Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ja ero kai tulossa

Vierailija
11.05.2015 |

Meillä 10 kk ikäinen vauva ja tuntuu, että mitään parisuhdetta ei ole enää. Mies on muuttunut, tiuskii ja äkäilee koko ajan. Tuntuu kuin olisi toinenkin lapsi perheessä. Olen yrittänyt puhua, mutta mies vaikenee täysin eikä halua keskustella suhteestamme. Olen kyllästynyt yrittämään, kun toista ei vaan näytä kiinnostavan. Huomaan etten oikeastaan enää välitä mitä mies ajattelee, kun niin monesti minut torjutaan. Odotan vaan aina, et viikonloppu ohi ja saa olla lapsen kanssa kaksin. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Voiko asiat vielä parantua? Niin surullinen olo.Oon ajatellu miehen käytöksen syyksi toista naistakin, joka varmaan aika mahdollista. Miehellä kyllä vaativa työ, mutta en tiedä mikä on. Nyt olen päättänyt, et antaa miehen äksyillä ihan itsekseen, minä aion nauttia ihanasta vauvastamme. Ja hiljalleen hoidan asiat siten, et lähden pojan kans vaan yhtäkkiä pois. Siinäpähän saa sit yksin miettiä. Mut kuitenkin en haluais luovuttaa, kai siitä rakkaudesta jotain on jäljellä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nuoria olette?

oliko teillä mitään muuta yhteistä ennen lasta kuin seksi? 

seksi vie noin 1% päivästä ihmisillä keskimäärin (15 min) ja se 99% ajastakin pitäisi olla jotain yhteistä... asenne, huumorintaju, tavoitteet, kunnioitus, jne...  

t. m46

Vierailija
22/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta jokainen saa olla välillä väsynyt ja turhautunut ja tulee kausia kun ei vaan jaksa kaikkea. Toki silloinkaan ei saisi kaataa pahaa oloaan toisen niskaan mutta usein näissä yhtälöissä sen töissä käyvän pitäisi jaksaa huolehtia vielä sen kotona olevankin onnellisuudesta ja jaksaa murehtia miltä toisesta tuntuu kun ehkä kaipaisi ihan vain sellaista olemista ilman suurempia odotuksia siltä parisuhteeltakaan, senkin suhteen helpottaa taas ajan kanssa. Meillä kymmenen vuotta miehen kanssa yhteistä historiaa ja kolme pientä lasta ja välillä tulee kausia kun toinen selkeästi kaipaa enemmän tilaa ilman sitä että joutuu kantamaan huolta vielä parisuhteenkin tilasta koska kyllä se minusta mittaa myös sitä suhdetta että uskaltaa luottaa siihen kumppaniin että rakkautta on ja helpompiakin kausia on taas tulossa kun tämän raskaimman yli selvitään ilman että siitä pitää isompaa meteliä nostaa. Sitten eri asia jos tilanne jatkuu vuosia ja kumpikaan ei ole enää kiinnostunut yhteisestä elämästä mutta koska teillä on vauvakin vielä noin pieni niin uskaltaisin väittää että vielä hetki sitten olette olleet hyvinkin onnellisia yhdessä ja kannattaisi hetkeksi ne suuremmat odotukset laittaa sivuun ja antaa tilanteen olla ja sovitella minkä itse pystyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi