Mitä mieltä olet aikuisesta ihmisestä, joka haukkuu toisen ulkonäköä
hyvin mielikuvituksellisin tavoin, vaikka haukkumisen kohde on kuitenkin ihan siisti, itsestään huoltapitävä ja itseään hoitava normaalipainoinen omannäköisensä ihminen, ja joka ei itse hauku muiden ulkonäköä? Eli ei siis myöskään tämän haukkujansa ulkonäköä.
Kommentit (14)
Lapsellinen, henkinen kehitys jäänyt teinin tasolle, epäsosiaalinen, ulkonäkökeskeinen...
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:58"]
Hyvä että joku on rehellinen. Tosi moni kehuu syyttä jolloin joillekin muodostuu epärealistinen kuva oman ulkonäön hyvyydestä.
[/quote]
Sairas mielipide sinulla. Ei tässä mitään kehumislinjaakaan etsitty, vaan sitä että annetaan kaikkien olla kunnioittvasti ihan rauhassa omanlaisiaan. Kyllä jokaisella on oikeus tuntea olonsa hyväksi omissa nahoissaan, eikä se tarkoita mitään muuta kuin hyvää normaalin kirjoissa olevaa itsetuntoa. Sen sijaan toisen nitistäminen solvaamalla ulkonäköä tai ihan mitä tahansa muuta osa-aluetta, kielii muusta kuin terveestä itsetunnosta haukkujan taholla.
mä miettisin että mikä sitä itteään vaivaa onko menkat, väsy vai huono itsetynto tms. Riippuu tapahtuisko tätä haukkumista usein ja kaikista tyypeistä vai vaan yhdestä tietystä. Yhtä tiettyä haukkumine sais mut aatteleen että se on kade. Kaikkia haukkuminen sais mut ajatteleen et on tooodella epävarma, tympee ja lapsellinen ja haukkuu varmaan muakin. En viihtyisi tollasen kans kovin paljoa jos ei muuta nää kub negatiivista ja itse on niin täykky..
En halua olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. Toisten ihmisten ulkonäkö on keskenkasvuista ja ilkeämielistä - en halua sellaisia ihmisiä tuttavapiiriini. Sallin ulkonäköön liittyvät negatiiviset kommentit ainoastaan siinä tilanteessa, että joku henkisesti ikävässä tilanteessa oleva ihminen purkaa pahaa mieltään ystävien kesken ja sortuu hetkellisesti typerään käytökseen. Se on ok. Muuten ei.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:58"]
Hyvä että joku on rehellinen. Tosi moni kehuu syyttä jolloin joillekin muodostuu epärealistinen kuva oman ulkonäön hyvyydestä.
[/quote]
Sairas mielipide sinulla. Ei tässä mitään kehumislinjaakaan etsitty, vaan sitä että annetaan kaikkien olla kunnioittvasti ihan rauhassa omanlaisiaan. Kyllä jokaisella on oikeus tuntea olonsa hyväksi omissa nahoissaan, eikä se tarkoita mitään muuta kuin hyvää normaalin kirjoissa olevaa itsetuntoa. Sen sijaan toisen nitistäminen solvaamalla ulkonäköä tai ihan mitä tahansa muuta osa-aluetta, kielii muusta kuin terveestä itsetunnosta haukkujan taholla.
[/quote]
Niinpä te kuvittelette. Mä ainakin kiitän kaikkia jotka on ulkonäköäni arvostelleet, muuten luulisin tosiaan näyttäväni jopa normaalilta tai tavalliselta.
Toisen ulkonäön arvosteleminen kertoo jotain kyseisestä ihmisestä, joko on jäänyt lapsen tasolle tai kuvittelee olevansa jotain enemmän mitä ei oikeasti ole , menköön kotiinsa kasvamaan jos se edes auttaa
Ajattelen, että henkilö ei ole henkisesti aikuinen.
Täällähän niiitä riittää. Välillä ihmetyttää, miten joku voi sanoa toisen ulkonäöstä kamalia asioita ja eivätkö he ajattele miltä tuntuisi olla itse moisen arvostelun kohteena. Toiseksi on vaan onnellinen ettei omat ajatukset kulje sellaisia ratoja, koska elämä sellaisen mielen kanssa on varmasti ihan kamalaa.
Kannattaa mennä sinne peilin eteen silloin kun alkaa haukkua itseään paremman näköistä ja hoikempaa ihmistä. On outoa käytöstä haukkua itseään paremman näköisiä ihmisiä.
Ei se mitään haukkumista ole, jos tässäkin totean, että kyllä on Annikalle hyvin maistunut veronmaksajien rahoilla kustannettu ruoka, on nimittäin hitoksen tuhti akka. Ei ole edes saimaannorpat noin tuhdissa "kunnossa", ei helvete "foor riil"
Köyhät luuviuluja ja herrat läskejä porsaita, niiltä köhiltä varastetuilla rahoilla.
Pirisannasta en nyt jaksa sanoa tähän mitään, mutta samaa hevonpaskaa ne on kaikki.
Alan miettiä mikä hänen omassa ulkonäössä on epätäydellistä, yleensä aina pata kattilaa soimaa. En tietenkään sano ääneen mitään, mutta tuo auttaa pääsemään yli jos toisen ilkeys tuntuu pahalta vaikkei kohdistuisikaan itseeni.
Riippuu kuka tämän kertoo.
En ikinä hauku kenenkään ulkonäköä, paitsi vainoavan sekopäisen exäni kohdalla tein poikkeuksen, koska mikään muu ei tepsinyt. Tuo keskenkasvuinen mieslapsi otti siitä itseensä, vaikka haukkuu itse tapailemiaan naisia jatkuvasti lä skiksi.
Exällä ei reppunsa kanssa ole varaa haukkua ketään. Hampaita ei harjaa, joten suussa sen mukainen tilanne....