En voi sietää miehen parhaan kaverin vaimoa!
Ja talvella pitäis lähteä reppureissaamaan yhdessä kuukaudeksi. Miten luikertelen tästä pinteestä?
Kommentit (115)
Anna olla loukkaantunut. Ihmistä ei voi pakottaa puhumaan (harmi). Teet selväksi että et lähde matkalle, joten miehen on itse selvitettävä asia. Pysy tiukkana.
No onpas soppa. Ehkä mies tästä oppii et sultakin vois kysyä ennen kuin menee sopimaan seuralaisia teidän yhteiselle lomamatkalle...
Sano miehellesi, että hän voi vapaasti lähteä "romanttiselle häämatkalle" tämän kaverinsa kanssa. Sinä lomailet ilman heidän seuraansa. Piste.
Miksi et kysynyt siltä miehen kaverilta, miksi on mennyt naimisiin naisen kanssa, jonka kanssa ei kestä kaksin edes yhtä häämatkaa...? Voisit myös ehdottaa omalle miehellesi, että muuttaa kaverinsa kanssa jatkossa yhteen, kun näemmä on tässä suhteessa se sinua tärkeämpi osapuoli.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:00"]Minulla on myös ongelma, en voi sietää hyvän ystäväni vaimoa, häntä ei voi sietää ketään muukaan. Hänen takia en pidä nykyään ystävään enää mitään yhteyttä. En ole ikinä tavannut yhtä vastenmielistä ihmistä kuin kaverin vaimo, olen sanonut tästä kaverille myös ihan suoraan, että en voi sietää häntä ja en sentakia viitsi enää käydä kylässä.
Meidän ystävyys on ainakin loppu niinkauan kun tämä nainen on kuvioissa ja minkäs sille voi, on minulla muitakin kavereita ja ystäviä joten jatketaan elämää ja mennään eteenpäin.
[/quote]
Mielenkiinnosta: miksi nainen on vastenmielinen?
Siis voiko tää edes olla totta. Onko sun miehellä muutenkin tapana tehdä päätöksiä sun puolesta ja suuttua sulle, jos et ookaan messissä. Todellakin suuntaisin vaikka yksin sinne Angkor Watiin. Ehkä kerkeet vielä itsekin löytää ylläriseuralaisen, josta ohimennen mainitset miehellesi, että onhan ok, tottakai on.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:32"]Siis voiko tää edes olla totta. Onko sun miehellä muutenkin tapana tehdä päätöksiä sun puolesta ja suuttua sulle, jos et ookaan messissä. Todellakin suuntaisin vaikka yksin sinne Angkor Watiin. Ehkä kerkeet vielä itsekin löytää ylläriseuralaisen, josta ohimennen mainitset miehellesi, että onhan ok, tottakai on.
[/quote]
Niin siis sellaisen hyvännäköisen miehen ihan "kaveripohjalta" häämatkatyyliin.
Törppö on miehesi mutta vielä törpömpi on miehesi kaveri. Pahoitteluni... Toivottavasti tilanne selkiää jotenkin ja miehesikin toipuu omista ja kaverinsa sekoiluista sen verti että tajuaa pahoitella sinulle käytöstään.
Jos jostain syystä teidän matkoja tms ei onnistu enää perua tai kaverin tuota omaa matkaansa eli mukaantuloa, ota vaikka varasuunnitelma että matkustatte lennot yhdessä, mutta sitten sinä lähdet noihin katsomiisi paikkoihin ja miehesi menee kaverinsa kanssa häämatkalle O_O
Jospa ap:n mies sanoikin viimeisen sanan eli kaveri+akkansa tulee mukaan ja piste :)
Että hyvää lomaa vaan...loman jälkeen tarve hermolomalle!
Kannattaisiko ehkä sanoa suoraan äijällesi miten asiat on? Niin hissukaksi perseennuolijaksi ei saa itseään päästää, että ei tuollaista kykene sanomaan...
Käytiin miehen kanssa keskustelu lopulta. Hänen kanta on se, että hän on syyttään joutunut pahaan välikäteen. Ei oikeastaan haluaisi toista pariskuntaa mukaan matkalle, mutta ei haluaisi kieltäytyä koska paras lapsuudenkaveri. Sanoi suoraan ettei pidä kaverin vaimosta joka on ilkeä ja mustasukkainen kaveristaan. Mutta haluaa auttaa kaveriaan. Surullista tässä oli se että mies ei sanonut sanaakaan minusta ja meistä kahdesta. Päätin siis auttaa vähän ja kerroin nyt asian olevan niin, että hänen on valittava lähteekö matkalle minun kanssa kaksin vain kolmestaan kaverin ja tämän vaimon kanssa. Ja taas alkoi valitus siitä, että laitan hänet "vaikeaan asemaan". Ihan selvästi siis yrittää edelleen olla loukkaamatta kaveriaan ja saada neljän hengen matka toteutumaan. Sanoin vielä että meidän matkasuunnitelma on täysin erilainen kuin se mistä kaveri puhui, haluan sinne Angkoriin ja tämähän oli sovittu. Niin mies alkoi änkyttämään että kaikkihan oli vielä aivan auki. Siis kaveripariskunta on onnistunut pyyhkimään lattioita meidän matkasuunnitelmilla. Mun mies on osoittautunut ihan selkärangattomaksi vätykseksi. Annoin hänelle huomisiltaan kello kuuteen aikaa päättää mitä haluaa tehdä. Mies ei puhu mitään, juo vain kaljaa ja pelaa jotain saatanan Skyrimiä! Meen nyt lenkille js sit kylpyyn kerron ehkä huomenna miten kävi.
AP
Herraisä, onko tämä tottakaan. Mies pyytää kaveriaan pyytämään heidät mukaansa matkalle,ettei tarvii mennä vastavihityn vaimon kanssa kahdestaan ,kun ei kestä vaimoaan?? Miksi tänä mies on mennyt naimisiin tämän naisen kanssa? Mikä voi johtaa näin epätoivoiseen tekoon???? Liitto ei liene kovin vakaalla pohjalla ja tuskin kovin pitkäkään. Ja sitten tämä mukaan pyydetty vastavihitty vaimo vielä suuttuu kun ei pääse HÄÄMATKALLE toisen pariskunnan kanssa? Haluaako joku muka häämatkalle kavereiden kanssa? Todella outoa.Itse en ikipäivänä olisi suostunut lähtemään häämatkalle jonkun miehen kaverin ja tämän vaimon kanssa:
Illanvietto vielä menee vaikka päällä seisten. Meillä suurimmalla osalla on viisi viikkoa lomaa, josta vain osa puolison kanssa samaan aikaan. Olisi kohtuullista kyettä silllä kauan odotetulla lomalaan rentoutumaan.mutta eihän se ole mitään lomaa jos sen joutuu viettämään ikävän ihmisen kanssa. Yhtä hyvin voisi olla töissä.
Oho!
Kyllä pahasti tuntuu että nämä MOLEMMAT MIEHET nyt vaan haluaa EHDOTTOMASTI lomailla yhdessä.
Varsinkin kun koko loman suunnitelmatkin ovat vaihtuneet. Miehet sitten yhdessä rymyää taikuissa jossain huorabaareissa ja ap lepyttelee kaverin vaimoa.
Siis jos on parisuhteessa niin ei voi YKSIN päättää että kaveri+vaimonsa tulee mukaan.
Ei se mies missään pahassa välikädessä ole vaan hän ei halua selvittää asiaa koska haluaa sen kaverinsa mukaan eikä välitä oman vaimonsa tunteista tai haluista pätkääkään.
Älä suostu ap jutun pahikseksi koska teillä oli ihan toisenlainen loma suunnitteilla alunperin!!!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 18:52"]Ap, täysi ymmärrys. Me varasimme lomamökin hyvissä ajoin, ison. Nyt mies ilmoittaa, että X tulee niin ei mene meillä kuin puolet hinnasta. X olisi ok, mutta kun X:n vaimokin on tulossa. Minulla ei ole tuon ihmisen kanssa mitään yhteistä. Kyseessä on kyllä nuorempi ja kauniimpi ihminen, mutta sama juttu, ei se ole ongelma, vaan se luonne. Ei oikein innosta tietää, että kaikki on oltava just ojennuksessa ja mitään ei oteta rennosti, aikataulut suunnitellaan minuutin mukaan, kellosta lasketaan, että esim. venettä käytetään just puoliksi. Ruuat lasketaan sentin tarkkuudella, kuka syö mitäkin ja kustannukset sen mukaan. Se ei riitä, että mennään kauppaan ja laitetaan puoliksi ja hankala nyt molempien omiakaan tuoda. Ei minua haittaisi, vaikka itselle jäisi enemmän maksettavaa, mutta häntä haittaa sekin, että hän jää toiselle velkaa. Ruualaittovuorojen jakaminen on kyllä ok. Muutenkin se on yhtä kuivaa nipottamista koko homma. Miestä se ei haittaa, no ei niin, kun hän menee sen toisen miehen kanssa kalalle karkuun. Minä en pääse mukaan.
[/quote]. Me varasimme mieheni kanssa, ison, upean mökin Pielisen rannalta Kolilta. Ja olemme siellä kolme vkoa kahdestaan!!! Aaah...elämä on ihanaa!!!
Ja hups miehet ovat suunnitelleetkin ihan erilaisen matkan kuin ap + miehensä. Kuinkas tässä näin kävi :o
Ihmeen rauhallinen sinä ap olet! Minulla olisi kyllä jo verisuoni katkennut päästä...
Anna perää sille äijälle, sen jälkeen peruuntuu reissu...
Mies tuli just töistä kotiin. Ei sanonut sanaakaan. Otin asian esille keittiössä kun laitoin ruokaa. Puhutaan tää matka-asia kerralla selväksi, mutta ei synny keskustelua. Mies välttelee ja vetäytyy. Teeskentelee loukkaantunutta. Ihan selvästi häntä on nyt loukattu pahasti. Meni pelaamaan pleikkarilla.
AP