Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veli muutti yhteen idioottityttiksensä kanssa!

Vierailija
12.05.2015 |

Kävin niillä tänään illalla kylässä. Tyttiksen jutut oli tälläsii:
"Avataaksme soijamaito? Voitas laittaa soijamaitoo teehen kun on vieraita. Mut juodaaksme sit huomenna soijamaitoo? Tai juodaaksme huomenna teetä mihin me laitetaan soijsmaitoo? Soijamaito pilaantuu niin äkkiä. Ei avata soijamaitoo jos ei juoda sitä huomenna. Tai jos ei laiteta sitä teehen. Se säilyy vaan jotain viis päivää ja meen helatorstaina mammulle. Sit se soijamaito kyl pahenee. Jos huomenna on kylmä voitais juoda kaakao illalla. Lämmin Soijamaitokaakao on hyvää kun on kylmä. Mut pitäis tietää onks huomenna kylmä"

"Onneks ihmiset on ihan samanlaisia kaikkialla. Et sotia ei tarvitse olla."

"Mä haluan et lapset oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Ja se on ihan helppo opettaa sit kun itse tietää.

- Ihanaa kun tulee kesä eikä tarvii käyttää kenkiä!
- Meinaatko olla paljain jaloin koko kesän?
- Joo en malta odottaa et voin kävellä koko kesän paljain jaloin.
- antaaks ne sinun olla ilman kenkiä siellä kesätöissä?
- Mä en ole kysynyt mutta mä lainasin varuiksi mun kaverilta villasukat, joita mä voin pitää töissä.

Veli halusi kinkkuleivän:
- MITÄ SÄ TEET???!!!!
- Mä aattelin kinkkuleivän tehdä...
- MUT ET SÄ VOI SITÄ TÄÄLLÄ TEHDÄ!!!!
- Mut missä mä sitten...
- SÄ ET VOI TEHDÄ SITÄ TÄÄLLÄ KUN MÄ OLEN TÄÄLLÄ!!!

Valittuja paloja:
- Mä tulisin surulliseksi jos mä menisin kauppaan ja siel ei olis reilun kaupan banaaneja. Vaikken mä olis ostamassa niitä niin mä tulen surulliseksi jos niitä ei ole siellä.
- Nykyään monet nuoret elää mielummin kokonaan ilman rahaa.
- Se on niin hassua miten puoluekannasta voi heti päätellä ketkä poliitikot on fiksuja
- Miks sun lapsen pitää saada lääkkeitä kun kerran afrikkalaisetkaan ei saa.
- Mulle riittää yks vaihtoehto. Enempi on turhaa. Mut sen pitää tietysti olla se oikea vaihtoehto.
- Me mentiin kerran autolla Hesaan ja mä pelkäsin koko ajan et se ajaa kolarin ja me kuollaan. Mut julkisen liikenteen kulkuneuvoissa mun ei tarvii pelätä.
- Koulussa mä en voinut olla liikuntatunneilla kun mua häiritsee se liike.
- Mä jouduin asuun Jyväskylässä yhdessä kämpässä missä oli syöty lihaa monta vuotta.
- Mä en tunne ketään kuka ostais uusia vaatteita. Mä olen vaihtanut kaikki mun vaatteet ihmisiltä kadulla.
- Mä olen oppinut kaiken mitä mä tiedän mun siskon kirjoista.
- Tiesitsä et naiset meikkaa sen takia et ne näyttäisi hakatuilta. Et niillä olis musta silmä ja huuli halki. Sellainen kiihottaa miehiä.
- Eiks sustakin oo surullista miten nykyään joutuu pelkään ihan kaikkea. Et joku äärioikeistolainen tulee ja puukottaa vaan siksi et sä oot erilainen.
- Mun mielestä kenenkään ei tarvii matkustaa mihinkään.
- Mun ikäiset ymmärtää kaiken niin paljon paremmin kun vanhemmat ihmiset koska me ollaan käyty pidempään koulua.
- Mä en haluisi asuu enää yhtään talvee kadulla, mutta ihan varmana Suomessa joutuu.
- Mitä Suomessa syötiin kun sä olit pieni (Ikäeroa 9 vuotta) Siloin ei varmaan ollut spaghettia ja kiinalaista.
- Mä rakastan [mun veljen nimi] koska se on ainoo mies kenen mun ei tarvii pelätä raiskaavan mut.
- Mua inhottaa sellaiset tomaatit jotka on ollut lentokoneessa. Siis jo se pelkkä ajatus.

Ja koko ilta oli tällaista. Mä en enää tiedä mitä ajatella. Veliparka oli ihan sen näköinen et voi vittu tulee hieno kesä

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:20"]Miksi veljes asuu tuollaisen kanssa? Ilmeisesti ei saa pilluakaan siltä?
[/quote]
Tyttö on kesätöissä täällä. Muuten kaukosuhde. Pillusta en tiedä.

Vierailija
42/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki?

Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.
[/quote]
Mulla on hyvä muisti ja tuossa on vain pieni osa sen jutuista. En muista puoliakaan. Jotenkin ne jäi mieleen koska olivat niin outoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki?

Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.
[/quote]
Ja ei ainakaan toivon mukaan ole mitään hyväksikäyttöä taustalla. Ihan normiperheestä tulee mun käsittääkseni, Molemmat vanhemmat töissä ja rivarissa asuvat. Tyttis muuttanut omilleen kyllä nuorena koulun takia.
AP

Vierailija
44/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 07:25"]Ööö, hieman sanattomaksi vetää?
Minkä ikäinen muija? Ei varmaan meikkaa ja onko läski jos ei voi liikkua.
Jotenkin tulee ikävästi mieleen kaverin entinen vaimo.
[/quote]
Parikymppinen, todella kaunis ja siro nuori tyttö. Ei meikkaa ja erikoiset vaatteet niin kuin voit arvatakin. AP

Vierailija
45/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 07:34"]haluan tuollaisen sekopään jonkun sukulaisen naiseksi tai mieheksi ! tollasta sekopäätä ois kiva seurata sivusta ja nauraa sille jälkeenpäin :'D
[/quote]
Joo vähän harmittaa että kirjoitin siitä tänne mut oli pakko kun se vaan on niin outo ja erkoinen, enkä voi veljellekään oikein sanoa asiasta koska se on kans aika herkkä ja loukkaantuu helposti. AP

Vierailija
46/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeareunus: voipi olla että syksyllä kun kesätyöt on loppuneet, veljesi on sinkku.

Vierailija
47/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillehän ei naisen pään sisällöllä ole juurikaan merkitystä. Tai ainakaan nuorille ja kokemattomille miehille. Tuota tyttöä kun veljesi kuuntelee yhden kesän, hän ei enää ole nuori ja kokematon ja seuraava tyttöystävä ehkä jo on vähän fiksumpi.

Vierailija
48/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:53"]Hopeareunus: voipi olla että syksyllä kun kesätyöt on loppuneet, veljesi on sinkku.
[/quote]
Joo se kinkkuepisodi enteilee kyllä ongelmia. Veli on sekasyöjä ja tyttis vegaani paitsi pitää kierrätysnahkakenkiä. Itse olen vegetaristi ka ymmärrän siis homman pointin, mutten esim sitä että liha haisis pitkään asunnossa jossa sitä on säilytetty. Tai et oksentaa jos näkee kinkkusiivun.

Vierailija
49/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:53"]Hopeareunus: voipi olla että syksyllä kun kesätyöt on loppuneet, veljesi on sinkku.
[/quote]
Joo se kinkkuepisodi enteilee kyllä ongelmia. Veli on sekasyöjä ja tyttis vegaani paitsi pitää kierrätysnahkakenkiä. Itse olen vegetaristi ka ymmärrän siis homman pointin, mutten esim sitä että liha haisis pitkään asunnossa jossa sitä on säilytetty. Tai et oksentaa jos näkee kinkkusiivun.
[/quote]
Tämä siis AP

Vierailija
50/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, melkoinen Einstein! No, ehkä se todellisuus joskus iskee litsarin poskelle. Opiskeluaikoina kun etsin asuntoa, kävin katsomassa huonetta eräästä kimppakämpästä. Siellä asunut tyttö laukoi aika samanlaisia aivoituksia. Asunnossa oli suht uusi astianpesukone, mutta sitä ei kuulemma saanut käyttää, koska se käyttää niin paljon vettä. Ekologisempaa oli kuulemma pestä käsin. Tuumasin sitten, että astianpesukone käyttää ehkä 30 litraa vettä pesun aikana, kun taas käsin tiskatessa helposti menee 100 litraa. Tähän tuo tyttö alkoi meuhkata että olenko joku astianpesukoneinsinööri, häh?! Lisäksi kertoi undulaattinsa ajattelevan viisaammin kuin moni mies. Juu jatkoin asunnon etsimistä.

Vierailija
51/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te trollien kirjoittajat jo usko. Kappalejaot haloo. Ei tuota aloitusta edes jaksa lukea ja arvoida, onko hyvä vedätys vai ei.

Vierailija
52/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:00"]Hahhah, melkoinen Einstein! No, ehkä se todellisuus joskus iskee litsarin poskelle. Opiskeluaikoina kun etsin asuntoa, kävin katsomassa huonetta eräästä kimppakämpästä. Siellä asunut tyttö laukoi aika samanlaisia aivoituksia. Asunnossa oli suht uusi astianpesukone, mutta sitä ei kuulemma saanut käyttää, koska se käyttää niin paljon vettä. Ekologisempaa oli kuulemma pestä käsin. Tuumasin sitten, että astianpesukone käyttää ehkä 30 litraa vettä pesun aikana, kun taas käsin tiskatessa helposti menee 100 litraa. Tähän tuo tyttö alkoi meuhkata että olenko joku astianpesukoneinsinööri, häh?! Lisäksi kertoi undulaattinsa ajattelevan viisaammin kuin moni mies. Juu jatkoin asunnon etsimistä.
[/quote]
Joo noi vois olla molemmat just tämän sanomia! Hän siis mm tietää et eläimet ymmärtää puhetta.

Vierailija
53/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:00"]Ettekö te trollien kirjoittajat jo usko. Kappalejaot haloo. Ei tuota aloitusta edes jaksa lukea ja arvoida, onko hyvä vedätys vai ei.
[/quote]
Joo kirjoitan puhelimella enkä saa sillä kappalejakoa. En myöskään vedätä. AP

Vierailija
54/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla on sellainen käsitys että hän käyttää ilmaisuja yksinkertaisesti ihan oudolla tavalla. Olen siis tavannut hänet pari kertaa ennenkin mutta lyhyesti. Nyt tuli sellainen olo et käyttää sanontoja ymmärtämättä miten niitä käytetään. Esim "Olen oppinut kaiken mitä tiedän" on ihan tavallinen aloitus mutta "siskoni kirjoista" ei vaan sovi jatkoksi. Mäen osaa sanoa tätä paremmin mut tällainen ajatus tuli nyt mieleen. Voisko toi olla joku vamma? AP

Vierailija
55/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]

Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki? Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.

[/quote]

Tunnen yhden hyväksikäytetyn tytön ja se on kyllä lähinnä Einstiniä tuntemistani ihmisitä :D joten ei hyväksikäyttökään automaattisesti tarkoita että on loppuikänsä sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
56/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]

Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki? Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.

[/quote]

Tunnen yhden hyväksikäytetyn tytön ja se on kyllä lähinnä Einstiniä tuntemistani ihmisitä :D joten ei hyväksikäyttökään automaattisesti tarkoita että on loppuikänsä sekaisin kuin seinäkello.

[/quote]

Siis Einsteiniä, ainakin juttujensa puolesta. Ja ihan järkevä nainen, mitä nyt välillä hieman fysikkajutut menee lennokkaat puolelle. On siis kämppikseni.

Vierailija
57/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:31"]Toivottavasti ei oo kesähäitä tulossa :D
[/quote]
Ois varmaan juomana pelkkää soijamaitoo.

Vierailija
58/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa mielenkiintoiselta persoonalta. Olen aina pitänyt erikoisista ihmisistä tai en ainakaan ns. normaaleista sillä he ovat useimmiten ilkeitä. Minä usein puhun outoja jos jännitän ja saatna antaa vajaan kuvan itsestäni. Ystäväni jolla vamma selässä on vahva kipulääkitys ja hän on sen takia vähän kujalla välillä. Minulla on myös as ystävä ja hänellä muutamia erikoisuuksia :)

Vierailija
59/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, millainen sen pitäisi olla. Sisarusten ensimmäiset kumppanit on aina vaikea hyväksyä. Ainakin yritti kovasti jutella sulle ikäerostanne huolimatta.

Vierailija
60/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilkeä ja kateellinen sille nuorelle kauniille naiselle :D Rohkeat uskaltaa olla erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän