Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa, luin mieheni viestit

Vierailija
12.05.2015 |

Alkuvuodesta mies halusi erota, eikä tähänkään päivään mennessä ole kertonut syytä. Sanoo ettei tiedä mitä silloin ajatteli, vaikka oli avautunut asioista siskolleen. Ollaan siis edelleen yhdessä, koska mies tulikin toisiin aatoksiinja halusi vielä yrittää.

Luin sitten mieheni ja siskon väliset viestit, eikä sieltäkään löytynyt mitään muuta kuin, että miestä ahdisti.

Jäi kuitenkin vituttamaan rankasti, että mies oli pistänyt lopuksi "Päätettiin vaimon kanssa vielä yrittää, pelkään, että tää olikin virhe." "Toivottavasti en tule pettymään."

Siis mitä vittua, tule pettymään? Mä olen tässä kaksi vuotta antanut anteeksi kaiken näköisiä valehteluja sun muita. Kuten sen, että mies kusi meidän taloudellisen tilanteen, valehtelemalla pikavipeistä ja myös sen nyt, että yht'äkkiä meinasi jättää perheensä kun esikoinen on alle kaksi vuotta ja minulla oli laskettuun aikaan silloim vain pari viikkoa. Niin miten niin pettymään. Tuli ihan sellainen olo, että mies on joku pyhimys joka toivoo, ettei nyt tule pettymään minuun.

Nyt se läsyttää joka päivä, että kuinka rakastaa mua, mutta mä vaan vihaan sitä päivä päivältä enemmän, mutten uskalla päästää irti. Auttakaa?!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan kokee, että olet muuttunut tylymmäksi (pikkulapsiaika + miehen töppäilyjen nieleminen). Tässä tilanteessa heikko mies toteaa, että olisi helpompi erota ja aloittaa puhtaalta pöydältä jonkun muun kanssa, jota ei ole kohdellut kaltoin ja jolle varmaan tulisi myös jollain tavoin hyvittää tekemisiään.

Sisko on varmaan kehottanut yrittämään kanssasi, kuten hänen kuuluukin tehdä. Eihän miehen heikkoudet naista vaihtamalla katoa. Mies sysää jo etukäteen vastuun mahdollisesta liitonpelastusyrityksen epäonnistumisesta siskonsa niskoille (hänhän miehen siihen pakotti).

Mie on oikea helmi. Pariterapiassa voidaan saada aikaan muutosta, jos mies haluaa tosissaan yrittää, eikä vaan lässyttää hempeitä.

Vierailija
22/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäluotettava, en ole koskaan edes valehdellut miehelleni ennen tuota pikavippisooloilua. Nyt olen kerran valehdellut ja se oli silloin kun äitini antoi minulle rahaa tuohon pikavippi aikaan, että voin viedä lapsen heselle. Sillä lapsen ei kuulu kärsiä siitä, että isä otti vähän pikavippiä ja nyt syödään sitten makaroonia pari kuukautta. Silloin mies soitti minulle ja kysyi missä olemme. Sanoin, että äitini luona, vaikka olimme hesellä. Ja jo tuosta valehtelu sai minulle kauheat oman tunnon tuskat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:45"]

Ei perheelle, vaan mies oli ottanut pikavippejä paein tonnin edestä, jotta on rahaa pelata. Eli ei todellakaan perheelle. Tämä kävi ilmi kun kysyin, miehen palkasta. Yritti väittää ettei pariin kuukauteen jostain syystä ole sitä saanut. Niillä se olikin maksanut vippinsä ja sitten mietittiin, että mitäs sitä syödään.

[/quote]

Peliriippuvuutta siis. Se onkin vakavampi juttu, kun pikavipeillä mennään. Mutta tässäkin saattaa olla koira haudattuna. Kuten kaikilla addikteilla hänelläkin on todennäköisesti hyvä syy pelaamiselleen. Veikkaisin, että on ajatellut pelaamalka hankkia varat kaikkeen mitä tarvitsette. Ehkä auto/asunto/lasten tavikkeet/lomamatka jne. ovat pelatessa olleet mielessä.

Hyvistä aikeista huolimatta tyhmä teko. Jos riippuvuus jatkuu, niin hoitoon. Jos otti opikseen, niin sun pitää antaa anteeksi.

24/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luette luvatta puolisonne lähettämiä viestejä niin valmistautukaa siihen, että teitä kohta harmittaa ankarasti ja että parisuhteessanne on pian kriisi. 

Kun olette luvatta viestit lukeneet ette voi niistä keskustella puolisonne kanssa paljastamatta, että luitte luvatta. Se vielä lisää harmitustanne entisestään. Tiedätte tai luulette tietävänne asioita mutta ette voi niistä puhua tai kysyä. Mitään väärinkäsityksiänne ei puolisonne voi korjata. Puolisonne ei ymmärrä kiukkunne tai kylmyytenne syytä ettekä voi sitä hänelle kertoa.

Älkää siis lukeko puolisonne lähettämiä viestejä luvatta. Jos teillä omasta mielestänne on erittäin hyvä syy urkkimiseen niin silloin todennäköisesti olette yhdessä väärän henkilön kanssa. Korjatkaa tilanne.

Vierailija
25/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:42"]

Mielestäni aika selvä tilanne: miehesi näkemys suhteestanne on ihan erilainen kuin sinun. Hän kokee itsensä kaikkensa yrittäneeksi ( mihin pikavipit tarvittiin, perheelle?) ja sinä olet hänen mielestään syypää kaikkeen mikä ei toimi. Hän ei halua rehdisti tarkastella omaa vastuutaan ja haluaa olla marttyyri. Lopputulos on se, että hän sanoo sinun pakottaneen hänet eroon käytökselläsi jne.

Jos vielä on rakkautta, niin terapia taitaa olla ainoa mikä teidän liiton pelastaa. Ja se, että hyväksyt tosiasiat: miehesi kokee asiat ihan eri tavoin kuin sinä.

[/quote]

Tai sitten koki ryssineensä niin pahasti, että ei uskonut sinun kykenevän enää antavan anteeksi. Ei halunnut jäädä kituuttamaan mielestään tuhoon tuomitussa suhteessa vaan halusi lopettaa sen saman tien.

Vierailija
26/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi olenkin antanut tuon pikavipin, mutta unohtamaan en pysty ja alkoi ärsyttämään tuo miehen "Toivottavasti en tule pettymään." minunhan tässä noin pitäisi sanoa!

Vierailija
27/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos otan asian puheeksi miehen siskon kanssa jos vaikka sisko kertoisi samat asiat, olemme kuitenkin oikein hyvissä väleissä. Jos sanon etten pääse asiasta ainakaan yli jos kukaan ei minulle kerro mitä silloin tapahtui ja mies ei suostu tai osaa sanoa, joten.

Vierailija
28/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:53"]

Anteeksi olenkin antanut tuon pikavipin, mutta unohtamaan en pysty ja alkoi ärsyttämään tuo miehen "Toivottavasti en tule pettymään." minunhan tässä noin pitäisi sanoa!

[/quote]

Sinun mielestäsi sinua on kohdeltu väärin, miehesi mielestä häntä. Anteeksiantoon kuuluu myös tietynlainen unohtaminen. Siis fiksusti unohtaminen. Kun ridellään tiskeistä, siivouksesta, rahasta tai seksistä niin tätä pikavippijuttua ei vedetä esille. Jos taas tulee syytä epäillä, että pelaainen jatkuu niin sitten voi kysyä asiaa suoraan.

Vierailija
29/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAX PP kommentti oli ainut järkevä koskien salaa toisen viestin lukemista.

Vierailija
30/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:50"]

että voin viedä lapsen heselle. Sillä lapsen ei kuulu kärsiä siitä

[/quote]

Luuletko, ettei lapsesi kärsi, kun syötät sille tuollaista roskaa?

Vierailija
31/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanuy pikavippiä enää puheeksi, en sen jälkeen enää kun se sotku oli hoidettu alta pois, joten en ymmärrä miksi mies kokee, että häntä on kohdeltu väärin.

32/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:56"]

Mitä jos otan asian puheeksi miehen siskon kanssa jos vaikka sisko kertoisi samat asiat, olemme kuitenkin oikein hyvissä väleissä. Jos sanon etten pääse asiasta ainakaan yli jos kukaan ei minulle kerro mitä silloin tapahtui ja mies ei suostu tai osaa sanoa, joten.

[/quote]

Jos sitä kautta saat tietoa asiasta niin silloin voit keskustella siitä, mitä siskosi sinulle kertoi. Jos paljastat siskollesi että olet lukenut salaa viestejä niin siskosi voi paljastaa asian miehellesi.

Nyt jos siskosi ei kerrokaan sinulle tasan samaa mitä luvatta luit miehesi viesteistä on seurauksena vielä enemmän harmitusta. Paitsi että miehesi on kirjoitellut jotakin niin mielestäsi siskosikaan ei ole sinun puolellasi. Etkä voi sitäkään tilannetta korjata muuten kuin paljastamalla että luit salaa viestejä.

Viestien lukeminen salaa ei ole hyvä ajatus. 

Vierailija
33/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa käymme kerran puolessa vuodessa hesellä niin ei kärsi, sellainen ravintoaineeton rasvapommmi silloin tällöin ei tee mitään. Eri asia jos joka päivä. Lapsi oli kysynyt mummulta, että voidaanko mennä heselle, kotona syödään makaroonia ja jauhelihaa päivästä toiseen. Mummu oli sitä sitten ihmetellyt ja soitti minulle, jouduin tietenkin selittämään, vaikka en halunnut, että äitini ajattelisi miehestäni pahaa. Oli kuitenkin pakko. Äitini sitten antoi minulle rahaa, että voidaan mennä heselle ja oli sanonut tyttärellemme, että äiti vie.

Vierailija
34/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on miehen sisko ei minun siskoni.

Vierailija
35/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:02"]Mistä ja miksi luit toisen ihmisen viestejä?
[/quote]
Aina samat kysymykset tälläisiin aloituksiin. Ei sillä ole mitään väliä miksi ap ne luki. Ihan sama. Huoh!
[/quote]

Miksi kukaan lukee toisen viestejä mistään viestintä laitteesta?!
Ei toisen viestit kuulu kenellekään muulle kuin lähettäjälle ja vastaanottajalle. Ei kenellekään muulle.
[/quote]
Pettäjäluuserin puhetta.

Vierailija
36/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:03"]

kotona syödään makaroonia ja jauhelihaa päivästä toiseen.

[/quote]

Kannattaisiko opetella kokkaamaan jotain muutakin, kuin makaronia ja jauhelihaa?

37/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:05"]

Siis se on miehen sisko ei minun siskoni.

[/quote]

Edelleen sama tilanne. Jos hän ei asiasta keskustellessanne paljasta kaikkea mitä miehesi hänelle kertoi niin myös teidän välinne kärsivät. Ei hyvä.

Vierailija
38/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:02"]Mistä ja miksi luit toisen ihmisen viestejä? [/quote] Aina samat kysymykset tälläisiin aloituksiin. Ei sillä ole mitään väliä miksi ap ne luki. Ihan sama. Huoh! [/quote] Miksi kukaan lukee toisen viestejä mistään viestintä laitteesta?! Ei toisen viestit kuulu kenellekään muulle kuin lähettäjälle ja vastaanottajalle. Ei kenellekään muulle. [/quote] Pettäjäluuserin puhetta.

[/quote]

Vainoharhaisen sekopään puhetta.

Vierailija
39/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:02"]Mistä ja miksi luit toisen ihmisen viestejä? [/quote] Aina samat kysymykset tälläisiin aloituksiin. Ei sillä ole mitään väliä miksi ap ne luki. Ihan sama. Huoh! [/quote] Miksi kukaan lukee toisen viestejä mistään viestintä laitteesta?! Ei toisen viestit kuulu kenellekään muulle kuin lähettäjälle ja vastaanottajalle. Ei kenellekään muulle. [/quote] No ei kuulukaan mutta miksi aina aletaan tätä jauhamaan? Se luki ne jo! Ei sillä enää ole mitään väliä että miksi! Jos ap olisi kysynyt "voinko lukea miehen viestit" niin sitten ymmärtäisin tän kohkaamisen asiasta. [/quote] Koska jotkut joilla on sentäs moraali tallella, yrittää hakata joidenkin lainrikkojien päähän järkeä, ettei noin toimita IKINÄ! Mut ehei! Järjen puhuminen tässä asiassa saa kasan miinuspeukkuja, jonka tulkitsen ihan niin, että valtaosa palstan natsimammoista hyväksyy viestien lukemisen miehensä puhelimesta yms salaa. Se on täysin moraalitonta ja helvetin typerää toimintaa! Sekä laitonta. Mut juuh, koska järjen ääni halutaan jälleen kerran vaimentaa niin tulkitkaa nyt sitten noita viestejä ihan urakalla. Minä poistun tästä ketjusta.

[/quote]

Minulla olisi aivan sama jos joku lukisi viestejäni. Ei se ole niin vakavaa. En ymmärrä tuosta asiasta kouhkaamista.

Vierailija
40/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko 35 lukea koko keskustelu. Makarooni ja jauheliha nyt on yksi halvimmista vaihtoehdoista.