Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."
Mistä sinulle tulee rikas olo? :)
Kommentit (931)
Taksilla ajaminen. Olkoonkin vaan kelataksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin asunnon hyvästä osoitteesta.
Koti on pieni, sisustus vaatimaton.HR.ään tuli uusi työntekijä. Kommentoi osoitetta
Mistä kaupunginosasta? Luontoa/katunäkymää?
Itse olen pskaosoitteessa jumissa eikä energiaa niin isoon asiaan kuin muutto.
Uusi vaate, ei aina kirpparilta ostettua.
Kun löytää esim. tarjouksesta suosikkishampootaan- ja hoitoainetta ja pääsee pitkän kaavan lämpimään suihkuun niiden kera :) Normaalisti kun mennään niillä halpiksia
Lounastreffit ystävän kanssa hyvässä buffet-ravintolassa. T. Entinen yksinäinen ja syrjäytynyt nainen
Eväsretki lintutornille omien lasten kanssa, joille retken kohokohta oli kaakoa ja Pågens-kanelipullat. Suuria onnentunteita muutenkin.
Luonnossa upeissa maisemissa retkeily.
Siivouspäivänä siideri upeasta häälahjaksi saadusta lasista. Kimaltelee kuplat hienosti. Jääkylmää. Vaude
Vaaleanvihreä väri keväisessä lehtipuumetsässä. Luonnosta ja metsästä nauttiminen on suurta luksusta minulle.
Ravintolassa käynti. Eikä tarvitse olla mikään tähtiravintola, ihan paikallinen Rosso käy.
Tästä ketjusta tuli hyvä mieli, ootte ihania!
Puhdas, pölytön ja hajuton sisäilma
Mukavat ja siistikäytöksiset naapurit
Osui ja upposi: kun on saanut palkkapäivänä laskut maksettua. Vaikka ei jäisikään tilille kovin paljon, niin taas on selvinnyt vähän eteenpäin. Ja ihan vähän on voinut siirtää säästötilille.
Kun ruokakaupassa ei tarvitse laskea ostosten kokonaishintaa ennen kassalle menoa, vaan voi luottaa, että rahat riittää laskemattakin.
Kun pistää Rolexin ranteeseen. Muisto ajoilta jolloin olin paremmin palkatuissa, mutta jokseenkin raskaissa hommissa. Sitten tuli päivä jolloin piti valita joko rahat tai terveyden. Valintaa en kadu, koska nyt voin paremmin kuin pitkään aikaan, vaikka nykyisessä "paskaduunissa" ei kovin paljoa käteen jää. Toimeen kuitenkin tulee ja jaksaa muutakin kuin selviytyä nipinnapin työpäivästä.
Artekin tuolit. Perintönä saatu.
Tietty öljyväritaulu seinällä. Lahjaksi saatu.