Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysy mitä vaan ex-lestadiolaiselta
11.05.2015 |
Kysy jos jokin askarruttaa mieltäsi, mistä aiheesta tahansa.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
18: ehkäisy on erittäin ok, ja itsekin käytän sitä, koska en halua lapsia. Mun mielestä seksi on upea ja ihana asia. Meillä on velvollisuuksia elämässä ihan tarpeeksi, kyllä seksiä on kiva harrastaa ihan vaan sen nautinnon takia :)
En ole enää juuri lessujen kanssa missään tekemisissä, mutta kyllä asenteet ymmärtääkseni istuvat aika tiukkaan. Olen tosin kuullut, että nuoret ovat tuomassa jotain uutta tähän yhteisöön, esim. tv:n katselu on kuulemma aika yleistä.