Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veli muutti yhteen idioottityttiksensä kanssa!

Vierailija
12.05.2015 |

Kävin niillä tänään illalla kylässä. Tyttiksen jutut oli tälläsii:
"Avataaksme soijamaito? Voitas laittaa soijamaitoo teehen kun on vieraita. Mut juodaaksme sit huomenna soijamaitoo? Tai juodaaksme huomenna teetä mihin me laitetaan soijsmaitoo? Soijamaito pilaantuu niin äkkiä. Ei avata soijamaitoo jos ei juoda sitä huomenna. Tai jos ei laiteta sitä teehen. Se säilyy vaan jotain viis päivää ja meen helatorstaina mammulle. Sit se soijamaito kyl pahenee. Jos huomenna on kylmä voitais juoda kaakao illalla. Lämmin Soijamaitokaakao on hyvää kun on kylmä. Mut pitäis tietää onks huomenna kylmä"

"Onneks ihmiset on ihan samanlaisia kaikkialla. Et sotia ei tarvitse olla."

"Mä haluan et lapset oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Ja se on ihan helppo opettaa sit kun itse tietää.

- Ihanaa kun tulee kesä eikä tarvii käyttää kenkiä!
- Meinaatko olla paljain jaloin koko kesän?
- Joo en malta odottaa et voin kävellä koko kesän paljain jaloin.
- antaaks ne sinun olla ilman kenkiä siellä kesätöissä?
- Mä en ole kysynyt mutta mä lainasin varuiksi mun kaverilta villasukat, joita mä voin pitää töissä.

Veli halusi kinkkuleivän:
- MITÄ SÄ TEET???!!!!
- Mä aattelin kinkkuleivän tehdä...
- MUT ET SÄ VOI SITÄ TÄÄLLÄ TEHDÄ!!!!
- Mut missä mä sitten...
- SÄ ET VOI TEHDÄ SITÄ TÄÄLLÄ KUN MÄ OLEN TÄÄLLÄ!!!

Valittuja paloja:
- Mä tulisin surulliseksi jos mä menisin kauppaan ja siel ei olis reilun kaupan banaaneja. Vaikken mä olis ostamassa niitä niin mä tulen surulliseksi jos niitä ei ole siellä.
- Nykyään monet nuoret elää mielummin kokonaan ilman rahaa.
- Se on niin hassua miten puoluekannasta voi heti päätellä ketkä poliitikot on fiksuja
- Miks sun lapsen pitää saada lääkkeitä kun kerran afrikkalaisetkaan ei saa.
- Mulle riittää yks vaihtoehto. Enempi on turhaa. Mut sen pitää tietysti olla se oikea vaihtoehto.
- Me mentiin kerran autolla Hesaan ja mä pelkäsin koko ajan et se ajaa kolarin ja me kuollaan. Mut julkisen liikenteen kulkuneuvoissa mun ei tarvii pelätä.
- Koulussa mä en voinut olla liikuntatunneilla kun mua häiritsee se liike.
- Mä jouduin asuun Jyväskylässä yhdessä kämpässä missä oli syöty lihaa monta vuotta.
- Mä en tunne ketään kuka ostais uusia vaatteita. Mä olen vaihtanut kaikki mun vaatteet ihmisiltä kadulla.
- Mä olen oppinut kaiken mitä mä tiedän mun siskon kirjoista.
- Tiesitsä et naiset meikkaa sen takia et ne näyttäisi hakatuilta. Et niillä olis musta silmä ja huuli halki. Sellainen kiihottaa miehiä.
- Eiks sustakin oo surullista miten nykyään joutuu pelkään ihan kaikkea. Et joku äärioikeistolainen tulee ja puukottaa vaan siksi et sä oot erilainen.
- Mun mielestä kenenkään ei tarvii matkustaa mihinkään.
- Mun ikäiset ymmärtää kaiken niin paljon paremmin kun vanhemmat ihmiset koska me ollaan käyty pidempään koulua.
- Mä en haluisi asuu enää yhtään talvee kadulla, mutta ihan varmana Suomessa joutuu.
- Mitä Suomessa syötiin kun sä olit pieni (Ikäeroa 9 vuotta) Siloin ei varmaan ollut spaghettia ja kiinalaista.
- Mä rakastan [mun veljen nimi] koska se on ainoo mies kenen mun ei tarvii pelätä raiskaavan mut.
- Mua inhottaa sellaiset tomaatit jotka on ollut lentokoneessa. Siis jo se pelkkä ajatus.

Ja koko ilta oli tällaista. Mä en enää tiedä mitä ajatella. Veliparka oli ihan sen näköinen et voi vittu tulee hieno kesä

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi kertoa minusta. Olen miehen sisarusten mielestä ärsyttävä ja toivovat meidän eroavan. Minun mielestä se on surullista, että muut puuttuvat toisten elämään ja ns. vihaavat pikkuasioiden vuoksi. En ole ilkeä ja satuttanut miestäni millään tapaa. Rakkautta on paljon meillä, mutta miehen sisarusten ilkeily vaikeuttaa mm. lomasuunnitelmia ja joulujen viettoja yms. Puhun usein juuri heidän kuullensa typeriä juttuja, kun huomaan arvostelevan haukankatseen ja ivaavan hymyn kasvoillaan joka saa minut epävarmaksi.

Vierailija
2/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]

Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki? Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.

[/quote]

Tunnen yhden hyväksikäytetyn tytön ja se on kyllä lähinnä Einstiniä tuntemistani ihmisitä :D joten ei hyväksikäyttökään automaattisesti tarkoita että on loppuikänsä sekaisin kuin seinäkello.
[/quote]
Ei tietenkään tarkoita, mutta kommentit kadulla asumisesta ja raiskaamisen pelkäämisestä toi sen ajatuksen että elämä on ollut vaikeaa.

Taitaa olla vain että tyttö on vielä nuori ja naiivi ja tuttavapiirin mielipiteet vaikuttavat häneen vahvasti. Liekö asunut jossain hipahtavassa kommuunissa jonka ideologian on imenyt itseensä mutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihan suloista hippihöpinää, mut aika ehdoton kanta lihansyöntiin, ja soijamaitohöbinä kans vsikuttaa jokseenki neuroottiselta :D

Vierailija
4/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:42"]No, millainen sen pitäisi olla. Sisarusten ensimmäiset kumppanit on aina vaikea hyväksyä. Ainakin yritti kovasti jutella sulle ikäerostanne huolimatta.
[/quote]
No ehkä vähän normaalimpi. Ajsttelen tietysti myös pikkuveljeäni tässä. Tuon kanssa ei ole helppo elää. Kaikki näyttään olevan niin hemmetin vaikeeta ja kaikki täytyy tehdä oikein. Siis vaatimukset on ihan kohtuuttomia ja perustelut todella outoja. Mut tavallaan kyllä kiva tyttö vaikka idiootti onkin,
AP

Vierailija
5/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:41"]Tämä voisi kertoa minusta. Olen miehen sisarusten mielestä ärsyttävä ja toivovat meidän eroavan. Minun mielestä se on surullista, että muut puuttuvat toisten elämään ja ns. vihaavat pikkuasioiden vuoksi. En ole ilkeä ja satuttanut miestäni millään tapaa. Rakkautta on paljon meillä, mutta miehen sisarusten ilkeily vaikeuttaa mm. lomasuunnitelmia ja joulujen viettoja yms. Puhun usein juuri heidän kuullensa typeriä juttuja, kun huomaan arvostelevan haukankatseen ja ivaavan hymyn kasvoillaan joka saa minut epävarmaksi.
[/quote]
Eikun mä puhun pahaa vaan selän takana. Kasvotusten olen vaan et aiku sulla on voimakkaat mielipiteet. Ja tyttis ei todella ole epävarma vaan päinvastoin arvosteli sitä että meikkaan (mistä toi hakkausmeikkijuttu edellä lähti) ja ajan autoa (autokomnentti edellä)
AP

Vierailija
6/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:55"]Ap on ilkeä ja kateellinen sille nuorelle kauniille naiselle :D Rohkeat uskaltaa olla erilaisia.
[/quote]
En ole kateellisinen. Ja pidän itseäni rohkeana ja erilaisena.
AP

Vierailija
7/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 06:44"]

Nauhotitko keskustelun vai miten muistat noi kaikki? Onko tyttö joku katulapsi jota on käytetty hyväksi? Tuli ihan sellanen fiilis. Ei tuollaisia juttuja ihan normaalin nykynuoren päässä pyöri.

[/quote]

Tunnen yhden hyväksikäytetyn tytön ja se on kyllä lähinnä Einstiniä tuntemistani ihmisitä :D joten ei hyväksikäyttökään automaattisesti tarkoita että on loppuikänsä sekaisin kuin seinäkello.
[/quote]
Ei tietenkään tarkoita, mutta kommentit kadulla asumisesta ja raiskaamisen pelkäämisestä toi sen ajatuksen että elämä on ollut vaikeaa.

Taitaa olla vain että tyttö on vielä nuori ja naiivi ja tuttavapiirin mielipiteet vaikuttavat häneen vahvasti. Liekö asunut jossain hipahtavassa kommuunissa jonka ideologian on imenyt itseensä mutta

[/quote]
Veli ja tyttis ovat tavanneet jossain anarkistien nettipalstoilla tai tilaisuudessa. Veljellä on valkankumousvaihde päällä ja tyttis on pyörinyt anarkisti ja punkkaripiireissä monta vuotta. Et sieltähän nää jutut tulee molemmilla. Broidi vaan on ihan pikkusen fiksumpi.

Vierailija
8/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:41"]Tämä voisi kertoa minusta. Olen miehen sisarusten mielestä ärsyttävä ja toivovat meidän eroavan. Minun mielestä se on surullista, että muut puuttuvat toisten elämään ja ns. vihaavat pikkuasioiden vuoksi. En ole ilkeä ja satuttanut miestäni millään tapaa. Rakkautta on paljon meillä, mutta miehen sisarusten ilkeily vaikeuttaa mm. lomasuunnitelmia ja joulujen viettoja yms. Puhun usein juuri heidän kuullensa typeriä juttuja, kun huomaan arvostelevan haukankatseen ja ivaavan hymyn kasvoillaan joka saa minut epävarmaksi. [/quote] Eikun mä puhun pahaa vaan selän takana. Kasvotusten olen vaan et aiku sulla on voimakkaat mielipiteet. Ja tyttis ei todella ole epävarma vaan päinvastoin arvosteli sitä että meikkaan (mistä toi hakkausmeikkijuttu edellä lähti) ja ajan autoa (autokomnentti edellä) AP

[/quote]

Vai, että vaan seläntakana. Sen kyllä vaistoaa jos joku ei pidä sinusta ja aiheuttaa epävarman olon. Epävarmuus voi ilmetä muutenkin kuin hiljentymisellä ja syrjään vetäytymisellä. Jotkut ihmiset hermostuneena tai kokiessaan olonsa epävarmaksi alkavat höpöttää enemmän ja juttujen taso huononee ja muuttuu tökeröksi. 

Vierailija
9/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 10:41"]Tämä voisi kertoa minusta. Olen miehen sisarusten mielestä ärsyttävä ja toivovat meidän eroavan. Minun mielestä se on surullista, että muut puuttuvat toisten elämään ja ns. vihaavat pikkuasioiden vuoksi. En ole ilkeä ja satuttanut miestäni millään tapaa. Rakkautta on paljon meillä, mutta miehen sisarusten ilkeily vaikeuttaa mm. lomasuunnitelmia ja joulujen viettoja yms. Puhun usein juuri heidän kuullensa typeriä juttuja, kun huomaan arvostelevan haukankatseen ja ivaavan hymyn kasvoillaan joka saa minut epävarmaksi. [/quote] Eikun mä puhun pahaa vaan selän takana. Kasvotusten olen vaan et aiku sulla on voimakkaat mielipiteet. Ja tyttis ei todella ole epävarma vaan päinvastoin arvosteli sitä että meikkaan (mistä toi hakkausmeikkijuttu edellä lähti) ja ajan autoa (autokomnentti edellä) AP

[/quote]

Vai, että vaan seläntakana. Sen kyllä vaistoaa jos joku ei pidä sinusta ja aiheuttaa epävarman olon. Epävarmuus voi ilmetä muutenkin kuin hiljentymisellä ja syrjään vetäytymisellä. Jotkut ihmiset hermostuneena tai kokiessaan olonsa epävarmaksi alkavat höpöttää enemmän ja juttujen taso huononee ja muuttuu tökeröksi. 
[/quote]
Lol okei se olikin sit mun vika et mun veljen tyttis on sekopää! Et usko tohon itsekään! AP

Vierailija
10/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kuulostaahan tyttö kieltämättä hyvin nuorelta ja naiivilta, mutta eikös jokainen valitse kumppanin itselleen eikä esim. siskolleen. Jos he sopivat yhteen ja ovat onnellisia, niin ole sinäkin onnellinen veljesi puolesta. Jos eivät, veljesi huomaa sen kyllä itsekin, ei sitä tarvitse mennä hänelle sanomaan.

Tyttis ei sentään vaikuta ilkeältä tai pahantahtoiselta ketään kohtaan, sellainen olisi ainakin minusta paljon pahempi. Noihin mustavalkoisiin juttuihin voisi vastata niin, että se ehkä herättelisi tyttöä ajattelemaan asioita vähän laajemmin ja näkemään niitä harmaan sävyjä.

Vierailija
11/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans puoltuttu/kaveri joka tunnetaan vähän sellasena tyhmänä blondina. Höpöttää kaikki henk.koht asiat julkisissa kovaan ääneen, hekottelee kaikille asioille ja jtnkin sellanen kyky keskustella asioista syvällisemmin häneltä puuttuu. Hänon myös kyllä hyvin kaunis ja mukava osoittaa vaan että ei taida kauneus ja äly kulkea käsikädessa

Vierailija
12/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta omalla tavallaan herttainen pieni maailmanparantaja, tai siltä kuulostaa, enhän häntä tunne.

Vierailija
13/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nainen kovin herttaiselta ja sympaattiselta kuulosta, jos katsoo asiakseen yrittää omalla tavallaan arvostella ja alentaa toista esimerkiksi meikkaamisen tai erilaisten elämäntapojen vuoksi. Se että tekee sen hölmöllä tavalla, ei tee tarkoituksesta juuri sympaattisempaa.

En sitten tiedä onko kyseessä tyylipuhdas idiootti vai sellainen, joka haluaa esittää olevansa erikoisempi "luonnonlapsi" kuin oikeasti onkaan, kun luulee sen olevan kauhean söpöä ja persoonallista.

Vierailija
14/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 12:48"]No jaa, kuulostaahan tyttö kieltämättä hyvin nuorelta ja naiivilta, mutta eikös jokainen valitse kumppanin itselleen eikä esim. siskolleen. Jos he sopivat yhteen ja ovat onnellisia, niin ole sinäkin onnellinen veljesi puolesta. Jos eivät, veljesi huomaa sen kyllä itsekin, ei sitä tarvitse mennä hänelle sanomaan.

Tyttis ei sentään vaikuta ilkeältä tai pahantahtoiselta ketään kohtaan, sellainen olisi ainakin minusta paljon pahempi. Noihin mustavalkoisiin juttuihin voisi vastata niin, että se ehkä herättelisi tyttöä ajattelemaan asioita vähän laajemmin ja näkemään niitä harmaan sävyjä.
[/quote]
Joo en mitenkään pyri saamaan nuoria erilleen :) olen itseasiassa vaan tyytyväinen että veljellä on tyttökaveri. Se on sellainen vähän reppana luuseri joten varmasti ihan hyvä hänelle että oppii seurustelemaan. Vähän vaan oli ne veljen ilmeet sellaiset välillä et ei toi varmaan mikään pitkä suhde tule olemaan. Ja tyttö kuitenkin opiskelee AMK: ssa joten toivoisin että hän saisi veljenikin kiinnostumaan jostain koulutuksesta. Eikä tyttö siis varsinaisesti ilkeä ole on vaan kovin määräilevä ja todella jyrkkä mielipiteiltään. Mutta kyllä ihan määrätietoinen just esim koulutuksen suhteen.
AP

Vierailija
15/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todella edes naura tytölle vaan lähinnä vaan ihmettelen sen juttuja, koska niissä ei ole mitään logiikkaa. Se ei puhunut esim mitään vanhemmistaan vaan vaan jostain ihme metsäpultsareista jotka huolehti siitä kun se oli yläasteella ja jostain mammusta joka on sen leikki-isoäiti netissä. Nää kaikki jutut on musta vaan ihan todella sairasta erikoisuyden tavoittelua ja luulen et se elää jossain mielikuvitusmaailmassa missä pätee ihan omat säännöt js lainalaisuudet. Missä mm normi työssäkäyvät miehet on kaikki raiskaajia mut pultsareilta saa ruokaa ja rahaa ei tarvitse ollenkaan kuin kaikki vaihdetaan tai löytyy roskiksesta. Ei nää ole enää 20- vuotiaalle mitään normijuttuja vaikka ehkä jollekin 14- vuotiaalle satutytölle voi ehkä ollakin. Ap

Vierailija
16/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on luuseri reppana joka on saanut idiootti tyttöystävän. Olet kyllä unelmien sisko. Katso peiliin.

Vierailija
17/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa ensi kerralla keskustelu kauramaidosta

Vierailija
18/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 07:44"]

Näitä on kaupungit väärällään. Uskokaa tai älkää.

[/quote]

Jep. Osa niistä myös kirjoittelee täällä, ehkä se osa jolla on hyvä kirjallinen ulosanti.

Vierailija
19/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin tuollaisia eläinoikeusaikoina jonkin verran.

Ne on oikeasti normaaleita, mutta ne esittää tuollaisia, koska ne luo sellaisen mielikuvan siitä millainen on ihminen, joka ne haluaisi olla (eksentrinen jne.) ja sitten alkavat esittää sellaisia.

Esim. olin yhden tuollaisen teennäisen hipin kanssa metrossa joskus, ja se alkoi sillä teennäisellä hippiäänellä selittämään jollekin random naiselle jotain "sä olet ihan kuin marja, sellainen metsän marja, niin suloinen ja viaton, näin sut heti, kun tulin tähän, koska sä olit kuin marja, metsämarjan energiat".

Koko ajan kerjäsi kaikilta ympärillä huomiota ja tuijotti niitä virne naamalla, hei huomaaks kaikki, kun mä olen ihan höpsön löpsö ja niin hassun hassu....myötähäpeä oli mulla hirveä.....

Sen jälkeen sen ääni muuttui taas normaaliksi, ja jutut myös, kun esittäminen oli saatu taas pois alta.

Vierailija
20/62 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan sitten yhtä idiootti kun en nää noissa sanomisissa mitään ihmeellistä tai hauskaa. Vaikuttaa pikemminkin tavallista älykkäämmältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi