Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä "lihavia/rumia" naisia joilla on komea mies? Kuinka saitte hänet

Vierailija
11.05.2015 |

Ja siis itsehän olen ruma ja massaakin on, eli mielenkiinnosta kysyn :D

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:53"]Olis kiva nähdä nämä rumien naisten komeat miehet. :D Oon varma, ettei yksikään oikeasti ole komea.
[/quote]

Etkä sinäkään ole kaikkien mielestä kaunis.

Vierailija
22/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 130kg, mies 85 kg normi, mutta törkeän komea. Netissä tavattiin 15v sitten, ja se oli menoa ekalla tapaamisella. Silloin tosin painoin 90kg. Mutta mies ei tykkää edes missivartaloista. Sen kaverit on aina ihmeissään kun se ei edes noteeraa normikokoisia joita muut äijät kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:53"]Olis kiva nähdä nämä rumien naisten komeat miehet. :D Oon varma, ettei yksikään oikeasti ole komea.
[/quote]

Eiköhän se toimi jo todisteena että moni nainen yrittäny multa miehen varastaa :)

Vierailija
24/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35kg miestä painavampi. Mies todella hoikka mutta lihaksikas. Oltiin samassa koulussakin, mutta kesätöissä tavattiin. Ja itse asiassa, potilaat olivat puhuneet minusta hyvää. Kehuneet ihanaa luonnetta ja sitä kuinka aina jaksan auttaa ja ym. Miestä rupesi kiinnostamaan, että mikäs se nainen on, joka piristää osaston potilaita. Kuukauden se sitten vielä katseli, kahvihuoneessa kuunteli keskusteluja joihin osallistuin. Mies siis varovainen uusien naisten suhteen, koska hän etsi rauhallista, "siveää", hauskaa ja lämminhenkistä naista. Katseli siis ensin rauhassa ennen kuin iski :D Tosin, minä olin juo vuoden päivät tuijotellu miestä... No, jopa tuota etana vauhtia pariuduttiin ja yhä ollaan yhdessä. Hiljaa hyvä tuli, täydellinen mies minulle :) Ja mies on kyllä komea. Luokkakaverit myöhemmin paljasti, että melkein jokainen tyttö oli yrittänyt saada saman miehen ja kovasti pettyivät kun mies sanoikin että seurustelee nykyään. Ja itse suhteen paljastuminen oli hauska. Luokkalaiset tuijotti suu auki kun näkivät meidät yhdessä :D Naamaltani olen siis ihan normaali näköinen, mutta kyllä itsekin ihmettelen mitä mies päällisin puolin minussa näki luonteen lisäksi. Ulkomuotoni kun minusta ei kovin viehättävä ole. Nyt tosin laihdutusprojekti käynnissä :)

Vierailija
25/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:45"]

Laittakaa kuvia niistä teidän "komistuksistanne", niin saadaan nauraa.

[/quote]http://www.funnypica.com/wp-content/uploads/2012/05/Sweet.jpg ihana! <3

Vierailija
26/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/72 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:00"]

Työkaveruuden kautta. Eipä tuo varmasti baarissa tai deiteillä olisi minuun ikinä katsonutkaan, saati ihastunut. Mutta kun vierekkäin avokonttorissa istuttiin niin huomattiin että tullaan työkavereina ihan loistavasti toimeen, samanlainen (outo) huumorintaju ja jutut. SIinä sitä hitaasti parin vuoden kuluessa ihastutttiin molemmat toisiimme, kun tuli tunne että tuo toinen on kyllä todellinen sielunkumppani. 

Mieheni on minua paitsi ulkoiselta tasoltaan huomattavasti parempi, niin myös 9 vuotta nuorempi.

[/quote]
Tästä viestistä tuli hyvä mieli, aivan kuin elokuvarakkautta! Ihanaa ja lohduttavaa että tällaisia rakkaustarinoita on olemassa.

Vierailija
28/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toimisi varmaan ikinä toisinpäin että kauniilla naisella olisi ruma mies. Naiset ovat näköjään tarkempia miesten ulkonäöstä

Vierailija
29/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on muutakin kuin ulkokuori

Vierailija
30/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskalsitte lähteä treffeille hyvännäköisen kanssa ja uskoa et oikeasti kiinnostunut?

Vierailija
31/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tapas sanoo ,että ei siitä naamapläntistä monta maitovelliä keitetä ☺

Vierailija
32/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista,rumuus senkun lisääntyy. Ihmissuhteessa ei hyvin pitkälle pötkitä pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
33/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava (160/87), ehdottomasti pikemmin ruma kuin kaunis. Mies on pitkä (178 cm), tumma, kiharalle vetäytyvät hiukset, siniset silmät, leveät hartiat, ehdottomasti komea.

Saimme toisemme tutustumalla yhteisen ystävän kautta. Hän oli molemmille vinkannut, että toinen on vapaana ja haku päällä.

Vierailija
34/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kuvia niistä teidän "komistuksistanne", niin saadaan nauraa.

Ensin palstamiehille on ongelma, että naiset haluavat heidän mielestään vain komeita miehiä. Sitten he yhtäkkiä ovatkin ihan varmoja, että naisille on kelvannutkin ihan tavalliset miehet, jotka ovat vain heidän omissa silmissään komeita.

Mitenkähän naisten oikein pitäisi toimia tehdäkseen palstamiesten mielestä oikein?

Vierailija
35/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän suohirviön ja jokinorsun sekoitukselta. Mies on normaalipainoinen ja komeahko. Johtuu siitä, että hän on lähes sokea.

Vierailija
36/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskivertoa rumempi, mutta hoikka ja silti muodokas ja mieheni on todella komea ja rikas. Kuulemma rakastaa luonnettani ja ihastui ensisilmäyksellä ulkonäkööni.

Vierailija
37/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole estetiikantajua. Huomaa naisvalintansa lisäksi vaatteistaan ja ei esim osaa ottaa kauniita valokuvia.

Vierailija
38/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava (160/87), ehdottomasti pikemmin ruma kuin kaunis. Mies on pitkä (178 cm), tumma, kiharalle vetäytyvät hiukset, siniset silmät, leveät hartiat, ehdottomasti komea.

Saimme toisemme tutustumalla yhteisen ystävän kautta. Hän oli molemmille vinkannut, että toinen on vapaana ja haku päällä.

Ohiksena; pitkä? 178cm? Joo ei...

Vierailija
39/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä toimisi varmaan ikinä toisinpäin että kauniilla naisella olisi ruma mies. Naiset ovat näköjään tarkempia miesten ulkonäöstä

Mulla on mies, jota usein luullaan isäkseni :D Ikäeroa meillä siis 12 vuotta, mutta mies näyttää ikäistään vanhemmalta, minä taas nuoremmalta. Kerran ruokakaupassa meiltä jäi oluet hihnalle kun mulla ei ollut henkkareita mukana. Olen 36-vuotias. Mies haki sitten myöhemmin toisesta kaupasta. Ei ole mikään kedon komein kukka, mutta mulle rakas ja lisäksi loistava pano.

Vierailija
40/72 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on muutakin kuin ulkokuori

Kunpa naiset tiedostaisivat tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi