Pian Päivi Räsänen joutuu oikeuteen, oikeudenkäynti 24.1.2022.
Kommentit (86)
Täysin turha oikeudenkäynti.
T. Lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäsen puheessa ei ollut kyse siitä mitä lukee Raamatussa, vaan se missä yhteydessä ja miten hän raamattuaan siteerasi + Räsäsen aiemmin jo esille tullut homoviha + se, että kyseessä oli ministeri.
Siksi hänelle kuuluu tulla rangaistus.
Jos hän olisi joku tavismummo Räsänen, jolla ei ole mitään yhteiskunnallista arvoa mielessä vaikutusvaltainen henkilö, niin silloin ei tulisi rankkua, koska häntä voitaisiin pitää vain taviksen.a
Mielestäsi siis joitakin ihmisiä pitää rangaista, jos he sanovat jotain sellaista mistä sinä et pidä?
Jos kansanedustajat esittävät avoimesti esim. rasistisia tai sovinistisia mielipiteitä niin heitä ei kuulu rangaista? Täysin rajaton sananvapaus olisi mielestäsi hyvä asia?
Sinä haluat rangaista ihmisiä heidän ajatuksistaan ja mielipiteistään. Toisten mielipiteitä ei tarvitse hyväksyä, mutta jos niistä lähdetään rankaisemaan, silloin asetamme itsemme toisten yläpuolelle ja otamme heidän ihmisoikeutensa omiin käsiimme. Jos tälle linjalle lähdetään, voidaan yhtä hyvin rankaista sinua mielipiteistäsi, jos ne ovat joidenkin mielestä vääriä.
Minkä takia meillä sitten on esimerkiksi mahdollista saada syyte kansanryhmää vastaan kiihottamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Olen homo ja mielestäni Päivin voisi jättää rauhaan. Ihme vainoamista. Itse pelkään esimerkiksi enemmän muslimeja, kuin kristittyjä ja Päiviä.
Mielestäni homojen ei edes tarvitse päästä kirkossa naimisiin, kosa maistraatti on olemassa. En ymmärrä kuka homo haluaa edes kirkossa naimisiin, kun kristinuskossa avioliitto on selkeästi vain miehen ja naisen välinen liitto.
Itse jos naimisiin menen niin menen ihan mielelläni maistraatissa naimisiin. Tärkeintä on, että pääsen naimisiin.
Hyvä pointti! Minusta on outoa, miten paljon suomessa halutaan kirkkohäitä, vaikkei uskota itse toimitukseen tai Jumalaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen homo ja mielestäni Päivin voisi jättää rauhaan. Ihme vainoamista. Itse pelkään esimerkiksi enemmän muslimeja, kuin kristittyjä ja Päiviä.
Mielestäni homojen ei edes tarvitse päästä kirkossa naimisiin, kosa maistraatti on olemassa. En ymmärrä kuka homo haluaa edes kirkossa naimisiin, kun kristinuskossa avioliitto on selkeästi vain miehen ja naisen välinen liitto.
Itse jos naimisiin menen niin menen ihan mielelläni maistraatissa naimisiin. Tärkeintä on, että pääsen naimisiin.
Älä nyt sekoita eri uskontojen homoja. Kristityt homot uskoo kyllä Jeesuksen sovitus työhön muut uskonnot ei.
Hyvä pointti! Minusta on outoa, miten paljon suomessa halutaan kirkkohäitä, vaikkei uskota itse toimitukseen tai Jumalaan ollenkaan.
No kyllä se on jo liikaa jos eduskunnan puhujanpöntöstä lukee Raamattua kuin jotain manifestia, että homoille kuuluu kuolemanrangaistus!!!! OMG!
Ja kuka voi olla niin tyhmä ja rakkaudeton , että uskoo sellaisen olevan Jumalan eli Rakkauden Hengen sanaa. No poika nimeltään Päivi ja hänen seuraajansa. Jeesuksen seuraajathan eivät sellaista usko. Koska me uskomme Jeesukseen ja hänen sanaansa.Joka on: Rakastakaa vihollisianne. Kohdelkaa toisianne, kuten haluaisitte itseänne kohdeltavan. Nin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan. Siinä tärkeimpiä.