Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumilla naisilla vaikeampaa?

Vierailija
11.05.2015 |

Miten on naiset, pitääkö paikkansa väite että rumilla naisilla elämä on hankalampaa kuin kauniilla.

Laittakaa omia kokemuksia.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on kaunottaret voivat valita parhaimmat miehet, ja ovet avautuvat kaikkialle.

Vierailija
2/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kauniin naisen elämää elänyt, joten vaikea verrata. Kuitenkin sen verran osaan sanoa, että mitään "naiselämän etuuksia" joista aina puhutaan, en ole ainakaan kokenut. Esim. minulle ei tarjoilla drinkkejä, ei hymyillä, ei tulla juttusille, en saa miesmyyjiltä kovinkaan kummoista palvelua, jne jne. Kaikki kliseet "helppohan se on naisilla, sen kun menee baariin ja ympärillä on jonossa miehiä kehumassa ja tarjoamassa juomaa ja seuraa" kuulostavat ihan utopialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuten ole ollut mutta seurustelukumppania en ole koskaan löytänyt. Ja myös esim. baareissa saa olla ihan yksin jos sellaiseen menee, ja onhan se tavallaan masentavaa että kavereille tulee miehet juttelemaan siinä ympärillä mutta mulle ei kukaan. Jotkut juopuneet saattavat jopa ääneen yökötellä ulkonäköäni. 

Mutta noin muuten olen menestynyt elämässäni ihan hyvin. Kavereita on aina ollut, ja töissäkään (it-alalla) ei ole vähemmän kauniista ulkonäöstä ollut mitään haittaa. 

Vierailija
4/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja täältä varmasti löytyy katkeria kokemuksia elämän vaikeudesta.

Vierailija
5/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen nyt ainakin on vaikeampaa. Kauniit ystäväni saavat aina esim. baarista seuraa, minua ei kukaan ole koskaan lähestynyt. En ole mielestäni mitenkään hirveän ruma, lähinnä ehkä mitättömän näköinen, en tarpeeksi laiha mutta kuitenkin normaalipainoinen. Tosin nyt seurustelen onnellisesti ja kumppanini löysin netin kautta. Joskus tuntuu, että kauniit naiset pääsevät pitkälle pelkän ulkonäkönsä ansiosta, ihan työelämässäkin, meidän rumien pitää tehdä enemmän töitä. Luulen että osittain tuo voi johtua siitä, että kauniilla naisilla on parempi itsetunto. Ei toki kaikilla, mutta luulen suurimman osan kyllä tiedostavan oman viehättävyytensä, ja sitä kautta on itsevarmuutta myös töissä.

Vierailija
6/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä, onko minulla vaikeampaa. En ehkä saa niin paljon huomiota kuin kauniit kaverini, ei tosiaan mitään drinkkien tarjoamisia ole tullut vastaan tai erityisen hyvää palvelua, mitkä joku tuolla mainitsikin. Mutta minulla on koulutus, työ ja luonteeltaan maailman upein mies, joka on vielä ihan kivan näköinen ja varakaskin. Joten ei elämä nyt huonostikaan minua ole kohdellut, kaikkea ei kaunedella saa. :)

Vierailija
7/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rumilukset voi verrata omaa elämäänsä kaunotarten helpompaan elämään kun eivät ole päässeet sitä kokemaan.

Vierailija
8/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta tutustua. Kelpaa yhden yön panoksi, jos tarpeeksi epätoivoinen mies tulee iskemään. Parisuhteessa en ole ollut.

Vierailija
9/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että helpoimmalla pääsevät tavallisen näköiset naiset. Kaunis nainen joutuu olemaan extramukava, ettei vaan pidettäisi ylimielisenä ja silti etenkin toiset naiset suhtautuvat usein vähintään varautuneesti. Kaunis nainen joutuu kestämään tuijotusta ja ulkonäkönsä kommentointia, kaikki eivät tällaisesta suinkaan nauti vaan kokevat sen vaivaannuttavana.
En oikeastaan tiedä millainen on ruma nainen. Minusta rumaa on likaisuus ja epäsiisteys. Tietysti sairaalloinen lihavuus tai laihuus saa ihmisen näyttämään epäsuhtaiselta. Aika usein kuitenkin ihminen on ainakin kohtuullisen näköinen jos on ehjät puhtaat vaatteet ja huolehtii hygieniastaan.

Vierailija
10/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaikeampaa. olen ruma ja tyhmä. Se tyhmyys on tuonut mun elämään enemmän vaikeuksia, kuin rumuus ei ihmiset yleensä rumia vihaa vaan tyhmiä, sen ajatellaan olevan oma vika vaikka rumuus on noista ominaisuuksista se jota voi paremmin peittää, esim. laihduttamalla, oieanlaisilla vaatteilla, hiuksilla ja meikillä. Olen ollut koulukiusattu, olen joskus teininä saanut pakit joltain jätkältä, ei aina baarissa ole joku tullut juttelemaan vaikkakin aika usein. Mun mies on mun kanssa luultavasti kiltteyden takia.

Vierailija
11/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että elämä on helpompaa rumana. Kouluaikana sosiaalinen elämä ei vienyt aikaa, alkoholista ja tupakasta ei tullut tapaa, huumeita ei tullut tilaisuutta kokeilla, jäi aikaa opiskeluun ja sain korkean koulutuksen ja hyväpalkkaisen ammatin nyt aikuisena. Maailman ihanin mies on myös.

Hyvännäköiset kaverini ovat pinnallisissa töissäkin ja iän myötä kauneus rapistuu, joten mitä he sitten tekevät. Heillä on huono itsetunto ja pitävät itseään rumana, kun taas minä pidän itsestäni vaikka yhteiskunta ei pidäkään. Kauneus on harhaa. Se saa kauniin ihmisen yrittämään pysyä aina kauniina ja menemään liiallisuuksiin vaikka oikeasti kaunis ihminen on luonnonkaunis eikä missään nimessä tarvitse törröhuulia tai mesolankoja. Juuri kauniit nitä ottavat. Miksi? No koska heidän itsetuntonsa perustuu muiden kehuihin, joihin he ovat tottuneet. Pinnallisiin kehuihin. He eivät osaa olla ilman niitä ja ovat riippuvaisia muista. Kauneudesta ei aina hyödy itse. On tavallaan muiden silmissä pelkkä sulostuttaja.

Kauniilla naisilla on usein myös kusipäisimmät miehet. Joskin he ovat joskus tavalista miestä paljon paremman näköisiä. Luonne on kuitenkin sellainen, ettei itselle kelpaisi kuin yhdenyönjutuksi eli pelkkään seksiin. Monet miehetkin haluavat kauniita naisia vain petiin. Todellinen kumppani on yleensä aika perustyttö.

Miellyttävä luonne ei rapistu. Se vain paranee vanhetessaan. Nuorena kaunis ei aina välttämättä kehitä itseään muuten, koska kelpaa sellaisenaan. Ei tarvitse. Sitten voi olla todella tylsää seuraa, itserakas, itsekäs ja yksinäinen vanhempana. Toki nykyään moni tekee kaikkensa ollakseen kaunis, lahjakas JA älykäs. Onnea vaan...

Baarissa saan olla rauhassa eikä humalaiset tule ehdottelemaan yhden yön juttuja. Jos joku on kiinnostunut niin se on sitten aidosti kiinnostunut, eikä halua vain pimpsaa hotilta naiselta. En myöskään anna helposti. Ehkäpä miehet vaistoavat tämänkin. Annan vain, jos toinen on aidosti kiinnostunut jutuistani. Ja aika harva mies on ilman mitään taka-ajatuksia...

Tiedän muutaman kuvan-kauniin naisen, jota ei koskaan kukaan lähesty. Miehet ei uskalla. Varsinkaan suomalaiset. Ne aattelee, ettei noin kaunis voi suostua mun mukaan, joten en edes pyydä. Suomalaisilla mieillä on todella huono itsetunto humalassakin. Ulkomaalaiset kyllä pörrää ympärillä kyllästymiseen asti, vaikka olisivat vesiselviä ja koko ajan pitäis kiltisti saada sanottua, ettei kuule kiinnosta.

Yleensä miehet lähestyy ihan sieviä, ei rumia, muttei myöskään erityisen kauniita, naisia. Sisäinen valo palaa myös ulospäin. Polte, kunnianhimo ja intohimo. Kauniilla se saattaa ilmetä esimerkiksi siinä, että pyrkii vielä kauniimmaksi esimerkiksi treenaamalla. Minulla se kohdistui opiskeluun. Miehille se näyttäytyy sellaisena, että nainen haluaa mennä eteen päin ja kehittää itseään ja tämä aidosti vetoaa moniin. Baarituttavuudet on sitten asia erikseen. En todellakaan ota baarien populaa kovin tosissani. Suurin osa ei kuuntele mitä sanot, ja jos kuuntelee, ei muista aamulla. Että ei ne kauniit mitään menetä siellä baarissa, usko pois. Luultavasti saavat pahimmassa tapauksessa niskoilleen ylimielisen narsistin, joka tuhoaa kauniin tytön viimeisenkin itsetunnon rippeen.

Vierailija
12/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentin 12 kirjoittajalle: sinulla on hyviä pointteja mutta otathan huomioon että kaunis nainen voi olla myös mukava, älykäs, lämmin ja kunnianhimoinen. Pohdinnoissasi tämä aspekti loistaa poissaolollaan.

Vierailija
13/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on niinkään vaikeampaa. Kun itse meikkasin ja pukeuduin rumasti välyin ainakin kaikilta pinnallisilta ja inhottavilta ihmisiltä paremmin. Nyt kun olen muiden mielestä kaunis, niin huomaan että useimmat ihmiset lähestyvät minua vain ulkonäköni takia ja ovat itse luonteeltaan hyvin ulkonäkökeskeisiä, arvostelevia ja huonolla itsetunnolla varustettuja.

Vierailija
14/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:10"]Eihän rumilukset voi verrata omaa elämäänsä kaunotarten helpompaan elämään kun eivät ole päässeet sitä kokemaan.
[/quote]
Kyllä muuten pääsee...
N56
Kohtelu on muuttunut täysin kolmenkymmenen vuoden takaisesta.

Vierailija
15/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä hyvännäköisille (sekä miehille että naisille) jotkut asiat on hieman helpompia. Mutta jos nämä kauniit ihmiset keskittyvät pelkkään ulkonäköönsä ja unohtavat kehittää taitojaan, älyään ja sosiaalisia taitojaan niin eipä niiden elämäkään ruusuilla tanssimista ole.
Ylipäätään sen sijaan että me tavikset tuhlaamme aikaamme kadehtimalla jonkun toisen kauneutta mitä jos panostaisimme itsemme kehittämiseen ja yritettäisiin olla paras mahdollinen minä.

Vierailija
16/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni erityisen kauniina enkä erityisen rumana. Olen tavis. En ole kokenut, että jossain tilanteessa ulkonäöstä olisi ollut haittaa tai hyötyä.

Hyvännäköisillä naisilla riittää vientiä ja nuorena miehiä pörrää ympärillä, mutta omaan tuttavapiiriin perustuvassa analyysissä voisi sanoa, että ei välttämättä kuitenkaan riitä niitä miehiä vakavaan suhteeseen asti sen enempää kuin muillakaan. Eli ei välttämättä pääse kuitenkaan parhaita aviomiehiä nappaamaan. Miehiä kiinnostaa enemmän yhdenillan jutut.

Enemmän olen kokenut, että työelämässä olisi hyötyä siitä, että olisi mies. Heille annetaan helpommin vaativampia tehtäviä ja oikein pedataan uranousua. Nainen jää helpommin puurtamaan samoja rutiineja vuodesta toiseen eikä heille edes anneta samanlaisia mahdollisuuksia näyttää osaamistaan.

Vierailija
17/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla naisella on melkein yhtä vaikeaa kuin tavallisella miehellä, mutta ihan vähän sitä helpompaa kuitenkin.

Vierailija
18/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pidä itseäni erityisen kauniina, perusnättinä ehkä. Silti saan seuraa baarissa ja ilmaisia drinkkejä. Palvelu on aina hyvää, paitsi jostain syystä stokkalla.
Olisiko jotain tekemistä kivan luonteen ja hymyn kanssa?

Vierailija
19/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nätti mutta lihonut paljon joten taidan olla ruma. en ole kauheasti ajatellut mitä olen, en ainakaan kaunotar.

sen olen huomannut että läski suojaa töissä. en saa turhaa huomiota mutta kun olen perushymyileväinen ja jopa mukava niin minuun tutustutaan ja pidetään kivana työkaverina. jos olisin hoikka, joutuisin varmaan tekemään tuplasti töitä tämän eteen. minua ei myöskään häiritä seksuaalisesti, jos nyt joku läsäpervo flirttaa niin niitä on niin vähän ettei haittaa. hyvällä itsetunnolla varustettuna uskallan myös pitää puoleni ja ärähtää. mutta hei olen jo yli 40v joten tuskin olisin kaunotarkategoriassa minkään muotoisena :D

päättelen tästä että kaikki on kyse asenteesta ja taviskin voi olla kaunotar kun kantaa itsensä. (kunhan on hoikka:D )

siviilielämässä olisi kivempaa olla kaunis koska luulen että saisin enemmän seksiä ja huomiota mutta tämähän on vain mutua koska kokemusta ei ole.

Vierailija
20/90 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:54"]

En mä pidä itseäni erityisen kauniina, perusnättinä ehkä. Silti saan seuraa baarissa ja ilmaisia drinkkejä. Palvelu on aina hyvää, paitsi jostain syystä stokkalla. Olisiko jotain tekemistä kivan luonteen ja hymyn kanssa?

[/quote]

Olet perusnätti, se riittää miesten mielenkiintoon ja hyvään kohteluun :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän