Exä raskaana minulle
Olen itse jo uudessa suhteessa ja jopa kihloissa. Exäkin seurustelee. Seurustelimme aika kauan aikoinaan mutta erosta jo 4 vuotta. Eräs lauantai-ilta tuli oman naisen kanssa riitaa, exän mies oli matkoilla ja pakenin riitaa hänen luokseen (enkä tiedä miksi?!). Iski hetken heikkous ja peittoa siinä heiluteltiin. No ei siinä mitään päätettiin unohtaa koko homma. Exä on nyt kuitenkin raskaana, sanoo olevansa minun, on kuulemma jotenkin laskenut milloin raskaus saanut aikansa. Meinaa pitää lapsen ja aikoo sanoa nykyiselle, että lapsi on hänen. Mietin jos pitäisi kertoa sille miehelle totuus (samalla varmaan omalle naiselle pitäisi kertoa). Jos olisi mahdollisuus perustaa exän kanssa perhe.
Kommentit (12)
Kannattaa varmaan nyt odottaa että isyydestä tulee varmuus. Asia erikseen on se, kerrotko uskottomuudesta. Jos mielessä haaveilet perheestä exän kanssa, pitäisikö sitten tiedottaa tästä sitä nykyistä seurustelukumppania ettei tuhlaa aikaansa mieheen, jolla vanha suola janottaa?
Ihanaa, jos sulla on oman nykyisen kanssa lapsi ja uusioperhe niin oot varmaan mun mies ;D
Maailma on kyllä julma......
Exäsihän voi olla raskaana vaikka naapurin Keijolle.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:12"]Et kuitenkaan voi olla varma, että lapsi on sinun.
[/quote]
No dna-testeihin pitäisi sit varmaan mennä?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:16"]Ihanaa, jos sulla on oman nykyisen kanssa lapsi ja uusioperhe niin oot varmaan mun mies ;D
Maailma on kyllä julma......
[/quote]
Ei ole lapsia kenenkään kanssa vielä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:12"]Et kuitenkaan voi olla varma, että lapsi on sinun. [/quote] No dna-testeihin pitäisi sit varmaan mennä?
[/quote]
Suostuuko nainen tähän?
No ei se exä kyllä liian tarkka tavarastaan taida olla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:12"]Et kuitenkaan voi olla varma, että lapsi on sinun. [/quote] No dna-testeihin pitäisi sit varmaan mennä?
[/quote]
Suostuuko nainen tähän?
[/quote]
En tiedä mutta kai biologisella isällä oikeuksia on?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:33"]No ei se exä kyllä liian tarkka tavarastaan taida olla.
[/quote]
Yksi kerta ei tee hänestä jakorasiaa
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:44"]Kiva provo
[/quote]
Ok, voitko provotella muualla kun haluisin keskustella aiheesta?
Et kuitenkaan voi olla varma, että lapsi on sinun.