Kuukautiset ja korona - mistä tiedän, kumpi?
Mulla on niiiiiin huono olo ja koska mulla on myös kuukautiset, en ole varma, onko minulla Omicron tai johtuuko tämä huono olo kuukautisista. Mutta erittäin erittäin valitettava holo on nyt. Maha sattuu. Pää. Jotenkin ällöttää ja on myös heikkous ja väsymys. Mitäs nyt sitten... Jotenkin mietin, että mitäs tässä nyt pitäisi tehdä.
Kommentit (26)
Kuukautisissa lima tulee alapäästä ja koronassa yläpäästä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi pää. Kiitos nyt vaan.
Klamydia, herpes, influenssa, ärtynyt suoli, rs virus, alkava noro.. Joku niistä.
Miksi sinun pitäisi tehdä mitään muuta kuin odottaa?
Mitä mä teen? Mulla on huono olo nyt kyllä. Voiko joku tuoda miulle oven taakse torttua?
68 tunnin jono TK:hon kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi tehdä mitään muuta kuin odottaa?
Siis MITÄ mä odotan?
Aika monta koronan oiretta olen lehdissä nähnyt mutta en yhtään sellaista jossa pillusta vuotaisi mitään saati sitten verta.
On jotenkin tosi tosi tosi huono ja typerä olo mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta koronan oiretta olen lehdissä nähnyt mutta en yhtään sellaista jossa pillusta vuotaisi mitään saati sitten verta.
Emmä sitä tarkoittanut. Mulla siis ihan VARMASTI ON kuukautiset, MUTTA. Nämä toiset oireet - mahakipu, ällötys sipulia kohtaan, hikoilu, pääkipu - nämä voivat kertoa siitä, että mulla on Omicron, mutta sitten onkin niin, että luulen, että on vaan kuukautiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis ainoastaan alapää, koska kuukautiset. Selittää myös ajattelun vaikeuden.
Mä en tiedä.... kauheen huono olo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä sitä tarkoittanut. Mulla siis ihan VARMASTI ON kuukautiset, MUTTA. Nämä toiset oireet - mahakipu, ällötys sipulia kohtaan, hikoilu, pääkipu - nämä voivat kertoa siitä, että mulla on Omicron, mutta sitten onkin niin, että luulen, että on vaan kuukautiset.
Kilpirauhasen vajaatoiminta sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen? Mulla on huono olo nyt kyllä. Voiko joku tuoda miulle oven taakse torttua?
Johan siulla on sitä hilloviineriä siinä ihan omasta takkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis ainoastaan alapää, koska kuukautiset. Selittää myös ajattelun vaikeuden.
Pää on mulla ja siinä on nenä ja silmät ja suu. Tämä on pää. Päässä on aivo. Sille mä ajattelen. Mä en tiedä mistä ALAPÄÄSTÄ sä puhut. Mulla ei ole pää pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta sulla on.
Tämä tekee nyt asiat vielä vaikeammaksi. Eli mun täytyy nyt miettiä. Kuukautiset mulla on takuulla, koska kilpirauhasten vaajatoiminta ei aiheuta verenvuotoa. Mutta sitten mulla saattaa olla myös Omicron JA kilpirauahasen vaajatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä.... kauheen huono olo on.
Tee testi jos olo on niin poikkeava.
HOLO?