Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi hyvä maine, kaverilla ollut 9-10 Tinderhoitoa viimeisen kuukauden aikana

Vierailija
04.05.2015 |

Mä en tiedä mitä ajatella. Sillä on jotenkin pakonomainen tarve löytää parisuhde, mutta sitten kun se on suhteessa niin se ei pysty mitenkään olemaan uskollinen. Tuohon noin 9-10 miehen listaan pystyn laskemaan vain ne joista se on mulle kertonut, joten luku voi olla isompikin. Ja ei, ne ei ole olleet pelkästään yhden illan juttuja vaan se on jokaisen kanssa yrittänyt aloittaa jonkinlaista parisuhdetta. Muutama päivä säädetty, tutustuttu ja muhinoitu > joku olematon riita > ei olla enää tekemisissä > seuraava mies kierrokseen. Joitakin se on pyörittänyt samaan aikaan. Ja tuossa vain viimeisen kuukauden tilastot. En osaa edes arvata kuinka monen kanssa se on harrastanut seksiä tai muutenvaan nuoleskellut/lääppinyt elämänsä aikana, mutta kyllä varmasti alkaa nuoren naisen maine kärsimään pian, tai on jo varmasti kärsinytkin kun kaikki miehekkeet ovat samasta kaupungista ja piiri pieni pyörii. Ei tämä mikään pieni kaupunki ole, mutta kun tuota tahtia käy miehiä läpi niin kyllä siinä alkaa vähitellen juttu leviämään että mistä osoitteesta irtoaa helposti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä lutka :D

Vierailija
2/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en pane samaa miestä joka on käyny sun kaveria kyntämässä. Noin ne taudit tarttuu kun jakelee ja käyttäytyy kuin pahainen lortto. Vois seki vähä ajatella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu huorasta ei voi tehä vaimoa. Tiedän yhen nuoren miehen joka on ihan ok näköinen mutta käy panemassa kaikkea keltä saa ja jopa miehiäkin joskus ja kyseiselle tyypille vaan nauretaan. Kukaan ei pysty tällaista ottaa vakavasti. Sama juttu naisella jos usein vaihtelee seksikumppanit. Hyi!

Vierailija
4/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa? Elä omaa elämääsi.

Vierailija
5/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaverin munan saanti on sulle ongelma? Tyypillistä naisten kateutta

Vierailija
6/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia olisi ihan ok jos kyseessä olisi miespuolinen henkilö?

Vierailija
7/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan! Lukekaas:  http://www.olivialehti.fi/jutut/munahaukka/

Vierailija
8/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:41"]

Miks kaverin munan saanti on sulle ongelma? Tyypillistä naisten kateutta

[/quote]

Kateutta? En ole AP, mutta en ymmärrä mistä tässä oltaisiin kateellisia. Kateus on mielestäni sellaisesta asiasta joka on vaikea tai mahdoton saavuttaa. Munan saaminen naiselle ei ole tällainen asia.

Aloitukseen; itsellänikin on samanlainen kaveri. Vähän surullista kun hakee huomiota ja hyväksyntää tinder panoiltaan. Ihmettelee kun kukaan ei jää vierelle... :/ Koitan auttaa häntä, mutta ei vain ymmärrä ettei välttämättä heti kannata antaa ilman kumia. On saanut tauteja, mutta ei halua että mies pettyy kun ei saakkaan ilman kumia... :( Tulee surullinen olo.

Vierailija
9/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendi käyttää tuota ja oon seurannut touhua vierestä. Näyttelee niitä toosan kuvia puhelimestaan mitä mimmit sieltä sille lähettää. Oon tullu siihen tulokseen, että jos nainen kertoo käyttävänsä Tinderiä, kannattaa suosiolla siirtyä seuraavaan. Sellasta pika-suhde hässäkkää, ettei mieleltään voi terve olla jos sitä harrastaa.

Vierailija
10/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:n ongelma on? Kateus?

Vierailija
11/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä maineella voi tehdä? Onko se jotain syötävää?

Vierailija
12/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaverin etsiä itseään, pamahtaa sitten paksuksi jollekin randomille ja elelee yh-äidin auvoisaa arkea seuraavat n.15 vuotta, jonka jälkeen uudelle kierrokselle, ellei sitten satu löytämään jotain "ah niin kilttiä mutta tylsää äijää" huolehtimaan itestään ja toisen muksusta ja jota voi sitten sivussa jallittaa etsimällä jännittävämpää seuraa, eikös tää oo jo aika peruskaava nykyään.

Vierailija
13/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette innostuneet älypuhelimiin ym. nettipaskaan. Jokainen on vastuussa pelistä, kun itse toimii nimettömänä täälläkin paasaamassa. Minä myös.

Vierailija
14/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:37"]Toivottavasti en pane samaa miestä joka on käyny sun kaveria kyntämässä. Noin ne taudit tarttuu kun jakelee ja käyttäytyy kuin pahainen lortto. Vois seki vähä ajatella?
[/quote]

Tauditko tarttuu vain naisista? Minä olen ollut siinä uskossa, että myös miehet levittävät niitä

Vierailija
15/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun siskolta:(

Vierailija
16/16 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olis kateellinen itseään jakelevalle lutkalle? Kukaan ei halua tyttöystävää Fiia kakkosesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi