Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumilla naisilla vaikeampaa?

Vierailija
11.05.2015 |

Miten on naiset, pitääkö paikkansa väite että rumilla naisilla elämä on hankalampaa kuin kauniilla.

Laittakaa omia kokemuksia.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva olla "ruma" mies. Ei tarvitse pelätä nainen tulisi juttelemaan ja saa ryypätä baari-illan rauhassa.

Vierailija
22/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan pitänyt itseäni ihan nättinä naisena, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna olen varmaan elänyt jossain harhakuvitelmakuplassa. Koskaan ei ole kukaan tarjonnut drinkkejä (no kerran, kun yksi mies ihastui kaveriini ja halusi olla kohtelias ja toi juoman myös minulle) eikä juurikaan tullut juttelemaan. Kehuja en ole kuullut (keneltäkään) ulkonäöstäni, pukeutumisesta kyllä joskus joltain naispuoliselta. Joskus jossain porukassa miehet tuntuvat jotenkin ärtyvän minusta. Usein on käynyt niin, että avatessani suuni moni on ällistynyt että tiedän jostain jotain. 

En ole edes ihan varma, millaista on jos mies flirttailee. 

Olen sellainen näkymätön nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:23"]

Luulen että helpoimmalla pääsevät tavallisen näköiset naiset. Kaunis nainen joutuu olemaan extramukava, ettei vaan pidettäisi ylimielisenä ja silti etenkin toiset naiset suhtautuvat usein vähintään varautuneesti. Kaunis nainen joutuu kestämään tuijotusta ja ulkonäkönsä kommentointia, kaikki eivät tällaisesta suinkaan nauti vaan kokevat sen vaivaannuttavana. En oikeastaan tiedä millainen on ruma nainen. Minusta rumaa on likaisuus ja epäsiisteys. Tietysti sairaalloinen lihavuus tai laihuus saa ihmisen näyttämään epäsuhtaiselta. Aika usein kuitenkin ihminen on ainakin kohtuullisen näköinen jos on ehjät puhtaat vaatteet ja huolehtii hygieniastaan.

[/quote]

Ystäväni on keskivertoa kauniimpi nainen ja olen huomannut hänen kanssaan liikkuessani, että tuntemattomat miehet kommentoivat hänen ulkonäköään herkemmin kuin meidän taviksiempien. Siis myös hänen pikkuvikojaan kommentoidaan, kun meille taviksille ei sanota mitään, vaikka ns.viat isompia. Ilmeisesti meitä rumempia ei nähdä seksuaalisina objekteina, jolloin niitä vikojakaan ei nähdä aiheellisiksi mainita.

Ystävälleni ei siis sanota päin naamaa näitä, mutta jos kuljemme jonkun (usein nuoria/nuporehkoja) miesporukan ohi, niin joskus kuulee kun miehet kommentoivat toisilleen.

Eli se ei todellakaan mene niin, että tavis nainen saisi enemmän negatiiivsta kommentointia. Tavisnaisena tällaista saa varmasti vähiten.

Vierailija
24/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 09:25"]

Ei mulla muuten ole ollut mutta seurustelukumppania en ole koskaan löytänyt. Ja myös esim. baareissa saa olla ihan yksin jos sellaiseen menee, ja onhan se tavallaan masentavaa että kavereille tulee miehet juttelemaan siinä ympärillä mutta mulle ei kukaan. Jotkut juopuneet saattavat jopa ääneen yökötellä ulkonäköäni. 

[/quote]

Mitä väliä sillä on tuleeko sinua baarissa joku iskemään?

Olen muuten huomannut, että sellaiset raikkaat, luonnonkauniit naiset saa baarissa olla rauhassa. Nää ns.kauniit(tekoripsi-silikoni-tyrkky-bimbot) vetoaa siellä miehiin.

Muissa ympyröissä taitaa sitten olla toisin päin.

Vierailija
25/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneudesta on paljon hyötyä. Ensinnäkin se tuo itselle suurta iloa. Ajatellaan että naisella on kauniit kasvot ja kaunis vartalo. Voi iloita omasta ulkonäöstään joka päivä. Ei tarvitse panostaa ulkonäköön vaan ajan voi käyttää muuhun. Ihmisten käyttäytyminen kaunista kohtaan on ystävällisempää, huomiota tulee enemmän. Tietysti miehet kiinnittävät paljon huomiota. Kaunis lapsi on ehkä saanut myös vanhemmiltaan ja muilta läheisiltään tavallista enemmän positiivista huomiota ja näin hänelle on rakentunut vahva itsetunto, joka sitten auttaa vähän kaikessa. Tietynlaisiin töihin kauniin on helpompi päästä. 

Itse olen vain tavallinen eli arvioin kauniin tilannetta ulkopuolelta.

Vierailija
26/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen voi saada kaiken tekemättä itse mitään. Rikkaan miehen ja hyvän elämän.

Kun kauneus on synnynnäistä.

En meinaa sairaalloista ylipainoa tms. mille voi jotain. Mutta kasvojen luusto ja rintojen koko tms.

Vierailija
27/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:19"]

Kaunis nainen voi saada kaiken tekemättä itse mitään. Rikkaan miehen ja hyvän elämän.

En meinaa sairaalloista ylipainoa tms. mille voi jotain. Mutta kasvojen luusto ja rintojen koko tms.

[/quote]

Kannattaisi ehkä tulla sieltä jostain vuosikymmenten takaa 2010-luvulle.

Nykyajan kauneusihanne on itsestään huolehtiva, raikas naienn. Vaikka sinulla olsii kuinka isot rinnat ja kaunis luusto, jos ryhti on huono etkä huolehdi terveill äelämäntavoilla olemuksestasi, no can do.

Ja tuo rikkaan miehen ja hyvän elämän saaminen, heh, millä aikakaudella elät? :D

Vierailija
28/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä (yli 30v) kauneuteen kiinnitetään enemmän huomiota ja esim työelämässä se avaa ovia. Tietty edustavuus on osa ihmistä ja se osa halutaan yrityskuvaan. Kauneuden käsite onneksi myös laajenee ja se, kuka omaa tämän kauneusextran on jo vähän monipuolisempaa kuin se "luokan kaunein tyttö". Uralla etenemistä edistävä kauneus on yhdistelmä tyylikkyyttä, edustavuutta ja luonnollista kauneutta. Rumat jää tästä edusta paitsi ja kyllähän sen itse tietää...

Vierailija
29/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun en ole ruma.

Vierailija
30/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:34"]eikä missään nimessä tarvitse törröhuulia tai mesolankoja. Juuri kauniit nitä ottavat. Miksi? No koska heidän itsetuntonsa perustuu muiden kehuihin, joihin he ovat tottuneet.

[/quote]

Tämä on tosiaankin usein totta. Tavallisen nätit menevät kauneusleikkauksiin ja pahimmissa tapauksissa heistä tulee lopulta aivan järkyttään näköisiä.

Vierailija
31/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:03"]

Olen aikanaan pitänyt itseäni ihan nättinä naisena, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna olen varmaan elänyt jossain harhakuvitelmakuplassa. Koskaan ei ole kukaan tarjonnut drinkkejä (no kerran, kun yksi mies ihastui kaveriini ja halusi olla kohtelias ja toi juoman myös minulle) eikä juurikaan tullut juttelemaan. Kehuja en ole kuullut (keneltäkään) ulkonäöstäni, pukeutumisesta kyllä joskus joltain naispuoliselta. Joskus jossain porukassa miehet tuntuvat jotenkin ärtyvän minusta. Usein on käynyt niin, että avatessani suuni moni on ällistynyt että tiedän jostain jotain. 

En ole edes ihan varma, millaista on jos mies flirttailee. 

Olen sellainen näkymätön nainen. 

[/quote]

Ekaa lausetta lukuunottamatta tämä voisi olla minun kirjoittamani. Pahimpia tilanteita ovat juuri ne, kun on liikenteessä kauniin kaverin kanssa. Miehiä pörrää ympärillä ja minä siinä vieressä viemässä tilaa ja pilaamassa maisemaa. Ikinä ei tiedä, pitäisikö yrittää osallistua keskusteluun vai lähteä kotiin. Ja jos esim. mies esittää kutsun tyyliin "lähdetääs tytöt paikkaan X", on vaikea tulkita, koskeeko kutsu myös minua, vai ajatteleeko kutsuja(t), että toivottavasti tuo suohirviö tajuaa poistua paikalta.

Vierailija
32/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena kaunis ja kuulemma hyvännäköinen vieläkin yli 40-vuotiaana. Itse en ole pitänyt itseäni erityisen kauniina, enkä ole juurikaan ulkonäöstäni kiinnostunut. Nykyään saan kommentteja, että "kun meikkaisit, näyttäisit vielä kaunimmalta ja nuoremmalta..mikset laita avokaulaista paitaa kun sulla on mitä esitellä" yms typeryyksiä.

En nyt tiedä onko kauneudesta ollut mitään erityistä hyötyä, ehkä on ollutkin, mutta en ole sitä hoksannut sillä tavalla ajatella. Nuorena sain aina hyvän kesätyöpaikan, myöhemminkin työtä on löytynyt ja olen menestynyt, mutta toivon, että se johtuu osaamisestani! Miehiä on aina pörrännyt ympärillä ja pörrää edelleenkin, mutta sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Löysin elämäni rakkauden alle 20-vuotiaana ja rakkaus roihuaa edelleen. Muut miehet eivät kiinnosta. Baareissa en käy ja jos joku jossain haluaisi tarjota drinkin, kieltäytyisin.

En todellakaan osaa oikein sanoa onko ulkonäöstäni ollut jotain hyötyä, en ole sitä ainakaan koskaan korostanut, siitä yksinkertaisesta syystä, että elämässä on niin paljon mielenkiintoisia juttuja, että kun ulkonäkö on siellä tärkeyslistalla ihan häntäpäässä, niin voi sanoa että sille ei jää aikaa eikä kiinnostusta. Tuntuu jotenkin oudolta tämä nykyajan jatkuva ulkonäkövouhkaaminen, eikö ihmisillä oikeasti ole mitään tekemistä?

Vierailija
33/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muodikas ok nätti nainen ja mua aina välillä ahdistaa se huomio. Voin sanoa teille ei niin kauniille et tosiaan ei se kivaa ole sitä huomiota saada. Ahdistaa lähinnä kun tissejäni kehutaan. Tai persettä. Ei nää miehet osaa nätisti sanoo (joskus sitäkin, useimmiten vaan pervoja.

Vierailija
34/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ulkonäköä arvostellaan naisessa asemasta riippumatta. Kauniit saavat parempaa palkkaa kuin rumat naiset. Miehillä taas pituus vaikuttaa, mutta yleisesti ottaen miehellä ulkonäkö ei mitätöi esim koulutuksen tuomaa etua, kun taas naisilla saattaa niin käydä.

Vierailija
35/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma tiedän sen. Edes kiva ja empaattinen luonteeni ei mene sen edelle että rumuus määrittää minua enemmän kuin mikään muu. Joskus haaveilen meneväni kauneusleikkaukseen, mutta pelkään sen tekevän itsestäni vain omituisemman näköisen ei kauniimman.

Vierailija
36/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:19"]

[/quote]

Kannattaisi ehkä tulla sieltä jostain vuosikymmenten takaa 2010-luvulle.

Nykyajan kauneusihanne on itsestään huolehtiva, raikas naienn. Vaikka sinulla olsii kuinka isot rinnat ja kaunis luusto, jos ryhti on huono etkä huolehdi terveill äelämäntavoilla olemuksestasi, no can do.

Ja tuo rikkaan miehen ja hyvän elämän saaminen, heh, millä aikakaudella elät? :D

[/quote]

Esimerkiksi käy Vanessa Kurri.

Mitä hän olisi ilman miestään, R-kioskin myyjä tai lähihoitaja.

Vierailija
37/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä, millaisia "kohteliaisuuksia" miehiltä voi käytännön elämässä saada, jos on muodikas ja isohkot rinnat. Ja pukeutuu tavallisesti, ei paljastavasti: Kato ton tissejä, kato mitkä tissit, tolla oli iso daisarit, mitkä munkit, kato kun tolla oli isot tissit, tsiigaas ton tissejä jne. Tällaiset kommentit sanotaan ääneen niin että ne kuulee. Vaihtoehtoisesti vastaantulevat miehet silloin tällöin tuijottavat näkyvästi rintoja. Ja siitä ei valitettavasti kasva itsetunto vaan tuntuu pöhkön esineelliseltä, kun tuollaisia sanotaan ääneen. Tuntuu siltä, ettei kohdella tasa-arvoisena ihmisenä, jota tulisi kohdella normaalin fiksusti. Uskon että ihan oikeasti on helpompaa, jos tällaisesta jää paitsi. Että voi kokea olevansa enemmän tavallinen ihminen miehille.

Vierailija
38/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma on vaan helpompi paikka elää jos on kaunis ja käyttäytyy hyvin.

Vierailija
39/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:01"]

Esimerkkejä, millaisia "kohteliaisuuksia" miehiltä voi käytännön elämässä saada, jos on muodikas ja isohkot rinnat. Ja pukeutuu tavallisesti, ei paljastavasti: Kato ton tissejä, kato mitkä tissit, tolla oli iso daisarit, mitkä munkit, kato kun tolla oli isot tissit, tsiigaas ton tissejä jne. Tällaiset kommentit sanotaan ääneen niin että ne kuulee. Vaihtoehtoisesti vastaantulevat miehet silloin tällöin tuijottavat näkyvästi rintoja. Ja siitä ei valitettavasti kasva itsetunto vaan tuntuu pöhkön esineelliseltä, kun tuollaisia sanotaan ääneen. Tuntuu siltä, ettei kohdella tasa-arvoisena ihmisenä, jota tulisi kohdella normaalin fiksusti. Uskon että ihan oikeasti on helpompaa, jos tällaisesta jää paitsi. Että voi kokea olevansa enemmän tavallinen ihminen miehille.

[/quote]

Ei kai kysymyksessä varmaankaan tarkoitettu mitään jätti tissistä onnenpelijuontaja bimboa vaan tavallista kaunista naista ilman mitään lisäkkeitä ja viuhka ripsiä.

Vierailija
40/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:01"]

[/quote]

Ei kai kysymyksessä varmaankaan tarkoitettu mitään jätti tissistä onnenpelijuontaja bimboa vaan tavallista kaunista naista ilman mitään lisäkkeitä ja viuhka ripsiä.
[/quote]

No kun en näytä miltään bimbolta, vaan luonnolliselta. Ei ole mitään hiuslisäkkeitä, ripsien pidennyksiä, kauneusleikkauksia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi