Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni on huono äiti.

Vierailija
10.05.2015 |

Siis todella huono. Jotakin aivan järkyttävää.

Ainoa syy miksen ole vielä eroa ottanut, on se että pelkään huoltajuuden menevän suoraan tuolle pikku narsistille.

Eipä tässä muuta. Hyvää äitienpäivää vaan!

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:28"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:52"]Hei nyt hommaat äkkiä apua vaimollesi. Ei hän kuulosta huonolta äidiltä vaan masentuneelta!!!! Tilanne korjaantuu kun hän saa apua!!! [/quote] Siinä tapauksessa hän on masentunut vaan kotona. Oikein iloisena jaksaa töissä käydä ja viikonloppuisin juhlia kavereiden kanssa tai katsella leffoja meillä. Oikein ilonen ja positiivinen kaikkien muiden paitsi lähipiirin seurassa. Voi olla siis masentunut perhe-elämään, ei todellakaan masentunut sillä tavalla ettei jaksaisi mitään. [/quote] Minusta se ainakin kannattaisi selvittää miksi hän on lähipiiriään kohtaan tunne kylmäksi muuttunut. [/quote] Hyvin vaikea asiaa selvittää kun vaimo ei siitä suostu puhumaan. Viimeisimmässä keskustelussa totesi että perhe-elämä "ei vaan kiinnosta" ja "koko perheen perustus oli virhe" [/quote] Miksi hänen ei siitä halua puhua jos aikaisemmin on puhunut avoimesti mm. odotuksista perheen suhteen? [/quote] Stressiä? Väsymystä? Tuen puutetta tai tunne siitä että häntä ei kuitenkaan kuunnella tai mielipiteillä ei läheisille ole mitään merkitystä? [/quote] Kaikin keinon nyt yritetään kääntää tätä niin päin että minä oon se joka ei ole vaimoa tukenu? Minä olen tukenut, ymmärtänyt, kuunnellut, hoitanut kodin & lapset, hankkinut elannon, tehnyt KAIKKENI. Vasta viime aikoina en vaan ole enää jaksanut hyysätä häntä. Hyysään ja hoidan mielummin lapsiani joilta saan vastakaikua enkä vain vittuuntunutta katsetta. Joten vika ei voi olla vaan siinä että olisin ollu kusipää aviomies joka ei ole auttanu perheen pyörittämisessä. Koska minähän oon auttanu ja yrittäny. [/quote] Hyysääminen ei olekaan sitä että selvittäisi mistä ongelmat johtuu. Hyysäämiseen ei aikuisen ihmisen kohdalla pitäisi sortua. Vähemmästäkin lakkaisin puhumasta jos minuun suhtauduttaisiin kuin lapseen. [/quote] Mitä omakohtaista kokemusta sulla on aiheesta? Oletko huono äiti vai huonon äidin mies? Jos et ole kumpaakaan, eikä sulla ole mitään tuon tähdellisempää sanottavaa niin anna olla. [/quote] Olen mä muutan kerran puuttunut siihet että puoliso kohtelee lapsena. Ei se ole ollenkaan vierasta. Siihen törmää aika useinkin aikuisten maailmassa tosin useammin ne hyysääjät on naisia kuin miehiä.

[/quote]

Eihän aloitus siitä ollut, opettele ymmärtämään lukemaasi!

Vierailija
122/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:41"]Mutta ap, vaimosi ei siis nauti perhe-elämästä, mutta ei halua kulissien takia erota? Entä jos vain eroaisit. Haluaisko vaimosi lapset itselleen? Etkö voisi houkutella häntä idealla, että ei enää koskaan perhe-elämää? Vai onko pelko leimatuksi tulemisessa hänellä niin suuri, ettei osaa ajatellakaan sitä?
[/quote]

Voisi haluta lapset itselleen ihan vaan näön vuoksi. Tai sitten voi luovuttaa suosiolla. En oikein uskalla ottaa riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please ignoorataan toi hyysäri, menee ketju piloille.

Vierailija
124/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:41"]Mutta ap, vaimosi ei siis nauti perhe-elämästä, mutta ei halua kulissien takia erota? Entä jos vain eroaisit. Haluaisko vaimosi lapset itselleen? Etkö voisi houkutella häntä idealla, että ei enää koskaan perhe-elämää? Vai onko pelko leimatuksi tulemisessa hänellä niin suuri, ettei osaa ajatellakaan sitä? [/quote] Voisi haluta lapset itselleen ihan vaan näön vuoksi. Tai sitten voi luovuttaa suosiolla. En oikein uskalla ottaa riskiä.

[/quote]

Koita keräillä jotain aineistoa puoltamaan huoltajuuttasi, inhottaa naisena sanoa näin, mutta ajattelen lapsiasi. 

Vierailija
125/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samoilla linjoilla oman vaimon kanssa. Mulkvisti äiti joka luulee olevansa jotain muttei tajua olevansa pari  pikkuhemmon äiti ensisijaisesti. Katselen tilannetta mutta lapsien päätyessä tuolle puolihullulle - en viitsi edes ajatella. Hyvä aviomies olin jonkin vuoden, mutta myös minä lakkasin siinä hommassa. Lasten isä ennen kaikkea, mutta tuon rotjakkeen kanssa avioliitto on loppu henkisesti jo pari vuotta. Nää kommentit yhteihuoltajuuksista sun muista ei tule kysymykseenkään, turha väläytellä, pitäkää ohjeenne. Näillä mennään, mikä auttaa jaksamaan ovat rakkaat poikani, heidän kanssaan vietänkin aikani 99 prosenttisesti eikä akasta ole väliä. Jauhakoon paskaansa, mutta vuosikymmenen kuluttua huomaa että viuh - minne helvettiin kaikki katosi. Voi olla että käy nopeamminkin, mutta yhtään riskiä en poikien osalta ota.

Vierailija
126/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
127/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]

Ap, samoilla linjoilla oman vaimon kanssa. Mulkvisti äiti joka luulee olevansa jotain muttei tajua olevansa pari  pikkuhemmon äiti ensisijaisesti. Katselen tilannetta mutta lapsien päätyessä tuolle puolihullulle - en viitsi edes ajatella. Hyvä aviomies olin jonkin vuoden, mutta myös minä lakkasin siinä hommassa. Lasten isä ennen kaikkea, mutta tuon rotjakkeen kanssa avioliitto on loppu henkisesti jo pari vuotta. Nää kommentit yhteihuoltajuuksista sun muista ei tule kysymykseenkään, turha väläytellä, pitäkää ohjeenne. Näillä mennään, mikä auttaa jaksamaan ovat rakkaat poikani, heidän kanssaan vietänkin aikani 99 prosenttisesti eikä akasta ole väliä. Jauhakoon paskaansa, mutta vuosikymmenen kuluttua huomaa että viuh - minne helvettiin kaikki katosi. Voi olla että käy nopeamminkin, mutta yhtään riskiä en poikien osalta ota.

[/quote]

Tähän täytyy tämän tyttären kommentoida, että on hienoa, että edes toinen vanhempi välittää lapsista. Molempia toivoisi, mutta aina olisi riittänyt edes se toinen, mieluummin se rakastavampi kuin ei-välitä-yhtäämpi.

Vierailija
128/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:47"]Ap, samoilla linjoilla oman vaimon kanssa. Mulkvisti äiti joka luulee olevansa jotain muttei tajua olevansa pari  pikkuhemmon äiti ensisijaisesti. Katselen tilannetta mutta lapsien päätyessä tuolle puolihullulle - en viitsi edes ajatella. Hyvä aviomies olin jonkin vuoden, mutta myös minä lakkasin siinä hommassa. Lasten isä ennen kaikkea, mutta tuon rotjakkeen kanssa avioliitto on loppu henkisesti jo pari vuotta. Nää kommentit yhteihuoltajuuksista sun muista ei tule kysymykseenkään, turha väläytellä, pitäkää ohjeenne. Näillä mennään, mikä auttaa jaksamaan ovat rakkaat poikani, heidän kanssaan vietänkin aikani 99 prosenttisesti eikä akasta ole väliä. Jauhakoon paskaansa, mutta vuosikymmenen kuluttua huomaa että viuh - minne helvettiin kaikki katosi. Voi olla että käy nopeamminkin, mutta yhtään riskiä en poikien osalta ota.
[/quote]

Nyt tais saapua paikalle joku joka ymmärtää homman nimen. Juurikin sama fiilis tuosta yhteishuoltajuudesta, se nainen ei ole vaan kykenevä huolehtimaan meidän lapsista itsenäisesti pitkiä aikoja. Ajatuski on mahdoton. Ja ero tuntuu aika riskipeliltä, entä jos lapset määrätäänki vaimolle...

Vierailija
129/225 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:30"]

Sillä, onko hyvä aviomies ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko toinen vanhemmista läsnä ja tukena omille lapsilleen.

[/quote]

Aika usein sillä on ja vaikka ei olisikaan sillä on merkitystä lapsille.

Vierailija
130/225 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:30"]

Sillä, onko hyvä aviomies ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko toinen vanhemmista läsnä ja tukena omille lapsilleen.

[/quote]

Päteekö sama myös toisinpäin sillä miten puoliso tukee isyyttä tai isän osallistumista lasten kanssa olemiseen ei ole mitään merkitystä?

En tiedä sitten muuten mutta omassa perheessä ole siitä huomannut olevan hyötyä.

Vierailija
131/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaverit auttaa, ei mitenkään joka päivä, mutta olen saanut n. puolenvuoden  välein pidettyä pikku fiilistelyt muutaman vanhan kaverin kanssa ja se auttaa mahdottomasti. Jaksamimen on välillä kortilla, mutta oma pää ruksuttaa moitteetta ja mä pystyn käsitteleen asiat analyyttisesti. Akka se jaksaa jauhaa scaibaansa, mutta ne menee täysin ohi multa. Mun tilanteessa auttaa myös se, että akkani sisko on mitä ilmeisimmin samaa maata ja siellä ex miehen kanssa samaa filosofiaa viedään. Hän oli break even vaiheessa koska siellä lasten iät riittävän korkealla tekemään omat valintansa. Mitä nyt Jouluna oli tämä akan sisko pistänyt vanhemman lapsista ulos eikä päästänyt sisään, onnex isalle ei ollut pitkä matka. Semmosta, tää on arkipäivää aika monellakin varmaan, ei mitään ongelmaa mulla, mutta toin esiin tsempiksi aapeelle.

Vierailija
132/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:58"]

Oletko sinä hyvä aviomies?

[/quote]

Jaa, jos narsistillekin pitää olla "hyvä aviomies", niin ilmeisesti vika on aina miehessä?

Vierailija
133/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:52"]

[/quote]

Tähän täytyy tämän tyttären kommentoida, että on hienoa, että edes toinen vanhempi välittää lapsista. Molempia toivoisi, mutta aina olisi riittänyt edes se toinen, mieluummin se rakastavampi kuin ei-välitä-yhtäämpi.

[/quote]

Ai että sun täytyy päästä tähän ketjuun väkisin mukaan, vaikkei mitään sanottavaa olekaan! :D

*pus*  yh-äidin tytär 

Vierailija
134/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:53"]Nyt tais saapua paikalle joku joka ymmärtää homman nimen. Juurikin sama fiilis tuosta yhteishuoltajuudesta, se nainen ei ole vaan kykenevä huolehtimaan meidän lapsista itsenäisesti pitkiä aikoja. Ajatuski on mahdoton. Ja ero tuntuu aika riskipeliltä, entä jos lapset määrätäänki vaimolle...

[/quote]

Monesti törmää ajatukseen että hyvän äidin olisi vastaavassa tilanteessa parempi sietää huonoa avioliittoa kuin sitä että lapset joutuisivat ilman kontrollia tunnekylmän isän vaikutuspiiriin edes parina viikonloppuna kuukaudessa. Edellyttää toki sitä että suhteessa ei ole väkivaltaa tai muuten näyttöä siihen että tapaamisia pystyisi rajoittamaan tai niitä vaatia valvotuiksi.

Vierailija
135/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:53"]Nyt tais saapua paikalle joku joka ymmärtää homman nimen. Juurikin sama fiilis tuosta yhteishuoltajuudesta, se nainen ei ole vaan kykenevä huolehtimaan meidän lapsista itsenäisesti pitkiä aikoja. Ajatuski on mahdoton. Ja ero tuntuu aika riskipeliltä, entä jos lapset määrätäänki vaimolle...

[/quote]

Monesti törmää ajatukseen että hyvän äidin olisi vastaavassa tilanteessa parempi sietää huonoa avioliittoa kuin sitä että lapset joutuisivat ilman kontrollia tunnekylmän isän vaikutuspiiriin edes parina viikonloppuna kuukaudessa. Edellyttää toki sitä että suhteessa ei ole väkivaltaa tai muuten näyttöä siihen että tapaamisia pystyisi rajoittamaan tai niitä vaatia valvotuiksi.

[/quote]

Sellainen on minusta naisena ylihysteeristä höpötystä, jos muuuten kaikkien kannalta olisi oikeasti parempi erota. Tai sitten sillä selitetään, miksi ei erota, vaikka syyt olisivatkin toisaalla.

Vierailija
136/225 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:22"]

Sellainen on minusta naisena ylihysteeristä höpötystä, jos muuuten kaikkien kannalta olisi oikeasti parempi erota. Tai sitten sillä selitetään, miksi ei erota, vaikka syyt olisivatkin toisaalla.

[/quote]

No minusta se kaiken kaikkiaan on vähän kummallista että vanhemmuuteen on hyvin tarkat rajat. Jos että täytä jonkun kriteerejä hyvästä vanhemuudesta ole auttamattomasti huono. Ja kriteerejä (riittävän) hyvän suhteen edelleen on enemmän äideillä kuin isillä.

Vierailija
137/225 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

Ai että sun täytyy päästä tähän ketjuun väkisin mukaan, vaikkei mitään sanottavaa olekaan! :D

*pus*  yh-äidin tytär 

[/quote]

Et ihan fiksuimmasta päästä ole. Lisäksi vmainen.  Joillekin aiheeseen liittyviä kipeitä asioita tallot.

Vierailija
138/225 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:17"]

Niin on minunkin vaimoni. Olen aina ollut sitä mieltä, jo 20-vuotiaana tavatessamme, että hän ei ole äitityyppiä eikä lapsen saaminen ollutkaan silloin ajankohtaista. Myöhemmin hän sitten alkoi haluta lasta. Olin kauhuissani. Hänkö, tuo lyhytpinnainen, häijy, ilkeä, törkeästi kiroileva, ei-lempeä, itsekeskeinen, äidiksi? Lapsi sitten tuli, vaikka toivoin ettei. En tiedä, millainen aikuinen pojastamme kasvaa (12v). Toivottavasti pysyy järjissään.

[/quote]

Miksi ihmeessä

a) olet tuollaisen naisen kanssa

b) teit lapsia hänen kanssaan

En voi kuin ihmetellä. Vastuusi sinullakin on asioiden kulusta.

[/quote]

Eikä ole. Olen sentään mies. Yleensä naisissa on kaikki vika, miehissä harvemmin.

Vierailija
139/225 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:17"]

Niin on minunkin vaimoni. Olen aina ollut sitä mieltä, jo 20-vuotiaana tavatessamme, että hän ei ole äitityyppiä eikä lapsen saaminen ollutkaan silloin ajankohtaista. Myöhemmin hän sitten alkoi haluta lasta. Olin kauhuissani. Hänkö, tuo lyhytpinnainen, häijy, ilkeä, törkeästi kiroileva, ei-lempeä, itsekeskeinen, äidiksi? Lapsi sitten tuli, vaikka toivoin ettei. En tiedä, millainen aikuinen pojastamme kasvaa (12v). Toivottavasti pysyy järjissään.

[/quote]

Ei ole tottakaan. Miten olisit ottanut tuollaisen naisen vaimoksesi? Vai oliko naisessa jotain aivan ylivertaista, kauniita on paljon, mutta oliko hän erityisen varakas? Harmittaa lapsen asema teidän perheessä. Ole sinä sitten sitäkin parempi vanhempi.

Vierailija
140/225 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tuttua ja täysin samaa mieltä kaikessa mitä topicin avaaja sanoo. Naiset täysin hukassa nykypäivänä. Tehdään lapsia ja sit yhtäkkiä halutaan vapautta. Sama juttu tässä pihalla olossa äitiydessä. Nykynaiset tunneköyhiä ja johtuu monesta eri asiasta. Kädettömistä äideistä ja isänrakkauden puutteesta. Lapset on jokin statusjuttu ei niinkään et niistä tulis pitää huolta. Tai niin sitävartenhan se kulissiukko on siin et se hoitelee lapset. Roolit vaihtuneet ja tietyl taval murros et naiset tuppaa tekemään mitä huvittaa ja miehet saa säälipalat...tää aihe on tabu...ja koomista et joku tääl kehtaa kysyy ja saivarella et mitä se on tehny? Vastaus ku ei mitään ei yksinkertaisesti mitään.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä