Veli muutti yhteen idioottityttiksensä kanssa!
Kävin niillä tänään illalla kylässä. Tyttiksen jutut oli tälläsii:
"Avataaksme soijamaito? Voitas laittaa soijamaitoo teehen kun on vieraita. Mut juodaaksme sit huomenna soijamaitoo? Tai juodaaksme huomenna teetä mihin me laitetaan soijsmaitoo? Soijamaito pilaantuu niin äkkiä. Ei avata soijamaitoo jos ei juoda sitä huomenna. Tai jos ei laiteta sitä teehen. Se säilyy vaan jotain viis päivää ja meen helatorstaina mammulle. Sit se soijamaito kyl pahenee. Jos huomenna on kylmä voitais juoda kaakao illalla. Lämmin Soijamaitokaakao on hyvää kun on kylmä. Mut pitäis tietää onks huomenna kylmä"
"Onneks ihmiset on ihan samanlaisia kaikkialla. Et sotia ei tarvitse olla."
"Mä haluan et lapset oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Ja se on ihan helppo opettaa sit kun itse tietää.
- Ihanaa kun tulee kesä eikä tarvii käyttää kenkiä!
- Meinaatko olla paljain jaloin koko kesän?
- Joo en malta odottaa et voin kävellä koko kesän paljain jaloin.
- antaaks ne sinun olla ilman kenkiä siellä kesätöissä?
- Mä en ole kysynyt mutta mä lainasin varuiksi mun kaverilta villasukat, joita mä voin pitää töissä.
Veli halusi kinkkuleivän:
- MITÄ SÄ TEET???!!!!
- Mä aattelin kinkkuleivän tehdä...
- MUT ET SÄ VOI SITÄ TÄÄLLÄ TEHDÄ!!!!
- Mut missä mä sitten...
- SÄ ET VOI TEHDÄ SITÄ TÄÄLLÄ KUN MÄ OLEN TÄÄLLÄ!!!
Valittuja paloja:
- Mä tulisin surulliseksi jos mä menisin kauppaan ja siel ei olis reilun kaupan banaaneja. Vaikken mä olis ostamassa niitä niin mä tulen surulliseksi jos niitä ei ole siellä.
- Nykyään monet nuoret elää mielummin kokonaan ilman rahaa.
- Se on niin hassua miten puoluekannasta voi heti päätellä ketkä poliitikot on fiksuja
- Miks sun lapsen pitää saada lääkkeitä kun kerran afrikkalaisetkaan ei saa.
- Mulle riittää yks vaihtoehto. Enempi on turhaa. Mut sen pitää tietysti olla se oikea vaihtoehto.
- Me mentiin kerran autolla Hesaan ja mä pelkäsin koko ajan et se ajaa kolarin ja me kuollaan. Mut julkisen liikenteen kulkuneuvoissa mun ei tarvii pelätä.
- Koulussa mä en voinut olla liikuntatunneilla kun mua häiritsee se liike.
- Mä jouduin asuun Jyväskylässä yhdessä kämpässä missä oli syöty lihaa monta vuotta.
- Mä en tunne ketään kuka ostais uusia vaatteita. Mä olen vaihtanut kaikki mun vaatteet ihmisiltä kadulla.
- Mä olen oppinut kaiken mitä mä tiedän mun siskon kirjoista.
- Tiesitsä et naiset meikkaa sen takia et ne näyttäisi hakatuilta. Et niillä olis musta silmä ja huuli halki. Sellainen kiihottaa miehiä.
- Eiks sustakin oo surullista miten nykyään joutuu pelkään ihan kaikkea. Et joku äärioikeistolainen tulee ja puukottaa vaan siksi et sä oot erilainen.
- Mun mielestä kenenkään ei tarvii matkustaa mihinkään.
- Mun ikäiset ymmärtää kaiken niin paljon paremmin kun vanhemmat ihmiset koska me ollaan käyty pidempään koulua.
- Mä en haluisi asuu enää yhtään talvee kadulla, mutta ihan varmana Suomessa joutuu.
- Mitä Suomessa syötiin kun sä olit pieni (Ikäeroa 9 vuotta) Siloin ei varmaan ollut spaghettia ja kiinalaista.
- Mä rakastan [mun veljen nimi] koska se on ainoo mies kenen mun ei tarvii pelätä raiskaavan mut.
- Mua inhottaa sellaiset tomaatit jotka on ollut lentokoneessa. Siis jo se pelkkä ajatus.
Ja koko ilta oli tällaista. Mä en enää tiedä mitä ajatella. Veliparka oli ihan sen näköinen et voi vittu tulee hieno kesä
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:55"]
Miehillehän ei naisen pään sisällöllä ole juurikaan merkitystä. Tai ainakaan nuorille ja kokemattomille miehille. Tuota tyttöä kun veljesi kuuntelee yhden kesän, hän ei enää ole nuori ja kokematon ja seuraava tyttöystävä ehkä jo on vähän fiksumpi.
[/quote]
Mä tapasin 19-vuotiaana naisen, jonka tyhmyyttä en kokemattomuuttani heti hoksannut. Sitten tuli facebook, joka kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Kaikki sen naisen fb-kommentit oli tällaisia: buahaaaaaahhhhhaaaaaaahh!!! Siis ihan kaikki. Hän oli vielä todella vakuuttunut siitä, että minä olin meistä se tyhmempi osapuoli. Mitäköhän mun päässä on silloin oikein pyörinyt..
Isälläni oli noin kymmenen vuoden "suhde" reilusti itseään nuorempaan neitoon. Hän oli lähelle kuvailemaasi, todellinen bimbo kaikin puolin, ja todellakin melkoinen järjenjättiläinen. Alkuun kaikki höpötykset lähinnä ärsyttivät, mutta pian opin ottamaan koko naisen viihdearvona. Lukemattomat naurut hänen kustannuksellaaan kyllä saimme, mutta toisiaan loksahti suu auki, että voiko hän olla tosissaan noin tyhmä...
Mutta Ap, enjoy: harvoin tuollaisia viihteen helmiä saa sukuunsa :)))