Vai että vain äidit suuttuvat tänään!
On ÄITIENpäivä. Mies ei huomioi minua tänään, koska en ole hänen äitinsä. Vinoilin että aijaa että tää onkin omanäidinpäivä, eikä äitienpäivä. No whatever, voin odotella että lapset ovat isompia ja muistavat mua itsetehdyin kortein jne. Tunti sitten mies alkoi lasten kanssa joutua mummolaan (äitiänsä muistamaan), ja kohta sanoi minulle:" hei ala nyt joutumaan, me ollaan jo kenkiä vaille valmiit". Vastasin vain viileästi, että miksi minä sinne lähden, eihän se ole minun äitini tai isoäitini. Voi että miestä vitutti :D ihan oikein! Sanoi että noloa kun jään kotiin ja hän joutuu keksimään tekosyyn miksen tullut. Kyllä mun olis omasta mielestänikin sinne kuulunut lähteä ja olen tökerö kun en mennyt, mutta siitäs sai.
Katsotaan ensi vuonna onko se ÄITIENpäivän merkitys mennyt miehellä kaaliin.
Ps. Huikkasin tuossa aamulla ulkoillessa parille naapurillekin hyvää äitienpäivää, vaikka eivät minun äitejäni ole.
Kommentit (128)
liitto kaatuu jos nainen ilmaisee pahastumisensa, NIH!!! Ei kaikkien liitot ole noin heikoissa kantimissa
hahahaaa :D
Mä nyt olen vähän hämilläni siitä, miksi osa teistä kuvittelee, että mun mielestä mä saan harmistua siitä, ettei mies aijo huomioida minua äitienpäivänä, mutta mies ei siitä etten lähtenyt toivottamaan hänen äidilleen hyvää äitienpäivää?? :D
mähän nimenomaan sanoin, että olen tökerö kun en lähtenyt mukaan, mutta nyt oli aiheellisempaa näpäyttää miestä, saada tajuamaan ettei voi mua noin vain skipata äitienpäivänä. Ja että anoppiin olen yhteydessä myöhemmin, kukkiakin aijon viedä.
Niin ja anteeksikin aijon mieheltä pyytää, ja jos hän yhtään on sellainen mies kuin olen hänen kuvitellut olevan, pyytää hänkin anteeksi minulta. Se että onko kaikki lopussa tyytyväisiä on nyt ihan miehestä kiinni, ei minun päätettävissäni. Joko hän ymmärtää ollensaa lapsellinen/typerä kuten minäkin olen kun en lähtenyt anoppilaan, tai sitten ei ja silloin voi olla kylmä tunnelma pitkäänkin.
Ap
Ei kai riitely tai asioiden selvittäminen toisen tunteista välittäen ole tossun alla oloa? Toivon, että mies ei saa tuosta sellaista signaalia, että ap halusi vain kostaa ja koe sitä uhaksi itselleen, niin että jotain jää hampaankoloon,
eikä siis ole ap:n tietämättä heikompi mies kuin ap kuvitteleekaan. Ihan ap:n takia ja tietty miehenkin ja lasten.
täällä on sellaisia lampaita että oksat pois. jos et tuo ilmi tunteitasi, tulet poljetuksi koko loppuelämäsi. Ja et ollut tökerö kun et lähtenyt anoppilaan. Sehän oli ihan miehesi logiikan mukaista! Jos mies lähtee heti (niikuin nämä lampaat määkivät) niin kyllä pitää aika herkkähipiäinen olla jos ei kestä peiliin katsomista.
Olisi kiva kuulla, miten mies otti tilanteen. Pidän peukkuja, että on mies, jonka tunnet!
pelkäättekö te naiset joka halvatun hetki että miehenne lähtee lätkimään??
Pelottava tuo jankkaaja. Ihan yksi ihminen näyttää olevan noiden itseään toistuvien viestien takana eikä mammojen enemmistö.
Itse olisin enemmän huolissani ap:n parisuhteesta jos mies olisi niin tossukka että jäisi nyyhkimään oman päätöksensä seurauksia kun siitä että ap avoimesti reagoi tyhmyyksiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:25"]
täällä on sellaisia lampaita että oksat pois. jos et tuo ilmi tunteitasi, tulet poljetuksi koko loppuelämäsi. Ja et ollut tökerö kun et lähtenyt anoppilaan. Sehän oli ihan miehesi logiikan mukaista! Jos mies lähtee heti (niikuin nämä lampaat määkivät) niin kyllä pitää aika herkkähipiäinen olla jos ei kestä peiliin katsomista.
[/quote]
En kylläkään sanonut, ettei niitä saisi tuoda ilmi. Sanoin vain, että tapoja on hyviä ja huonoja. Mutta jos ap tuntee miehensä, niin eihän se sitten haittaa, että vaikutti minusta tökeröltä, kuten hän itsekin sanoi. Toki kuka tahansa toimii tökerösti tahallaan joskus, itsekin vaikka kuinka monta kertaa. Mutta en kyllä toivoisi että teen niin...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:27"]
[/quote]
vastauksia kiitos!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:29"]
[/quote]
En kylläkään sanonut, ettei niitä saisi tuoda ilmi. Sanoin vain, että tapoja on hyviä ja huonoja. Mutta jos ap tuntee miehensä, niin eihän se sitten haittaa, että vaikutti minusta tökeröltä, kuten hän itsekin sanoi. Toki kuka tahansa toimii tökerösti tahallaan joskus, itsekin vaikka kuinka monta kertaa. Mutta en kyllä toivoisi että teen niin...
[/quote]
jos on vihainen, niin silloin saa olla reilusti vihainen. Jos ap sinun mielestäsi tökerö, niin entäpä sitten miehen käytös? Ap:n ratkaisu vain mukaili miehen logiikkaa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:27"]
[/quote]
Onhan se mahdollisuus aina olemassa. Se kuka tietää liittonsa olevan varmalla pohjalla on varmaan aika harvinaisuus. Ja kai sitä nyt voi koittaa opetella rakentavammaksi tunneilmaisussa vaikkei pelkäiskään liiton hajoavan. Ainakin itse oon huono siinä, tökerö on helpompi olla kuin rakentava.
jos jatkuvasti pitää pelätä että mies hylkää niin kyllä sellainen liitto on sairas!
rakentavasti voi ilmaista että "loukkasit minua", kuten ap teki. Mikä olisi ollut sinun mielestäsi rakentavaa, 84?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
jos on vihainen, niin silloin saa olla reilusti vihainen. Jos ap sinun mielestäsi tökerö, niin entäpä sitten miehen käytös? Ap:n ratkaisu vain mukaili miehen logiikkaa?
[/quote]
Anteeksi vain, mutta en usko miehen olleen tarkoiteuksella tökerö. Siinä ero, ei se iso asia ole, mutta so what. En silti haluaisi itse olla tökerö kellekään, joka ei ole tarkoituksella sitä minulle. Silloin se on okei, mutta miksi rakastaisin sellaista ihmistä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:35"]
rakentavasti voi ilmaista että "loukkasit minua", kuten ap teki. Mikä olisi ollut sinun mielestäsi rakentavaa, 84?
[/quote]
Eihän ap sanonut tai ilmaissut niin. Ap pikemminkin sanoi miehelle: "sinä olet tyhmä tai inhoan sinua" Se olisikin ollut eri asia. Tuon "loukkasit minua" sanominen olis rakentavaa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:27"]
[/quote]
vastauksia kiitos!
[/quote]
Peukutuksista ja vaihtelevista kommenteista voisi päätellä että suurin osa ei pelkää, tuon yhden jankkaajan peloista tai edes sukupuolesta ei ole tietoa.
Pelkokin tosin on ihan inhimillistä jos miehen lähtö tarkottaisi vaikka talouden romahtamista ja yksinhuoltajaksi katraan kanssa jäämistä. Tuo tosin edellyttää että miehessä on jotain niin raukkista että pelko on aiheellinen.
tiedät hyvin ap:n miehen ajatukset :D Mitenkäs kun anoppi ei ole ap:n äiti? miksi on tökeröä olla muistamatta häntä?
"Nainen ei välitä miehensä tunteista mitään." WTF??? hahahaa :D ihmiset on idiootteja, kyllä te ootte ukkonne tossun alla.