Oletko jäänyt kiinni itsetyydytyksestä?
Mä olin tänään itsetyydyttämässä, kun lasteni kanssa ulkoilemassa ollut äitini tulikin tuomaan lapsia vähän sovittua aikaisemmin. En ole ihan varma tajusiko äiti mitä olin tekemässä, mutta voi luoja että hävettää. Vertaistukea?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa? Lapset pitää poistaa näkökentästä ja heti käsi housuihin.
Mä olen kyllä nainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö muka heidän nähden sitten tyydytellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä nainen
Ap
Mikä naisia vaivaa? Lapset pitää poistaa näkökentästä ja heti käsi housuihin. :D
Kyllä, olin jo varmaan 18 v. Mutsilla ei ollut tapana koputtaa kun tuli huoneeseeni.
Joo kyllä mä huomasin ja haisikin niin jännältä. Ei siitä voinut erehtyä mitä olit puuhannut.
Aiheen sivusta?
En voi antaa muunlaista vertaistukea, kuin etta olin tuon suhteen pahimman luokan addikti. Olen hakeutunut erooon siita.
Syy miksi, niin se etta olen uskonnollinen. Olen toki aina ollut, mutta loysin uuden tavan toteuttaa tuota tarvetta (uskonnollisuutta). Olen "pakana", sana ei kuitenkaan anna arvoa sille, mita etsin tai toteutan. Sita onkin vaikea kuvata niilla sanoilla mita on ollut varastossa...
Mutta kirjoittelen aina silloin talloin aiheesta.........
Teininä jäin kiinni housut kintuissa mutsille ja toisen kerran broidille.
Kyllä hävetti niin että olisi halunnut upota maan sisään.
Jälkeenpäin kumpikaan ei puhunut asiasta mitään. Myöhemmin minä yllätin broidin.
Minä jäin kiinni suihkussa makasin maassa ja vesi lorotti siellä voihkin ja yht äkkiä veli tulee kotiin ja siinä äkkiä nousen ja veli kattoo suihkuun kyllä se siitä varmaan jo arvas kun sano "oikeesti, yök!"
T: äitisi kirjoitti:
Joo kyllä mä huomasin ja haisikin niin jännältä. Ei siitä voinut erehtyä mitä olit puuhannut.
Olisit sanonut, että sillipurkista roiskahti.
Mä jäin kiinni nuorena töissä kun olin siivoojana pankissa.
En tiennyt että ketään olisi töissä ja naisten pukkarissa oli lähes päivittäin pankinjohtajan käytetyt pikkarit esillä kun se kävi siellä suihkussa.
Runkkailin rauhassa niitä haistelleen housut aivan nilkoissa.
Muna oli aivan kivi kovana kunnes tuli kunnon syöksy.
Ennen kuin kerkisin avata simät kuulin pankin johtajan sanat että tuliko kaikki.
Säikähdin niin paljon että orkku vaan jatkui.
Onneksi se otti tosi rennosti tilanteen vaikka olikin varmaan mun mutsin ikäinen.
Seuraavana päivänä vein sille suklaa levyn anteeksi pyydellen.
Naureskeli vain että olipahan melkoinen asitys.
Olin 9. luokalla 70-luvun lopussa ja liikunnassa oli hiihtoa. Olin jäänyt koulun aulaan vaihtamaan varusteita, koska minulla ei ollut suksia, olin rangaistukseksi menossa saliin kiipeilemään köysiä ylös kattoon 15 kertaa. En tiedä miksi tein sen aulassa enkä pukkarissa. Oikeastaan tuo ei tuntunut edes rangaistukselta, koska olin voimakas ja kiipeäminen tuntui hyvältä kullissa. Jotenkin ihan sairaasti kiihotti olla alkkareilla paikassa, jossa voisi olla tyttöjä kesken tunnin. Teinipojan kiimaisia ajatuksia.
Pari kertaa siinä vaateita riisuessa hipaisin pippeliä ja se nousi aivan pystyyn. Menin Suomi-verskoissa saliin jäätävässä stondiksessani ja rupesin kiipeämään. Taistelin laukeamista vastaan ja onnistuin, mutta sitten menin välinevarastoon ja nain paljaalla kullillani patjakasan reunan tiukkaa vakoa niin kauan, että sotkin sen valtavaan spermalastiini. Orgasmi oli viedä tajun, enkä huomannut opettajaa takanani. En ole koskaan säikähtänyt niin pahasti kuin silloin ja käännyin ympäri paniikissa kulli äskeisestä orgasmista huolimatta yhä sojottaen kuuntelemaan huutoa. Jäin sitten siivoamaan loppupäiväksi koko salia ja ope uhkasi ilmoittaa kotiin. Olisin varmasti saanut isältäni selkään, mutta kun näin ei tapahtunut, päättelin, että opettaja ei koskaan toteuttanut uhkaustaan.
Teini-iässä kun seksipaineet olivat kovat keksin, että kun panee lammasnahkarukkaset sisäkkäin, kääntää reunan ympäri ja panee näin saadun tekopimpin nojatuolin reunalle tuolin istuintyynyn alle ja levittää prnlehden keskiaukeamatytön tuolille niin kortsun kanssa on hyvä nussia siihen rukkaseen ja katsella tyttöjen kuvia innoitukseksi.
Olin kerran ilman housuja polvillani ja nussin rukkasta ja pitkitin laukeamista nussintarytmiä muuttamalla. Käänsin välillä sivua saadakseni uuden tytön esille ja nussin pitkään ja hartaasti laueten lopulta voimakkaasti.
Kun olin vetänyt yhä puolijäykän kullini ulos spermaani täynnä oleva kortsu sen päästä roikkuen satuin katsomaan sivulle ja näin pikkusiskoni seisovan ovella! Hän oli katsellut koko performanssin ja tultuaan huomatuksi meni pois mitään sanomatta emmekä koskaan puhuneet tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin kiinni suihkussa makasin maassa ja vesi lorotti siellä voihkin ja yht äkkiä veli tulee kotiin ja siinä äkkiä nousen ja veli kattoo suihkuun kyllä se siitä varmaan jo arvas kun sano "oikeesti, yök!"
Seurustelin teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli näyttänyt heille pyynnöstä saunassa ylälauteella istuen pilluaan.
Oli kuulemma levittänyt oikein ja työnnellyt sormiaan sisälleen. Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai todennäköisimmin kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä. Tyttö oli kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua häirinnyt, oikeastaan päinvastoin.
Hienoa että Mestarikin on ehtinyt palstalle tekemään aloituksia ja kommentoimaan laajasti hänelle tärkeitä aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Mestarikin on ehtinyt palstalle tekemään aloituksia ja kommentoimaan laajasti hänelle tärkeitä aiheita.
Eikö sulla ole yhtään läheistä, joka voisi tehdä intervention tuohon sun maniaasi? Kaipa tuollainenkin riippuvuus jossain Minnesota-hoidossa talttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä nainen
Ap
Naisella ei ole miehen biologiaa eikä miehen fysiologiaa, vain mies kykenee harjoittamaan itsetyydyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä nainen
ApNaisella ei ole miehen biologiaa eikä miehen fysiologiaa, vain mies kykenee harjoittamaan itsetyydyttämistä.
Täällähän on oikein palstan maanikkojen kesäiset kokoontumisajot? Oikeastaan, voisitteko omia tämän ketjun itsellenne ja manioillenne? Raikastuisi ilma muissa ketjuissa.
Missä lukee että mies kyseessä ja kai omalla ajalla yksin saa ruokatauko jos haluaa
Vierailija kirjoitti:
Olin 9. luokalla 70-luvun lopussa ja liikunnassa oli hiihtoa. Olin jäänyt koulun aulaan vaihtamaan varusteita, koska minulla ei ollut suksia, olin rangaistukseksi menossa saliin kiipeilemään köysiä ylös kattoon 15 kertaa. En tiedä miksi tein sen aulassa enkä pukkarissa. Oikeastaan tuo ei tuntunut edes rangaistukselta, koska olin voimakas ja kiipeäminen tuntui hyvältä kullissa. Jotenkin ihan sairaasti kiihotti olla alkkareilla paikassa, jossa voisi olla tyttöjä kesken tunnin. Teinipojan kiimaisia ajatuksia.
Pari kertaa siinä vaateita riisuessa hipaisin pippeliä ja se nousi aivan pystyyn. Menin Suomi-verskoissa saliin jäätävässä stondiksessani ja rupesin kiipeämään. Taistelin laukeamista vastaan ja onnistuin, mutta sitten menin välinevarastoon ja nain paljaalla kullillani patjakasan reunan tiukkaa vakoa niin kauan, että sotkin sen valtavaan spermalastiini. Orgasmi oli viedä tajun, enkä huomannut opettajaa takanani. En ole koskaan säikähtänyt niin pahasti kuin silloin ja käännyin ympäri paniikissa kulli äskeisestä orgasmista huolimatta yhä sojottaen kuuntelemaan huutoa. Jäin sitten siivoamaan loppupäiväksi koko salia ja ope uhkasi ilmoittaa kotiin. Olisin varmasti saanut isältäni selkään, mutta kun näin ei tapahtunut, päättelin, että opettaja ei koskaan toteuttanut uhkaustaan.
Voi luoja ja ihana! Tämän takia teinipoikien pitäis päästä aikaisin pukille. Saada ihanaa tyttöä mahdollisimman aikaisin, heti kun rupee tekeen mieli. Ja tytöt kans, käyttäkää ehkäisyy ja nautikaa kiimaisesta pojasta. Se käy just suhun tulikuumana ja sä oot sille ihanin olento maan päällä, se panee sua vaikka koko päivän uudestaan ja uudestaan. Ettei tarvi ihana raasu hormonipöhnässä patjakasaa juputtaa. :)