Miksi naimisiinmeno on naisille niin iso asia?
Ollaan puhuttu vaimon kanssa naimisiinmenosta kun lapsikin meillä on ja toinen syntyy ihan näillä hetkillä, omakotitalo jne. Kaikki kunnossa. Ehdotin vaimolle että mehän voitais mennä siviilissä naimisiin ihan huomaamatta, mutta vaimo haluaa isot kirkkohäät jotka taas ei ollenkaan kuulu mun ajatuksiin. En ymmärrä miksi pitää tuhlata puoli omaisuutta naimisiinmenoon kun mä ajattelen nyt vain hänen ja lasteni parasta kaiken pahan varalta, yhteenhän me kuulutaan. Mä taas voisin mennä niin salaa naimisiin että omat vanhempani ja sisarukseni saisivat lehdestä lukea uutisen, mulle se olis enemmänkin tärkeä asia suhteessa. Tuntuu nyt että mennäänköhän lopulta ollenkaan sitten naimisiin... Mies 30v
Kommentit (62)
Huomionkipeitä. Päivä prinsessana ja huomion keskipisteenä. Nou tänks.
Ihan yhtä hyvin joku voisi kysyä, kokeeko maistraatissa salaa naimisiinmenevät jonkinasteista häpeää kumppanivalinnastaan ja elämästään, vai miksi ei asiaa saisi juhlistaa jos kerran toinen haluaa?
Itsehän menisin maistraatissa naimisiin, kun en jaksa mitään suuria juhlajärjestelyjä. En kuitenkaan ymmärrä miksi sen pitäisi olla se ainoa oikea tapa ja isommat juhlahäät haluavat olisivat muka jotenkin pinnallisempia.
Ehkä ette ole oikeasti sopivia toisillenne, jos ymmärrystä ei löydy tällaisessakaan asiassa.