Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion perua kolmannen rokotteen.

Vierailija
14.01.2022 |

Ehkä siirrän ajan vielä tuonnemmaksi ja katson kuinka tilanne kehittyy mutta tällä hetkellä en näe tarvetta kolmannelle rokotteelle.
Mites te muut joilla ei vielä kolmatta ole.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä kerrot tämän? Ketään ei kiinnosta

Vierailija
2/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omikron on lievä. Lähes kukaan tietämäni ei ole sairastunut kuin lievästi. En kuulu riskiryhmään.

Joten en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tänään kolmannen koronarokotteen ja samalla kertaa pneumokokkirokotteen. Keuhkokuumerokotteen käsivarsi on pikkuisen kipeä.

Vierailija
4/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kiinnosta.

Vierailija
5/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kerrot tämän? Ketään ei kiinnosta

Luulen että hyvin monia kiinnostaa. Moni jonka kanssa olen jutellut tuntuu miettivän samaa.

Vierailija
6/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
7/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuttavat ovat ottaneet kolmannen rokotteen. Eipä tuota kukaan ole 'miettinyt'.

Vierailija
8/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se aika turhalta. Tiedän nyt monia joilla on korona enkä näe oikein mitään eroa sen välillä montako rokotetta vai onko ollenkaan. Kaikilla suht samat oireet.

Vierailija
9/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain kolmannen tänään. Edellisestä oli melkein puoli vuotta, joten teho varmasti hiipunut. Tuntuu turvallisemmalta käydä kaupassa ja missä nyt sitten onkin pakko käydä talven aikana.

Vierailija
10/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti. Peruminen, kuten myös ajan muuttaminen onnistuu helposti kirjautumalla uudelleen ajanvarausjärjestelmään.

Millaiseksi muuten odotat tilanteen kehittyvän, jos koet rokotuksen tarpettomaksi? Kukaan ei enää tiedä todellisten tartuntojen määrää ja jos yhtään liikut ihmisten ilmoilla niin saat tartunnan melkoisella varmuudella aivan lähiviikkoina. Rokote pitäisi oireet lievinä, etkä välttämättä edes huomaisi sairastuneesi.

Vierailija
11/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio ottaa tokan rokotteen jälkeen lisää. Kyl ne kaks saa riittää.

Vierailija
12/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuttavat ovat ottaneet kolmannen rokotteen. Eipä tuota kukaan ole 'miettinyt'.

Oletko joku yli 70v

Vierailija
13/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Deltan sairastaminen ei auta omikronin suhteen. Omikronin sairastaminen tuskin antaa immuniteettia seuraaville varianteille. Mutta rokote lieventää tautia, joten kyllä kiitos otan kaikki rokotteet jotka minulle ilmaiseksi tarjotaan.

Vierailija
14/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku yli 70v

Alle 50.

Vierailija
15/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti. Peruminen, kuten myös ajan muuttaminen onnistuu helposti kirjautumalla uudelleen ajanvarausjärjestelmään.

Millaiseksi muuten odotat tilanteen kehittyvän, jos koet rokotuksen tarpettomaksi? Kukaan ei enää tiedä todellisten tartuntojen määrää ja jos yhtään liikut ihmisten ilmoilla niin saat tartunnan melkoisella varmuudella aivan lähiviikkoina. Rokote pitäisi oireet lievinä, etkä välttämättä edes huomaisi sairastuneesi.

No suurin osa nyt sairastavista on kahdesti rokotettuja ja ne oireet on lieviä ?

Tiedän yhden yhdesti rokotettukin ja hänenkin oireet lieviä

Vierailija
16/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rokottamattomienkin oireet on lieviä

Vierailija
17/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä kiinnosta.

Täällä on muitakin kuin te siellä peräkammarissa.

Vierailija
18/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin tänään kolmannen koronarokotteen ja samalla kertaa pneumokokkirokotteen. Keuhkokuumerokotteen käsivarsi on pikkuisen kipeä.

Ostitko pneumokokkirokotteen itse apteekista?

Vierailija
19/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa nyt sairastavista on kahdesti rokotettuja ja ne oireet on lieviä ?

Tiedän yhden yhdesti rokotettukin ja hänenkin oireet lieviä

Rokottamattomillakin oireet ovat lieviä. On myös paljon täysin oireettomia tartunnansaaneita.

Vierailija
20/64 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokottamattomienkin oireet on lieviä

Siksi että omikron on pelkkä flunssavirus, joka ei aiheuta useimmille vakavaa tautia.