Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
321/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankeloidut lakanat, silitetyt vaatteet, ohjelmatarjonta Ylen Areenassa, mahdoton määrä hienoa lukemista kirjastosta!

Vierailija
322/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen saa useita perättäisiä orgasmeja pelkästään panemalla ilman mitään ylimääräistä räpeltämistä. M52

Oletko varma että saa?

Tästäpä tulee mieleen isäni tokaisu unesta havahtumisen jälkeen: "Sitten mää heräsin ja huomasin että mun käsi oli potassa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin rautatieasema

Vierailija
324/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin erään suht edullisen korealaisen (?) ihonhoitotuotemerkin, jota myydään jopa Prismassa. Totesin sen olevan todella toimiva, ravitseva ja ihoa hellivä. Olen hamstrannut muutamia purkkeja (kasvoille, vartalolle, hiuksille, käsille ja jaloille) ja aina, kun avaan kodinhoitohuoneen kaapin oven ja siellä on niitä, niin ajattelen, että jes - mikä säästö ja ettei tarvitse niitä kaupasta raahata 😅 Sekä tosiaan se, että tunnen olevani rikas kun olen voinut niitä 2-10 e tuotteita ostaa valmiiksi kaappiin 😂

Vierailija
325/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu perjantaina siivottuun kotiin.  Nyt on kyllä kukkien hinnatkin pompanneet, ettei vähällä rahalla voi niitäkään ostaa.

Vierailija
326/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto, kaikki ne tuhannet kirjat rikastuttamassa elämää täysin ilmaiseksi. Lehtilukusalin lehdet. Kansalaisopistojen edullinen kurssitarjonta.

Vierailija
327/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hyvän tuoksuinen suihkusaippua:)

Vierailija
328/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin erään suht edullisen korealaisen (?) ihonhoitotuotemerkin, jota myydään jopa Prismassa. Totesin sen olevan todella toimiva, ravitseva ja ihoa hellivä. Olen hamstrannut muutamia purkkeja (kasvoille, vartalolle, hiuksille, käsille ja jaloille) ja aina, kun avaan kodinhoitohuoneen kaapin oven ja siellä on niitä, niin ajattelen, että jes - mikä säästö ja ettei tarvitse niitä kaupasta raahata 😅 Sekä tosiaan se, että tunnen olevani rikas kun olen voinut niitä 2-10 e tuotteita ostaa valmiiksi kaappiin 😂

Halvassa ja kalliissa tuotteessa on täysin samoja ainesosia.

Vierailija
329/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take away kahvi. Sillä hemmottelen itseäni joskus.

Vierailija
330/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää merkki on? Ei ole mainostusta jos kerrot kysyttäessä

Vierailija
331/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuokkokentät toukokuussa.

Vierailija
332/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi kun uudehkoa Audia hinuri veti tielle syvästä ojasta. Köröttelin komeasti ohi vanhalla ranskalaisella.

Vierailija
333/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä tunsin yhtäkkiä olevani niin onnellinen kun minulla on pieni grilli/voileipä/vohveli laite. Sitten heräsin tunteesta ja ihmettelin mikä mulle tuli. Ei edes kallis laite. Mutta niin pitäisi tunteakin.

Vierailija
334/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan Juhla Mokkaa,jonka hinta noussut pilviin...no jostain muusta tingittävä....kahvinautinnosta en halua tinkiä,kahvi auttaa niin moneen asiaan :)

Vierailija
335/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä tunsin yhtäkkiä olevani niin onnellinen kun minulla on pieni grilli/voileipä/vohveli laite. Sitten heräsin tunteesta ja ihmettelin mikä mulle tuli. Ei edes kallis laite. Mutta niin pitäisi tunteakin.

Tästä minäkin olen haaveillut jo vähän aikaa! Kaikkea ei tarvii omistaa mut tää olis ihana.

Vierailija
336/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kattaus. Nätit astiat ja yhteensopivat pöytäliinat ja servetit. Kauniit viinilasit joista halvempikin viini maistuu hyvältä. Eikä sitä astiastoa tarvi olla tusinoittain, muutamakin näyttää ja tuntuu hyvältä.

Suomalaisilla on keskimäärin paljon hienoa designia kotona. Lähes jokaiselle on jotain Arabiaa, Iittalaa, Marimekkoa, Fiskarsia jne. Ne ovat silmälle ilo, nautitaan niistä.

Luksusta on myös kun hanasta tulee hyvää juomakelpoista vettä eikä maksa paljon. Tätä voi ylpeänä esitellä ulkomaisille vieraille.

Vierailija
337/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastopa juuri! Siellä, missä ennen asuin, ei ollut, ja saatoin vain katsella kirjakaupassa kirjoja, joita ei ollut varaa ostaa niin paljoa kuin tekisi mieli. (Tekisi mieli aika paljon, ja rahaa oli aika vähän). Se runsauden tunne, kun tilaa helmet.fi'stä ne kirjat jotka haluaa lukea, ja sitten voi vain mennä lähikirjastoon ja kantaa ulos kaiken, mitä haluan lukea, eikä tarvitse arpoa "olisiko tämä parempi vai tämä, en voi saada molempia" -saan molemmat ja vielä kolmannen päälle! Suomalainen kirjastosysteemi <3

Vierailija
338/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla tilastoja kuinka rikas minä köyhä suomalainen olen verrattuna satoihin miljooniin Afrikan maissa asuviin. On lottovoitto syntyä Suomeen.

Vierailija
339/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäessä itseäni ajattelen harrastavani seksiä jonkun parin bollywood tähtösen kera.

Vierailija
340/931 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki nimestä kiitti! ?