Kuukautiset ja korona - mistä tiedän, kumpi?
Mulla on niiiiiin huono olo ja koska mulla on myös kuukautiset, en ole varma, onko minulla Omicron tai johtuuko tämä huono olo kuukautisista. Mutta erittäin erittäin valitettava holo on nyt. Maha sattuu. Pää. Jotenkin ällöttää ja on myös heikkous ja väsymys. Mitäs nyt sitten... Jotenkin mietin, että mitäs tässä nyt pitäisi tehdä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
68 tunnin jono TK:hon kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi tehdä mitään muuta kuin odottaa?
Siis MITÄ mä odotan?
Odotat, että olo joko paranee tai sitten heikkenee niin paljon, että se motivoi istumaan terveyskeskuksessa melkein kolme vuorokautta, että pääset lääkärille.
Mulla on välillä noi kaikki luettelemas oireet kuukautisten aikaan parina ekana päivänä.
Jos ei hengitystie oireita väittäisin vain kuukautisiksi. Odota vain että menee ohi, lepää ja ota tarvittaessa särkylääkettä. Koita syödä vähän kerralla usein, koska huonoon oloon voi vaikuttaa nälkä mutta myös jos syö paljon kerralla.
Koronan kotitesti saattaisi vastata tuohon. En ymmärrä miksi jäädä arvuuttelemaan. Jos olo on siis jotain muuta mitä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta koronan oiretta olen lehdissä nähnyt mutta en yhtään sellaista jossa pillusta vuotaisi mitään saati sitten verta.
Emmä sitä tarkoittanut. Mulla siis ihan VARMASTI ON kuukautiset, MUTTA. Nämä toiset oireet - mahakipu, ällötys sipulia kohtaan, hikoilu, pääkipu - nämä voivat kertoa siitä, että mulla on Omicron, mutta sitten onkin niin, että luulen, että on vaan kuukautiset.
Kilpirauhasen vajaatoiminta sulla on.
Saletisti tuo. Se selittää kaikki oireet aivan kuin hypokondriakin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö soittaa?
Nuorten Sävellahjaan?
Mä en kyllä raskaana ole.