Mitä 28 vuotias näkee 20v tytössä?
Onko vaan tiukan lihan perässä vai mikä noita muka yhdistää :DDd
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:21"]
Kun tässä ketjussa ollaan kyselty näitä kiinEn uskalla ehdotella itse mitään, kun pelkään vaikuttavani tyrkyltä, kun pyysin jo facebookissakin kaveriksi ja tosiaan lähetin enemmän viestejä kuin hän.
[/quote]
En ymmärrä tällaista ajattelutapaa ollenkaan. Miksei nainen voi tehdä aloitetta kun ollaan jo 2010-luvulla jne.
En tiiä mitä toi ukko 31v minussa 21v näkee, kahden vuoden jälkeenkin. Kun kropassa ylipainoa ainakin 30kg, että tuskin se ihan pillun perässäkään, kun saisi paljon paremmankin näköisiltä ja hoikemmilta. Eikä ole läskifetissiä. Kai se jotain hyvääkin ilmeisesti näkee, en sitten tiedä tapahtuuko 22 ikävuoden kohdalla jotain radikaalia :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:35"]En tiiä mitä toi ukko 31v minussa 21v näkee, kahden vuoden jälkeenkin. Kun kropassa ylipainoa ainakin 30kg, että tuskin se ihan pillun perässäkään, kun saisi paljon paremmankin näköisiltä ja hoikemmilta. Eikä ole läskifetissiä. Kai se jotain hyvääkin ilmeisesti näkee, en sitten tiedä tapahtuuko 22 ikävuoden kohdalla jotain radikaalia :D
[/quote]
Oi luin aloituksen ihan väärin, katoin tytön iäksi 22 :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:35"]
En tiiä mitä toi ukko 31v minussa 21v näkee, kahden vuoden jälkeenkin. Kun kropassa ylipainoa ainakin 30kg, että tuskin se ihan pillun perässäkään, kun saisi paljon paremmankin näköisiltä ja hoikemmilta. Eikä ole läskifetissiä. Kai se jotain hyvääkin ilmeisesti näkee, en sitten tiedä tapahtuuko 22 ikävuoden kohdalla jotain radikaalia :D
[/quote]
Pyllyreijän?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:32"]
Kun tässä ketjussa ollaan kyselty näitä kiinEn uskalla ehdotella itse mitään, kun pelkään vaikuttavani tyrkyltä, kun pyysin jo facebookissakin kaveriksi ja tosiaan lähetin enemmän viestejä kuin hän.
[/quote]
En ymmärrä tällaista ajattelutapaa ollenkaan. Miksei nainen voi tehdä aloitetta kun ollaan jo 2010-luvulla jne.
[/quote]
Siis voisin mä tehdäkin, mutta kun se mies oli niin yllättynyt mun fyysisestä kosketuksesta (halaus) ja ei vastannut tuohon facebook viestiin (näen että luki sen muttei heittänyt mitään takaisin) niin en ole ihan varma mitä mies haluaa. Mä kerran tuijotin sitä silmiinkin epäkaverillisen intensiivisesti ja hymyilin, niin se alkoi tuijottamaan omia kenkiään.
Ensimmäisen tyttöystävänsä 20 vuoden takaa.
Nuoruuden kauneuden ja ilon. Wanhat 30+ kurpat ei kiinnosta minkään ikäistä miestä. Totuus.
Mun 30v mies näkee mussa(21) varmasti nätin ulkomuodon. Kukapa mies ei puolisossa näkisi? Mutta sen lisäksi kumppanin, tulevan vaimonsa ja yksinkertaisesti ihmisen jota rakastaa. Ei tämmöinen ikäero tule suhteessa oikeestaan mitenkään esiin.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:35"]
[/quote]
Pyllyreijän?
[/quote]
Peppua ei saa, kerran sinne miniviban työnti. Seuraavana aamuna kaikki patjan suojuksesta lähtien pesuun ;D
Ap vähän katkera kun ihastus ottanut nuoremman :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:02"]TORKEÄÄ LAPSEN HYVÄKSI KÄYTT TÖÄ!!11
20 vuotiaan lapsen elämä on PILALLAA!!1111
KUOLEMAA KAIKILLE!!!11
[/quote]
:D ☺
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote]
Siis voisin mä tehdäkin, mutta kun se mies oli niin yllättynyt mun fyysisestä kosketuksesta (halaus) ja ei vastannut tuohon facebook viestiin (näen että luki sen muttei heittänyt mitään takaisin) niin en ole ihan varma mitä mies haluaa. Mä kerran tuijotin sitä silmiinkin epäkaverillisen intensiivisesti ja hymyilin, niin se alkoi tuijottamaan omia kenkiään.
[/quote]
Niin pitäiskö mun kuitenkin ymmärtää että on kiinnostunut?
Näillä tiedoilla vaikea sanoa, kun pinnallisesti annat ainoastaan iät ja sukupuolet.
Voihan niillä olla vaikka mitä yhteistä elämänarvoista tulevaisuudensuunnitelmiin, mutta sitähän me ei nyt tiedetä.