Veli muutti yhteen idioottityttiksensä kanssa!
Kävin niillä tänään illalla kylässä. Tyttiksen jutut oli tälläsii:
"Avataaksme soijamaito? Voitas laittaa soijamaitoo teehen kun on vieraita. Mut juodaaksme sit huomenna soijamaitoo? Tai juodaaksme huomenna teetä mihin me laitetaan soijsmaitoo? Soijamaito pilaantuu niin äkkiä. Ei avata soijamaitoo jos ei juoda sitä huomenna. Tai jos ei laiteta sitä teehen. Se säilyy vaan jotain viis päivää ja meen helatorstaina mammulle. Sit se soijamaito kyl pahenee. Jos huomenna on kylmä voitais juoda kaakao illalla. Lämmin Soijamaitokaakao on hyvää kun on kylmä. Mut pitäis tietää onks huomenna kylmä"
"Onneks ihmiset on ihan samanlaisia kaikkialla. Et sotia ei tarvitse olla."
"Mä haluan et lapset oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Ja se on ihan helppo opettaa sit kun itse tietää.
- Ihanaa kun tulee kesä eikä tarvii käyttää kenkiä!
- Meinaatko olla paljain jaloin koko kesän?
- Joo en malta odottaa et voin kävellä koko kesän paljain jaloin.
- antaaks ne sinun olla ilman kenkiä siellä kesätöissä?
- Mä en ole kysynyt mutta mä lainasin varuiksi mun kaverilta villasukat, joita mä voin pitää töissä.
Veli halusi kinkkuleivän:
- MITÄ SÄ TEET???!!!!
- Mä aattelin kinkkuleivän tehdä...
- MUT ET SÄ VOI SITÄ TÄÄLLÄ TEHDÄ!!!!
- Mut missä mä sitten...
- SÄ ET VOI TEHDÄ SITÄ TÄÄLLÄ KUN MÄ OLEN TÄÄLLÄ!!!
Valittuja paloja:
- Mä tulisin surulliseksi jos mä menisin kauppaan ja siel ei olis reilun kaupan banaaneja. Vaikken mä olis ostamassa niitä niin mä tulen surulliseksi jos niitä ei ole siellä.
- Nykyään monet nuoret elää mielummin kokonaan ilman rahaa.
- Se on niin hassua miten puoluekannasta voi heti päätellä ketkä poliitikot on fiksuja
- Miks sun lapsen pitää saada lääkkeitä kun kerran afrikkalaisetkaan ei saa.
- Mulle riittää yks vaihtoehto. Enempi on turhaa. Mut sen pitää tietysti olla se oikea vaihtoehto.
- Me mentiin kerran autolla Hesaan ja mä pelkäsin koko ajan et se ajaa kolarin ja me kuollaan. Mut julkisen liikenteen kulkuneuvoissa mun ei tarvii pelätä.
- Koulussa mä en voinut olla liikuntatunneilla kun mua häiritsee se liike.
- Mä jouduin asuun Jyväskylässä yhdessä kämpässä missä oli syöty lihaa monta vuotta.
- Mä en tunne ketään kuka ostais uusia vaatteita. Mä olen vaihtanut kaikki mun vaatteet ihmisiltä kadulla.
- Mä olen oppinut kaiken mitä mä tiedän mun siskon kirjoista.
- Tiesitsä et naiset meikkaa sen takia et ne näyttäisi hakatuilta. Et niillä olis musta silmä ja huuli halki. Sellainen kiihottaa miehiä.
- Eiks sustakin oo surullista miten nykyään joutuu pelkään ihan kaikkea. Et joku äärioikeistolainen tulee ja puukottaa vaan siksi et sä oot erilainen.
- Mun mielestä kenenkään ei tarvii matkustaa mihinkään.
- Mun ikäiset ymmärtää kaiken niin paljon paremmin kun vanhemmat ihmiset koska me ollaan käyty pidempään koulua.
- Mä en haluisi asuu enää yhtään talvee kadulla, mutta ihan varmana Suomessa joutuu.
- Mitä Suomessa syötiin kun sä olit pieni (Ikäeroa 9 vuotta) Siloin ei varmaan ollut spaghettia ja kiinalaista.
- Mä rakastan [mun veljen nimi] koska se on ainoo mies kenen mun ei tarvii pelätä raiskaavan mut.
- Mua inhottaa sellaiset tomaatit jotka on ollut lentokoneessa. Siis jo se pelkkä ajatus.
Ja koko ilta oli tällaista. Mä en enää tiedä mitä ajatella. Veliparka oli ihan sen näköinen et voi vittu tulee hieno kesä
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:18"]Mä tapasin tuollaisia eläinoikeusaikoina jonkin verran.
Ne on oikeasti normaaleita, mutta ne esittää tuollaisia, koska ne luo sellaisen mielikuvan siitä millainen on ihminen, joka ne haluaisi olla (eksentrinen jne.) ja sitten alkavat esittää sellaisia.
Esim. olin yhden tuollaisen teennäisen hipin kanssa metrossa joskus, ja se alkoi sillä teennäisellä hippiäänellä selittämään jollekin random naiselle jotain "sä olet ihan kuin marja, sellainen metsän marja, niin suloinen ja viaton, näin sut heti, kun tulin tähän, koska sä olit kuin marja, metsämarjan energiat".
Koko ajan kerjäsi kaikilta ympärillä huomiota ja tuijotti niitä virne naamalla, hei huomaaks kaikki, kun mä olen ihan höpsön löpsö ja niin hassun hassu....myötähäpeä oli mulla hirveä.....
Sen jälkeen sen ääni muuttui taas normaaliksi, ja jutut myös, kun esittäminen oli saatu taas pois alta.
[/quote]
Jotain tällaista mäkin ajattelin. Siis et se vaan esitti mulle. Ei kukaan pysty olemaan noin sekaisin koko aikaa.
AP
Kommenttina noihin kahteen edelliseen, että sehän siinä juuri onkin kun toisaalta tyttis itse voi rikkoa kaikkia sääntöjä ja se on niin höpsöä ja hassua vaan mutta sitten on kauheasti sellaista mikä on "oikein" tai "hyvää" ja kaikkien on ihan pakko tehdä niin kun se on oikein. Mä olen ollut joskus päiväkodissa töissä ja siellä oli sellaisia tomeria pikkutyttöjä, jotka hyvin tarkkaan määräsi mitä pienemmät tytöt ja pojat sai tehdä. Tässä oli nyt vähän sama kuvio.
Niin ja kun sanoin veljeäni reppanaksi luuseriksi ja tyttistä idiootiksi niin se eihän se hirmu kauniisti ollut sanottu mutta valitettavan totta.
Mun yks tuttu oli parikymppisenä yks varsinainen maailmanparantaja, mutta nyt kun vuosia on kulunut, niin pystyy jopa hänen kanssaan keskustella. Vissiin vanheneminen on hionut pahempia särmiä pois..
:DDD kuulostaa melkoiselta "nerolta"!
Anna sen kaikki kestää, taitaa veljesi ite tajuta pian kenen kanssa muutti;)
-Koulussa mä en voinut olla liikuntatunneilla kun mua häiritsee se liike.
- Tiesitsä et naiset meikkaa sen takia et ne näyttäisi hakatuilta. Et niillä olis musta silmä ja huuli halki. Sellainen kiihottaa miehiä.
- Mä rakastan [mun veljen nimi] koska se on ainoo mies kenen mun ei tarvii pelätä raiskaavan mut.
Nämä oli parhaat palat, nauroin maha kippurassa :D :D Kiitos nauruista. Mua häiritsee liikuntatunneilla se liike, ei jumalauta tossa vaiheessa putosin ihan täysin :D
Ootko tosissaan pystynyt pitää naaman näkkärillä kun oot tollasia juttuja kuunnellu?? :D mä olisin nauranut kolmannen SOIJAMAIDON1!11 kohdalla xDD
Ilmeisesti ap ei tykänny soijamaidosta?
Toivottavasti ei oo kesähäitä tulossa :D
En ees pystyny nauramaan, tuijotin vaan ruutua suu auki
Ajattelin, että otsikko liioittelee, mutta viesti oli ihan mahtava! Tekisi mieleni tavata tämä tyttis :D
Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki?
Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.
Ööö, hieman sanattomaksi vetää?
Minkä ikäinen muija? Ei varmaan meikkaa ja onko läski jos ei voi liikkua.
Jotenkin tulee ikävästi mieleen kaverin entinen vaimo.
haluan tuollaisen sekopään jonkun sukulaisen naiseksi tai mieheksi ! tollasta sekopäätä ois kiva seurata sivusta ja nauraa sille jälkeenpäin :'D
Ap on vaan kateellinen kun veljensä on löytänyt jonkun rinnalleen. Ap siis sormettaa itkien itsensä yksin uneen joka ilta kun lamppu sammuu.
Näitä on kaupungit väärällään. Uskokaa tai älkää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.
[/quote]
Mä nuorempana tunsin erään nuoren naisen jota oli lapsena käytetty hyväksi. Hänen aivoituksensa olivat välillä juurikin tällaisia, tosin tuhat kertaa pienemmässä mittakaavassa. Osasi olla ihan järkeväkin.
Toi on melkein kun mun siskon äijä. Se tossa yks päivä kysy multa mikä on evoluutioteoria :D
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 02:06"]Ootko tosissaan pystynyt pitää naaman näkkärillä kun oot tollasia juttuja kuunnellu?? :D mä olisin nauranut kolmannen SOIJAMAIDON1!11 kohdalla xDD
[/quote]
No en pystynyt! Repesin siinä henkilöautojutun kohdalla, koska tyttis kertoi sen niin sain sellaisen kuvan et on ollut kerran elämässään henkilöauton kyydissä ja pelkäsi hirveesti. Vähän niinkuin joku voisi puhua ainoasta lentämiskokemiksestaan. Ja se paljainjaloin koko kesä nauratti kanssa, se oli vielä pidempi mutten muista kaikkea. AP
Tuohon voisi laittaa mieheni siskon sanoma juttu eli se että sanoi kerran ettei käy enää yhdessä marketissa koska sinne menee kaikki lapsiperheen rahat kun siellä on hinnoissa joku vero mitä ei muissa kaupoissa ole eli alv. Voi v...u kun ois naurattanut ja toisaalta ärsytti kun ajattelin että noin tyhmä hoitaa lähihoitajana ihmisiä eikä tajua mistään mitään.
Tuon kauppa oli muuten alueen uhan kaikista halvin kauppa ihan sama mikä tuote.