Millaisia tuotteita sinä yleensä ostat "tilipäivän kunniaksi"?
Mulla meni just 60 € riddarin lankoihin ja toiset 60 € Zalandolle 3 mekkoon :) Yleensä tämäntyyppistä ostan, joku leivos kaupasta tai sipsipussi. Alkoholia en käytä.
Kommentit (651)
En ole työelämässä, mutta jos ajattelen päiviä, joina saan rahaa taloudellisesti tiukan jakson jälkeen, niin saatan ostaa esim. rasian jossa on kaksi leivosta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä huomaan tilipäivän siitä, että naapurin naisella on uudet tekokynnet ja -ripset.
Pari tavallista munkkia vaan.
En tuhlaa tilipäivänä yhtään sen enempää kuin muulloinkaan.
Yleensä viinipullon ja muutaman euron kukkakimpun itselle. Jos lapsi tarvitsee jotain vaatetta tms. niin ostan sen myös tilipäivän tienoilla.
Purkin halpis hernekeittoa ja senkin luotolle
Palkitsen autoni 98 bensalla, vaikka ehkä vähän hassua onkin :D Raha polttelee, siksi annan hyväntekeväisyyteenkin paljon.
Ostan joka ma 7 päivän ruuat. Joskus ostospäiväksi sattuu tilipäivä.
Seuraavan tilipäivän kunniaksi maksan Hesarin laskun ja jos ens kuussa on tiukkaa, ei riitä rahat matkusteluun eikä mihinkään huvituksiin, luen sitä Hesaria.
Vierailija kirjoitti:
maitoa, leipää, jauhenlihaa, juustoa, banaaneja, makaroonia
Jauhenlihaa??? :D
Eikö Raamatussa ole mainittu joku juhla kerran kuussa? En usko että Jeesus tuomitsisi, jos ostaisi cesar-salaatin ja jonkun juoman rahapäivänä. Kun ei olla muitakaan nälässä pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maitoa, leipää, jauhenlihaa, juustoa, banaaneja, makaroonia
Jauhenlihaa??? :D
Jep, ja se pitää muistaa pestä ennen käyttöä. Legendaarista.
Mun vastaus on, että yleensä jotain mitä oikeasti tarvitsee. Viimeksi koiralle punkkikarkoite ja itselleni kesämekko. Nämä yht. 13,50€. Pistin oikein ranttaliksi siis. Joskus ostan myös viiniä tai herkkujuustoa.
Nykyään en kyll osta yhtään mitään palkintoja, kaikki menee "elämiseen"...
En edes muista milloin on tilipäivä. Aina siellä on pieni puskuri.
Rahastoja. 3 erityyppistä rahastoa, joihin kuhunkin minimissään 150e
No onpas täällä taas hapanta kitupiikkiporukkaa. Eihän ketjussa kysytty että millä vedät tilisi nollille tilipäivänä, vaan että millä pienellä kivalla juhlistat sitä. Minusta ainakin on kiva tuoda pientä juhlan tuntua arjen keskelle.
Viime tilipäivänä ostin kukkia ja noutosushia. Joskus ostan kosmetiikkaa.