Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka virallinen koronatesti takana ja hitto, että tuntui.

Vierailija
14.01.2022 |

En edes kuvitellut, että se tikku työnhetään niiiiiin syvälke, että melkein kitarisat ois heiluneet, jos niitä ois ollut. Kotitesti ei ole mitään kuin pikku kutittelu tuohon verrattuna.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri testikerratkin on erilaisia. Itse käynyt varmaan 7 kertaa koronatestissä ja erilaisia kokemuksia on.

Vierailija
2/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin kanssa kitarisat suorana kun lääkäri työnsi sormiaan mun anukseen ottaakseen näytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ääliömäistä käydä testeissä. Nolla testiä, nolla maskia ja nolla rokotusta.

Vierailija
4/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne kotitestit on niin suosittuja kun vaan vähän silmänlumeeksi pyörittää tikkua nenässä. Ei ne kotitestit näytä totuutta kun ei monikaan työnnä tarpeeksi syvälle. En ymmärrä miksi ei oteta nielusta sitä testiä, itse en ainakaan mene kuin viimeisessä pakossa, ennemmin jään vaikka kolmeksi kuukaudeksi karanteeniin.

Vierailija
5/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simmut kiinni, kun testi otetaan. Ei se kestä kauan.

Vierailija
6/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin pyytämään että laittavat syvemmälle kun ei tuntunut missään.

Vierailija
7/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään paha.

Vierailija
8/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ääliömäistä käydä testeissä. Nolla testiä, nolla maskia ja nolla rokotusta.

Kolme rokotusta, yksi testi ja yksi kotitesti ja satoja maskeja, koska työnantaja laatinut säännöt. Vastuullisena joudun ajattelemaan työyhteisöä, koska jos me sairastutaa, jää aika monelta paljat saamatta. Tai sitten ne harvat työkykyiset tekee yötämyöten töitä.

Vierailija
9/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kestä kuin sekunnin. Kyllä sen hetken kestäisi vaikka pahaakin kipua, ja tuo testi nyt ei kuitenkaan edes kipua yleensä aiheuta, tuntuu vain vähän ikävältä. Ihmiset on nykyään älyttömän huonoja kestämään minkäänlaista epämukavuutta hetkeäkään.

Vierailija
10/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kestä kuin sekunnin. Kyllä sen hetken kestäisi vaikka pahaakin kipua, ja tuo testi nyt ei kuitenkaan edes kipua yleensä aiheuta, tuntuu vain vähän ikävältä. Ihmiset on nykyään älyttömän huonoja kestämään minkäänlaista epämukavuutta hetkeäkään.

no mitä ihmettä, kestinhän mä sen. Jestän mä rokotuksetkin, vaikka olen piikkikammoinen. Olen siis todellinen superlady.

Vierailija
11/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi-voi. Itse olen käynyt testissä parikymmentä kertaa. Pikkujuttu.

Vierailija
12/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 5.

Vierailija
13/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko jonkun sädekehän?

Vierailija
14/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviitko jonkun sädekehän?

Miksi tarvitsisin?

Vierailija
15/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako epävirallista testiä olet tehnyt?

Vierailija
16/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ne kotitestit on niin suosittuja kun vaan vähän silmänlumeeksi pyörittää tikkua nenässä. Ei ne kotitestit näytä totuutta kun ei monikaan työnnä tarpeeksi syvälle. En ymmärrä miksi ei oteta nielusta sitä testiä, itse en ainakaan mene kuin viimeisessä pakossa, ennemmin jään vaikka kolmeksi kuukaudeksi karanteeniin.

Ei se miltään tunnu.

Pahempi ois nielusta. Oksennusrefleksi on varma.

Vierailija
17/20 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja muutenkin nolla.

Vierailija
18/20 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kahdesti. Ensimmäisellä kerralla ei ollut niin paha, lähinnä aivastutti. Toisella kerralla alkoi oksettaa ja kävi kipeää. Riippuu varmaan siitä, kuka sen testin ottaa. Eri ihmisillä eri otteet.

Vierailija
19/20 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi😂😂😂 Kestää muutaman sekunnin eikä edes koske. Töiden takia olen joutunut usein testissä käymään.

Vierailija
20/20 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen käynyt seitsemänsataa kertaa, ei tarvitse enää edes oivoitella 😌