Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä keittää työpaikan kahvit?

Vierailija
14.01.2022 |

Tilataanko cateringilla vai lankeaako keittovuoro jollekin työntekijälle? Mitä jos henkilö ei juo lainkaan kahvia, saati osaa keittää sitä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä keittää pomon 9v poika. Tulee koulun jälkeen töihin, keittää kahvit, järjestää työvälineet ja varmistaa, että työpaikalla on siistiä.

Saako palkkaa vai onko vapaaehtoishommissa?

Vierailija
22/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tulee ite keitettyä, mun sisäinen kello on tarkin (havahdun kelloa katsomatta siihen, että kohta on kahvitauko) ja istun vielä lähimpämä taukotilaa. Kyllä kaikki muutkin keittää, sitä ei ole määritetty kenenkään tehtäväksi. Usein aamulla eka tulija lataa molemmat keittimet valmiiks, eka laitetaan heti päälle ja toinen sitten aamukahvitauon aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteerinaikkonen tietenkin, kukas muu sen keittäisi?

Mites jos ei ole sihteerinaikkosta? Ollaanko sitten kahvitta?

Vierailija
24/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä keittää pomon 9v poika. Tulee koulun jälkeen töihin, keittää kahvit, järjestää työvälineet ja varmistaa, että työpaikalla on siistiä.

Peseekö penska kätensä ennen keittämistä?

Vierailija
25/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vkolle oma Keittiövuoro joka keittää kahvit, hoitaa roskat.

Kahviautomaatti löytyy josta nappia painamalla valitset latet jne☕️

Vierailija
26/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä taas joku av-mamman keksimä metatyö? Päivä menee pilalle, jos joutuu käyttämään minuutin työpäivästään tuohon?

Av-mammat eivät kykene sivistyneeseen keskusteluun ja vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen. Tekevät kaikesta aina monimutkaisempaa kuin on.

Vierailija
27/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväperseinen blondi sihteeri yleensä.

Vierailija
28/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimistossa trainee tai uusi työntekijä hakee kahvit lähimmästä Starbucksista.

Vierailija
29/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa keittää kun Leila jäi eläkkeelle vuodenvaihteessa.

Vierailija
30/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen joka on taloon tullut, keittää tai sitten itkee ja keittää.

Vierailija
31/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän vaikka olen ainoa joka ei kahvia juo. Kuulemma ne, jotka eivät juo kahvia keittävät parhaat kaffet :D

Vierailija
32/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin keitto ei ole mitään rakettitiedettä. Vettä keittimeen ja suodattimeen laitetaan yhtä monta mitallista kahvia kuin kupillista vettä. Vaikea epäonnistua. Eniten inhottaa, että viimeisen kupillisen ottaja ei huuhdo pannua.

Vierailija
33/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain 80-luvulta peräisin oleva automaatti, koska pomon mielestä keittäminen veisi liikaa työaikaa. Tosin sitä konettakin saa vähän väliä rassata ja tyhjentää käytetystä suodatinpaperista.

Vierailija
34/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mä tykkään keittää kahvia. Sehän on just hyvä max 2 minuuttinen tauko töistä ja sitten saa just hyvää kahvia, eikä mitään kuraa. En kyllä ymmärrä että tuosta on joillakin työpaikoilla tehty ongelma :D

Vierailija
35/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteerinaikkonen tietenkin, kukas muu sen keittäisi?

Ja nyt sä varmaan jo heräsit ja tajusit, ettet ole ollut töissä vuoden 83 -jälkeen?

Vierailija
36/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, on kahviautomaatti.

Niin on meilläkin ja ei todellakaan ole mikään luojan kiitos. On kyllä niin kamalaa ripulia se ”kahvi” kun joku vaan voi olla. Saa siitä kaakaota ja kaikkea muutakin, mutta ei nekään makuhermoja kutkuta. Luojan kiitos on kahvinkeitinkin ja saa keittää ihan itse kahvia.

Vierailija
37/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin keitto ei ole mitään rakettitiedettä. Vettä keittimeen ja suodattimeen laitetaan yhtä monta mitallista kahvia kuin kupillista vettä. Vaikea epäonnistua. Eniten inhottaa, että viimeisen kupillisen ottaja ei huuhdo pannua.

En ole koskaan juonut kahvia enkä keittänyt. Keittimetkin ovat erilaisia ja minut laitettiin keittämään kahvia ensimmäisenä päivänä. Olisitpa nähnyt työkaverin ilmeen kun kerroin etten osaa keittää kahvia.

Vierailija
38/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla töissä työpaikassa, missä joutuu maksamaan kahvista ja kahvimaidosta, vaikkei juo ja vielä päälle pakotetaan keittämään kahvit muille.

Olin joskus harjoittelijana eräässä järjestössä, ja heti ekana päivänä joku tyyppi alkoi selittämään minulle, että täällä sitten jokainen ostaa vuorollaan kahvipaketin.

En ostanut, en edes juo kahvia, ei todellakaan köyhänä opiskelijana kiinnostanut alkaa ostamaan kahvia hyvin tienaaville ihmisille.

Vierailija
39/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän toimistossa trainee tai uusi työntekijä hakee kahvit lähimmästä Starbucksista.

Miksi? Minua on joskus uutena työntekijänä yritetty kyykyttää, olen vaan todennut, että en juo kahvia.

Vierailija
40/60 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keitän. Olen päiväkodin keittäjä. Lisäpannulliset keittää se, jonka ottaa pannusta viimeisen kupin.

Päiväkodeissa on aika vaihtelevia käytäntöjä. Jossain muukin henkilökunta keittää kahvia. Jossakin minulle tullaan valittamaan keittiöön, että kahvi on loppu ja tule keittämään lisää meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi