavallisista arkiympyröistä, ystäväpiiristä ja opiskelutovereiden joukosta.
[/quote]
Mun mies hurmasi mut sen käytöstavoilla, se ottaa aina kaikki ihmiset huomioon. Kohteliain ja ystävällisin ihminen, jonka mä olen tuntenut.
Sen lisäksi eläinrakkaus ja kiinnostus venäläiseen kirjallisuuteen!
Ja on muuten ainoa mies, jonka kanssa olen ollut sängyssä. En voisi ajatellakaan, että olisin sängyssä jonkun itsekkään arvaamattoman sekopään kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:42"]Oikea kysymys on: Miksi nainen ei saa olla aggressiivinen ja itsekäs ollakseen kiinnostava miehille? Ei käy tasan onnen lahjat [/quote] Itse tykkään "pahapersemuijista". Mutta tapaamani ja panemani ovat olleet jo liiankin hulluja. Jos nainen on vähän jännä, niin kyllä se monen miehenkin hullaannuttaa.
[/quote]
Miehet menee kyllä aika sekaisin todella sekaisin olevista naisista.
Ja sitten ne ihmettelee, kun se nainen ei "kesyynnykään" ja kusee huonossa tapauksessa niiden koko elämän.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:30"]Aggressiivinen ja itsekäs? Mitä paskaa löpötät, oot todella tietämätön. Tietyissä piireissä varmaan joo, mutta tavallinen nainen ei ko. miehiin vilkaisekaan. Kohtelias ja auttavainen, lapsista pitävä mies kiinnostaa. [/quote] Oon huomannut. Mut miks naiset ei tee aloitetta? No mitäpä jos tekisit itse sen aloitteen? Vai aiotko istua kotosalla tumput suorina ja odottaa että unelmiesi nainen tulee sut hakemaan?
[/quote]
[/quote]
Huono itsetunto. Huomaan naisten kiinnostuksen, mutta silti ajatus pakeista puistattaa.