Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin vihjata miehelle, että sen dödö pettää?

Vierailija
11.05.2015 |

Mies on jumittunut tiettyyn dödömerkkiin ja hamstraa sitä aina purkkikaupalla lisää. Nytkin on hirveät varastot kylppärissä. Ongelma on, että dödö pettää aina jo iltapäivään mennessä ja tarvitsisi jotain vahvempaa tököttiä. Takkiinkin on pinttynyt sellainen hien haju. Miten voisin vihjaista loukkaamatta, että olisi ehkä hyvä vaihtaa dödömerkkiä ja koittaa löytää jotain vähän vahvempaa kuin tuo nykyinen? Olen ostanut sille kyllä uutta, mutta on käyttänyt sitä vain pari kertaa kun nuo suosikkidödöt sattuivat olemaan lopussa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla: "Rakas, oon huomannu että sun dödö pettää ja ehdottaisin että ostetaan sulle apteekista joku tuoksuton tuote, jota voit käyttää sen sun lempidödön rinnalla"

Tietysti voit keksiä aiheesta runon tai pienen laulun, jos se helpottaa keskinäistä kommunikaatiotanne.

Vierailija
2/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on normaali ja läheinen parisuhde niin eiköhän toinen vaan arvosta jos SANOT SUORAAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano et sä haiset paskalle, hommaa uus dödö.

Vierailija
4/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
5/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni nalkuttavaksi akaksi jos sanon suoraan! ap

Vierailija
6/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:58"]

[/quote]

Häh? Musta olis kauheaa kuulla vasta kuolinvuoteella että olen koko elämäni ollut tunnettu löyhkäävänä Hiki-Pekkana eikä edes rakas vaimoni koskaan kehdannut asiasta minulle kertoa.

Vierailija
7/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti? Miten kiero ja estynyt ihmisen pitää olla, jos ei se kykene noin simppeliä asiaa sanomaan asiallisesti ja suoraan? En voi käsittää että sun kaltaisia ylipäänsä edes on. Niin sairas kuvio, että dödön toimimattomuus siinä se vimonen ongelma lienee.

Vierailija
8/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks miespuolinen työkaveri pottuili mulle aina tosi ikävästi. Kerran se tuoksahti sattumoisin vähän hielle. Kysyin suoraan, että onko sulla Kalle dödö pettänyt? Se lehahti ihan punaiseksi ja hävisi alakertaan.

Vierailija
9/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:00"]

[/quote]

Häh? Musta olis kauheaa kuulla vasta kuolinvuoteella että olen koko elämäni ollut tunnettu löyhkäävänä Hiki-Pekkana eikä edes rakas vaimoni koskaan kehdannut asiasta minulle kertoa.

[/quote]

Komppaan tätä täysin!

-Mies

Vierailija
10/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:00"]

[/quote]

[/quote]

Alkoi naurattamaan tämä mutta olen samaa mieltä. Sama juttu jos kukaan ei kehtaa sanoa että etuhampaiden välissä on vaikka pippurin pala. Sitten illalla huomaat sen etkä tiedä kuinka moni muu on katsonut sitä päivän aikana.

Vierailija
11/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Tuollainen on ämmämäinen tapa hoitaa asioita.

-Mies XX

Vierailija
12/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailu on kaikkein surkein kommunikoinnin muoto, eikä edes oikeaa kommunikaatiota, vaan valesellaista ennemminkin. Sitä harrastaa vain munattomimmat tyypit. Piste. Jos on ihan pakko sanoa toiselle jostain vaikeammasta asiasta, missä on sen toisen loukkaamisriskikin, niin tarkoin punnittuaan se kannattaa vain sanoa kasvotusten sivistyneesti ja suoraan, ei koskaan vihjaten, koska vihjailu syö pois luottamuksen tunnelmaa ja pilaa ihmissuhteen. Ja ennen kuin edes sanoo, harkitsee mitä voi menettää, jos meneekin sanomaan jotain, mistä ei edes olisi oikeutta sanoa. Ja jos ei itsellä olisi varaa sanoa oikein mitän. Vihjaileva tyyppi on kuin pelkopuremista harrastava raukka rakkikoira.

8

Vierailija
13/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:09"]

Ja ennen kuin edes sanoo, harkitsee mitä voi menettää, jos meneekin sanomaan jotain, mistä ei edes olisi oikeutta sanoa. Ja jos ei itsellä olisi varaa sanoa oikein mitän. 

[/quote]

Tämän takia olen epävarma siitä kannattaako asiasta sanoa suoraan. En ole itsekään mitenkään täydellinen, joten en tiedä onko mulla varaa nalkuttaa toiselle tällaisesta. Ja en halua, että mies loukkaantuu. Mulla on kyllä hyvä dödö itsellä :P ap

Vierailija
14/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus...mies haisee oikein hielle, hyi kauhistus. Melua tyhjästä?! Etkö pärjää tyttökavereille minun mies on huonompi kuin sinun mies niin piti edes jotain keksiä.

Empatiaa ja sympatiaa. <3

Vierailija
15/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida dödön vaihtaminen auttaa jos hiki puskee läpi. Ruokavalioon, lääkitykseen, ylipainoon tms lienee syytä tehdä muutoksia.

Vierailija
16/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:14"]

Voi pyhä jeesus...mies haisee oikein hielle, hyi kauhistus. Melua tyhjästä?! Etkö pärjää tyttökavereille minun mies on huonompi kuin sinun mies niin piti edes jotain keksiä.

[/quote]

Eli mielestäsi pitäisi antaa haista vaan?

Vierailija
17/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:12"]

Ja ennen kuin edes sanoo, harkitsee mitä voi menettää, jos meneekin sanomaan jotain, mistä ei edes olisi oikeutta sanoa. Ja jos ei itsellä olisi varaa sanoa oikein mitän. 

[/quote]

Tämän takia olen epävarma siitä kannattaako asiasta sanoa suoraan. En ole itsekään mitenkään täydellinen, joten en tiedä onko mulla varaa nalkuttaa toiselle tällaisesta. Ja en halua, että mies loukkaantuu. Mulla on kyllä hyvä dödö itsellä :P ap

[/quote]

Nalkutus on ihan eri asia kuin huomauttaa lempeästi jostain asiasta. Nalkutus on sitä että jankuttaa jostain jutusta ikävään sävyyn kiusaten toista ja harrastaen väsytystaktista vallankäyttöä suhteessa. Tuskin kukaan haluaa haista pahalle. Sen vuoksi on rakkautta ilmoittaa lähimmälleen, että tämä tarvitsee tehokkaamman deodorantin. Voimme keksiä sinulle vuorosanoja, jos haluat. "Hei kuule Viljo, oon huomannu että sulla tuo Axe ei oikein pidä, sä alat haista hielle iltapäivästä. Ostin sulle apteekista tätä ihmeainetta. Kokeiles tätä. Laita Axea sen kanssa jos tykkäät sen tuoksusta. Oot muuten kyllä tosi kuuma."

Vierailija
18/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:14"]

[/quote]

Eli mielestäsi pitäisi antaa haista vaan?

[/quote]

Jos mies huolehtii päivittäisestä hygieniasta niin ei päivän aikana kertyny hien tuosu jaksa paljoa tunteita nostattaa. On tässä lapsiperheen arjeessa niitä neuvottelukysymyksiä ihan muutenkin!

Vierailija
19/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:55"]

Mies on jumittunut tiettyyn dödömerkkiin ja hamstraa sitä aina purkkikaupalla lisää. Nytkin on hirveät varastot kylppärissä. Ongelma on, että dödö pettää aina jo iltapäivään mennessä ja tarvitsisi jotain vahvempaa tököttiä. Takkiinkin on pinttynyt sellainen hien haju. Miten voisin vihjaista loukkaamatta, että olisi ehkä hyvä vaihtaa dödömerkkiä ja koittaa löytää jotain vähän vahvempaa kuin tuo nykyinen? Olen ostanut sille kyllä uutta, mutta on käyttänyt sitä vain pari kertaa kun nuo suosikkidödöt sattuivat olemaan lopussa.

[/quote]

Voiko olla noin vaikeeta 

Siis sanot vaan että sun hiki haisee ja se ei ole hyvä haju

Vierailija
20/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

Ja sinä tiedät mistä sen oman tuoksuttomuutesi, hiki, hengitys, jne.?! Ihminen on kuitenkin immuuni omille tuoksuilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi