Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teistä kukaan logopedian pääsykokeissa tänään?

Vierailija
11.05.2015 |

Jos olit, miten koe sujui?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisitkö linkkaan sen sivun missä niitä rajoja on? :) 

Vierailija
2/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain ekaa kertaa. Haaveilen tosiaankin ammatinvaihdosta ja olisin voinut olla osalle hakijoista äiti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, milloin tiedot toiseen vaiheeseen pääsijöistä ilmoitetaan? :-)

Vierailija
4/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut kakkosvaiheeseen postitetaan viimeistään vkon 22 alussa. Näin ainakin Turussa.

Vierailija
5/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin piirtää teille logon.

Vierailija
6/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi joka oli Oulussa pääsykokeessa! eka kertaa yritän. Muaki kiinnostaisi ja paljon että millä pisteillä kakkosvaiheeseen on aiemmin päässyt..

Vierailija
7/23 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut.

Vierailija
8/23 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ainoastaan Turun hakijatilastot viime vuodelta. Muistaakseni sisään oli päässyt 33 pisteellä. Siis pelkän pääsykokeen perusteella.

Vierailija
9/23 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tosiaan oli ensimmäistä kertaa 80 kysymystä. Saa nähdä kuinka se vaikuttaa pisterajoihin.
En kyllä yhtään osaa sanoa miten koe meni. Ensin tuntui että meni hyvin, mutta nyt viikon asiaa märehtineenä tuntuukin ettei se tainnut kovin hyvin mennä :-(

Vierailija
10/23 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Turun kirjeetkin on jo postitettu.

Vierailija
11/23 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikkialla muuten tänä vuonna ensimmäistä kertaa niin, että kysymyksiä oli 80? Ainakin Oulussa on ollut ennen aina vaan 40 kysymystä..

Vierailija
12/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites teillä meni? :)

Vierailija
13/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kirjeet tullut?

Vierailija
14/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
15/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yks joka oli kokeessa! muakin kiinnostais nuo rajat, että millä pisteillä olis mahdollisuuksia päästä jatkoon.. Tietääkö joku myös sitä että millaset yo-pisteet (max30) pitää olla että voi yhteispistevalinnan kautta päästä? Mitä muuten vastasitte väittämään "puheen ymmärrettävyyden kannalta tärkeimmät ovat 4 ensimmäistä formanttia?" mietin että oliko kyse nyt siitä että vokaalin tunnistukseen tarvitaan 2 ja konsonanttien 3, vai jostain muusta? itse laitoin että väittämä olisi väärin. Oliko tämä teille ensimmäinen kerta kun tuonne haitte? mulla on välivuosi ollu nyt, mutta eka kerta silti kun logopediaa yritän!

Vierailija
16/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa noista pisterajoista löytyy yliopistojen sivuilta!

Vierailija
17/23 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään kirje postissa :-)

Vierailija
18/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä olin oulussa! Oli kyllä tosiaan vähän turhan tarkkoja kysymyksiä osa.. Mitä vastasitte siihen sisäkorvaistutetta koskevaan kysymykseen, joka oli (ainakin omasta mielestä) jotenkin oudosti muotoiltu... Entäs se ikäihmisten perustaajuuden eroja koskeva kysymys?

Vierailija
19/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea kysyttiin?! t. viime vuonna sisään päässyt

Vierailija
20/23 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anatomiasta/fysiologiasta mm. vuodelevon energiankulutuksesta, sepelvaltimoista, aivokalvoista, korvan simpukasta, nielurisoista...

puhuvasta ihmisestä mm. deklinaatiosta, sentraalista kuulovauriosta, kaarevista äänihuulista, fonologiasta oli pari kysymystä.. siinä mitä nyt ensin tuli mieleen :D

Onko kellään mitään tietoa millä (vähimmäis)pisteillä toiseen vaiheeseen on yleensä päässyt? tottakai aika yliopistokohtaistahan se on, mutta kiinnostaisi tietää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän