Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumilla naisilla vaikeampaa?

Vierailija
11.05.2015 |

Miten on naiset, pitääkö paikkansa väite että rumilla naisilla elämä on hankalampaa kuin kauniilla.

Laittakaa omia kokemuksia.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse voin sanoa että aika helposti saa munaa vaikka olisi ruma nainen. Omakohtainen kokemus puhuu nyt :D Miehiä riittää vaikkakuinka ruma ois.

Vierailija
82/90 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:18"]Ruma nainen (huonoin 5 %) -> en halua olla tekemisissä kiitos, jotenkin ylipainoinen ruma nuorehko nainen etoo. Miesten tai vanhempien ihmisten kohdalla ei tule sellaista reaktiota Perusnainen (keskimmäiset 65 %) -> suhtaudun neutraalisti ja asiallisesti, kuten lapsiin ja miehiin ja vanhuksiin, mutta en huomioi aktiivisesti Nätti nainen (paras 30 %) -> opiskelukuvioissa, kaupungilla jne tulee aktiivisesti huomioitua. Tekee mieli olla kohtelias, auttavainen, päästä ehkä seuraan ja juttelemaan yms. Ei siis pelkästään mitään panohommia, vaan vaikka jos nätti vs ruma nainen pyytää koulussa apua laskareissa, niin toista tulee jeesattua mitä parhaimmin ja toisen kohdalla ei valitettavasti nyt ehdi Että näin miehen näkökulmasta ihmettelen, jos muka kauniilla naisilla ei olisi paljon muitakin etuja, kuin jotain baarivonkauksia! [/quote] Niin. Rumana oppii pärjäämään omillaan eikä tarvitse kestää avunpyyntöjä kaltaisiltasi henkilöiltä, kun mielummin pyydät nätimpää auttamaan =D Esimerkki on käännetty siksi, etten ole koskaan tarvinnut apua missään älyllisessä haasteessa.

[/quote]

Minähän en siis saa mitään erityiskohtelua, kun olen seinältä reväisty ukko, joten omillaan mennään täälläkin. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että olisihan se pelkkää plussaa jos saisi sitä huomiota muilta. Fuksibileissä olisi heti ystäviä, töissä heti innolla jeesailtaisi jos työtaakka on liian kova ja meinaa venyä työpäivä yömyöhäiseksi, myyjä toisi vaikka kaikki kaupan vaatteet sovitettavaksi jne. Helppo keksiä esimerkkejö elämän kaikilta osa-alueilta.

Ei kyse siis ole siitä, että kauniina naisena saa apua jossain "älyllisissä haasteissa" tai saa leikkiä avutonta, vaan koko maailma vaan hymyilee ja on ystävällinen. Meikäläisen tapaisille koko maailma on lähinnä välinpitämätön ja rumille naisille se varmaankin suorastaan näyttää persettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:35"]

Minä olin nuorena kaunis ja kuulemma hyvännäköinen vieläkin yli 40-vuotiaana. Itse en ole pitänyt itseäni erityisen kauniina, enkä ole juurikaan ulkonäöstäni kiinnostunut. Nykyään saan kommentteja, että "kun meikkaisit, näyttäisit vielä kaunimmalta ja nuoremmalta..mikset laita avokaulaista paitaa kun sulla on mitä esitellä" yms typeryyksiä.

En nyt tiedä onko kauneudesta ollut mitään erityistä hyötyä, ehkä on ollutkin, mutta en ole sitä hoksannut sillä tavalla ajatella. Nuorena sain aina hyvän kesätyöpaikan, myöhemminkin työtä on löytynyt ja olen menestynyt, mutta toivon, että se johtuu osaamisestani! Miehiä on aina pörrännyt ympärillä ja pörrää edelleenkin, mutta sillä ei ole mulle mitään merkitystä. Löysin elämäni rakkauden alle 20-vuotiaana ja rakkaus roihuaa edelleen. Muut miehet eivät kiinnosta. Baareissa en käy ja jos joku jossain haluaisi tarjota drinkin, kieltäytyisin.

En todellakaan osaa oikein sanoa onko ulkonäöstäni ollut jotain hyötyä, en ole sitä ainakaan koskaan korostanut, siitä yksinkertaisesta syystä, että elämässä on niin paljon mielenkiintoisia juttuja, että kun ulkonäkö on siellä tärkeyslistalla ihan häntäpäässä, niin voi sanoa että sille ei jää aikaa eikä kiinnostusta. Tuntuu jotenkin oudolta tämä nykyajan jatkuva ulkonäkövouhkaaminen, eikö ihmisillä oikeasti ole mitään tekemistä?

[/quote]

Kuvasit hyvin sitä, kuinka moni asia on kauniille helppoa. Ja vielä tuokin, että et tiedä loppujen lopuksi onko ulkonäöstäsi ollut hyötyä, koska et ole kiinnittänyt siihen huomiota. Mutta kerroit alussa, että olet ollut nuorena kaunis. Mies on löytynyt tosi nuorena. Olet siis voinut keskittyä aikuisena johonkin muuhun kuin omasta ulkonäöstäsi ja pariutumisesta huolehtimiseen. Aika iso osa tätä on se, että olet ollut/olet kaunis. 

Vertaapa tähän: En ollut nuorena ollenkaan kaunis. Pojat, miehet eivät vilkaiseetkaan minua, enkä koskaan ajatellutkaan kelpaavani kenellekään. Opiskelin pitkälle, motiivina suurelta osin tiedonhalu, mutta alitajuisesti varmasti myös se ajatus, että kukaan ei minua huolisi vaimoksi, enkä siten koskaan voisi jakaa elämisen kuluja kenenkään kanssa. Yksin pitäisi rahoittaa asunnot jne. Vasta kolmekymppisenä seurustelin eka kerran. Huono itsetuntoni tuhosi monta seurustelusuhdetta. 

Vierailija
85/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:17"]

Sitten rumalla naisella on vasta vaikeaa kun ei päänsisältä löydy mitään

[/quote]

Meidän luokalla yläasteella oli just tollanen tapaus. Susiruma ja tyhmä kuin saapas. Jokaiselle ihmiselle toivoisi parasta ja varmasti aikuisina oltaisiin suvaitsevaisempia häntä kohtaan.

[/quote]

Ette kai vain syyllistyneet kiusaamiseen tai ilmeisesti kyllä. Tosi typerää.

Vierailija
86/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 14:26"]

Aika kapea näkemys elämästä näyttää olevan useimmilla kirjoittajilla. Eikö elämään todellakan mielestänne mahdu muuta kuin toisen sukupuolen liehittely ja baarissa notkuminen. Normaalielämässä ulkonäöllä on merginaalinen merkitys. Töittensä hoitaminen työpaikalla ja kotona on ihan yhtä helppoa tai vaikeaa, olipa sitten kaunis tai ruma. Kauniin äidin lapsenkin peppu pitää pyyhkiä ja vaatteet pestä, samoin niin kauniin kuin rumankin naisen koti on hoidettava (yhdessä kumppanin kanssa), ruoka laitettava jne. Meillä rumilla on yksi asia ainakin paremmin kuin kauniilla: meidän ei tarvitse myötäänsä keikistellä peilin edessä tutkimassa, onko kauneutemme säilynyt ja missä kulmassa olemme eniten eduksemme. Sillä aikaa kuin kaunis keekoilee peilin edessä, me rumat olemme jo hoitaneet hommamme. En ole koskaan osannut ajatella, että mahdolliset vaikeudet elämässäni olisivat johtuneet ulkonäöstä. Kyllä syitä täytyy etsiä ihan jostain muualta.

[/quote]

Mutta kun tutkimuksetkin todistavat, että kauniilla ihmisillä on helpompaa. Tottakai kauniit tekevät samoja asioita kuin rumat eli hoitavat kotia, lapsia ja tekevät töitä. Mutta kyse onkin kauneuden tuomista ehkä vaikeasti havaittavista eduista. Kauniiseen suhtaudutaan eri tavalla, vähän kaikki on helpompaa. Paitsi ehkä se vaipan vaihtaminen ;)

Vierailija
87/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut,että kaikkein katkerimmat vanhukset ovat niitä muinaisia kaunottaria.Minkään sellaisen menettäminen taas,mitä ei koskaan ole ollutkaan, ei voi koskaan myöskään  uhata eikä  pelottaa...

Vierailija
88/90 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:18"]

Olen kuullut,että kaikkein katkerimmat vanhukset ovat niitä muinaisia kaunottaria.Minkään sellaisen menettäminen taas,mitä ei koskaan ole ollutkaan, ei voi koskaan myöskään  uhata eikä  pelottaa...

[/quote]

No jokunen tuollainen katkera entinen kaunis vanhus saattaa ollakin, mutta epäilen, että enemmän on niitä entisiä kaunottaria, jotka muistelevat ilolla menneitä kukkeita aikojaan. He ymmärtävät myös, että aika aikaa kutakin. 

Vierailija
89/90 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumilla on helpompaa sen kuin syövät ja piereskelevät.

Kulkevat muumipaitulissa tukka rasvaisena.

Vierailija
90/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:17"]

Sitten rumalla naisella on vasta vaikeaa kun ei päänsisältä löydy mitään

[/quote]

Meidän luokalla yläasteella oli just tollanen tapaus. Susiruma ja tyhmä kuin saapas. Jokaiselle ihmiselle toivoisi parasta ja varmasti aikuisina oltaisiin suvaitsevaisempia häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi