Miksi meitä 40 v naisia mollataan vaikka näytettäisi miltä?
Eiliseen Martina keskusteluun.. Jos kuntoilet ja olet hoikka, olet rasvaton ja ryppyinen ja näytät aina vanhemmalta kun pitäisi. Jos et tee niin, olet huono nainen kun et pidä itsestäsi huolta, näytät taas kamalalta ja ikäistäsi vanhemmalta. Jos satut omaamaan loistavat geenit ja näytätkin nuoremmalta, olet jo sen perusteella jotenkin ylimielinen, mitä se vanha ämmä itsestään kuvittelee.. Ja jos silottelet vähän ryppyjä tai haluat freesata ulkonäköä, sitten vasta oletkin pahinta sakkia, turhamainen ja takuulla aivan kamalan näköinen. Miltä meidän oikein pitäisi näyttää että kelvattaisiin kenellekään? No onhan täällä niitä ketjuja joissa ihastellaan luonnonkauniita 40 v naisia mihin meidän pitäisi kaikkien pyrkiä.. Luonnonkauniita minun per se. Niistä julkkiksista jokainen tehnyt jotain itselleen mitä täällä hehkutetaan isoilta kyliltä luonnollisena 4-kymppisinä.. En ole kyllä nähnyt samanmoista mustamaalausta 30 tai 50 vuotiaiden kohdalla. Tuntuu että tämä 40 on nykyisin joku kohdeikä kytätä virheitä.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.
Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.
Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.
Ja miehillehän ei käy samoin. Eiku...
Yritätte liikaa varhais-boomerit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä todellisessa elämässä mollata. Älä pahoita mieltäsi tämän palstan juttujen takia, nämä on ihan höpötystä ja ajanvietettä, joku vaan huvikseen provoilee.
Totuus on, että nuorekkuus suurin tekijä naisen viehättävyydessä. Ja koska sitä ei kukaan teille uskalla todellisessa elämässä suoraan sanoa, niin täällä palstalijoilla on sitten sitäkin suurempi tarve korjata naisten virheellinen kuva omasta viehätysvoimastaan. Lähes jokainen nainen on menettänyt suurimman osan viehätysvoimastaan jo 30-40 vuotiaana.
Kaikille olisi parempi, jos tästä oltaisiin rehellisempiä. Nyt jää lukemattomat parisuhteet toteutumatta, kun naiset viivyttelevät niin pitkään, etteivät he enää ole haluttavia parisuhteeseen ikänsä vuoksi.
Minä olen 41 ja näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta, mutta ei kukaan pidä minua viehättävänä. Näytän rumalta kolmekymppiseltä. Näin on ollut aina: parikymppisenä näytin rumalta teiniltä. Ja niin edelleen.
Valtataistelua, jonka naiset on hävinbeet. Naiselle kelpaa kuka vaan.