Vai että vain äidit suuttuvat tänään!
On ÄITIENpäivä. Mies ei huomioi minua tänään, koska en ole hänen äitinsä. Vinoilin että aijaa että tää onkin omanäidinpäivä, eikä äitienpäivä. No whatever, voin odotella että lapset ovat isompia ja muistavat mua itsetehdyin kortein jne. Tunti sitten mies alkoi lasten kanssa joutua mummolaan (äitiänsä muistamaan), ja kohta sanoi minulle:" hei ala nyt joutumaan, me ollaan jo kenkiä vaille valmiit". Vastasin vain viileästi, että miksi minä sinne lähden, eihän se ole minun äitini tai isoäitini. Voi että miestä vitutti :D ihan oikein! Sanoi että noloa kun jään kotiin ja hän joutuu keksimään tekosyyn miksen tullut. Kyllä mun olis omasta mielestänikin sinne kuulunut lähteä ja olen tökerö kun en mennyt, mutta siitäs sai.
Katsotaan ensi vuonna onko se ÄITIENpäivän merkitys mennyt miehellä kaaliin.
Ps. Huikkasin tuossa aamulla ulkoillessa parille naapurillekin hyvää äitienpäivää, vaikka eivät minun äitejäni ole.
Kommentit (128)
Voisit ajatella niitä lapsiakin. Jääpä kiva muisto äitienpäivästä kun vanhemmat riitelee.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:35"]Kuulostaapa "kivalta" parisuhteelta. [/quote] Kiva tää onkin. Tämmöset pienet kinat vain vahvistavat suhdetta. Illalla luultavasti peitto heiluu ja kovaa! Ap
[/quote]
Sen mies siis haluaa, mutta ei välttämättä tämän muistaen muistaa äitienpäivänä. Minusta vilpittömästi ajatellen ihan hyvä tärkeysjärjestys.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"]Kostaminen anopille on ehdottomasti paras tapa käsitellä ristiriitoja parisuhteessa.
[/quote]
Anopille selitän tilanteen jälkikäteen. Sen verran huippu tyyppi että takuulla ymmärtää. Miehensäkin häntä muistaa äitienpäivänä.
ap
Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, haittasiko se sua, kun mies ei huomioinut?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"]Aina se hyökkäys ei ole paras puolustus. Ei miehiin tuollanen uhoaminen vetoa. Ennemmin se et oot hiljainen ja surumielisen oloinen niin johan vetoaa omaantuntoon. ;)
[/quote]
nääh. En halua säälistä huomioimista.
ap
[/quote]
Ennemmin vetoamalla omaantuntoon kuin vaatimalla vaatien ja mies kiukustunerna ostaa sulle jonkun kukkakimpun ettei raivotar kilahda.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:38"]
Ei minusta edes ole tökeröä ettet mennyt anoppilaan mukaan. Miksi olisi? Nyt nauriskelet rauhasta hyvällä omallatunnolla.
Hyvää äitienpäivää!
[/quote]
Joo, mutta riidanhaastaminen oli.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:39"]Voisit ajatella niitä lapsiakin. Jääpä kiva muisto äitienpäivästä kun vanhemmat riitelee.
[/quote]
Ei me riidelty. Mies sanoi oman kantansa jo aijemmin tällä viikolla (siis etten ole hänen äitinsä). Minä vain pokkana sanoin etten lähde kun ei ole mun äiti. Kinastella voi ilman "riitely äänensävyäkin".
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]
Kostat sitten isäinpäivänä :)
[/quote]
Voi olla, ettei mies tarvitse vastaavia ei-sydämestä tulevia muistamisia.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, haittasiko se sua, kun mies ei huomioinut?
[/quote]
Haittaa, mutta ei maailmani tähän kaadu. Kunhan piti päästä vähän näpäyttämään :D
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]Kostat sitten isäinpäivänä :)
[/quote]
En. Kyllä minä häntä aijon muistaa, koska on lasteni isä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:39"]Voisit ajatella niitä lapsiakin. Jääpä kiva muisto äitienpäivästä kun vanhemmat riitelee. [/quote] Ei me riidelty. Mies sanoi oman kantansa jo aijemmin tällä viikolla (siis etten ole hänen äitinsä). Minä vain pokkana sanoin etten lähde kun ei ole mun äiti. Kinastella voi ilman "riitely äänensävyäkin". Ap
[/quote]
Mutta mies kuitenkin suuttui tai häntä vitutti. Lapset tajuavat sen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:35"]Kuulostaapa "kivalta" parisuhteelta.
[/quote]
Kiva tää onkin. Tämmöset pienet kinat vain vahvistavat suhdetta. Illalla luultavasti peitto heiluu ja kovaa!
Ap
[/quote]
Kiva jos teille toimii. Itse kokisin väsyttävänä temppuilun ja pelien pelaamisen, kannatan suoraa puhetta. Suoralla puheella en tarkoita nyt tiuskimista enkä epäkohteliasta puhetta, vaan sitä että voidaan keskustella omista tunteista. Ilman valtapelejä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:38"]
Ei minusta edes ole tökeröä ettet mennyt anoppilaan mukaan. Miksi olisi? Nyt nauriskelet rauhasta hyvällä omallatunnolla.
Hyvää äitienpäivää!
[/quote]
Joo, mutta riidanhaastaminen oli.
[/quote]
No kumpikohan meistä sitä muurahaispesää ensin sohaisi :D
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"]Aina se hyökkäys ei ole paras puolustus. Ei miehiin tuollanen uhoaminen vetoa. Ennemmin se et oot hiljainen ja surumielisen oloinen niin johan vetoaa omaantuntoon. ;)
[/quote]
nääh. En halua säälistä huomioimista.
ap
[/quote]
Ennemmin vetoamalla omaantuntoon kuin vaatimalla vaatien ja mies kiukustunerna ostaa sulle jonkun kukkakimpun ettei raivotar kilahda.
[/quote]
Ei tänään tule kyllä muistamaan ja hyvä niin koska ei tule sydämestä. Tässä on kuitenkin vuosi aikaa vähän kasvaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]Kostat sitten isäinpäivänä :) [/quote] En. Kyllä minä häntä aijon muistaa, koska on lasteni isä. Ap
[/quote]
Mutta ymmärrätkö, että teit nyt niin, ettei miestä huvita jatkossakaan muistaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:38"] Ei minusta edes ole tökeröä ettet mennyt anoppilaan mukaan. Miksi olisi? Nyt nauriskelet rauhasta hyvällä omallatunnolla. Hyvää äitienpäivää! [/quote] Joo, mutta riidanhaastaminen oli. [/quote] No kumpikohan meistä sitä muurahaispesää ensin sohaisi :D ap
[/quote]
Sitä en tiedä, mutta tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että eipä ole eka kerta, kun olet miestäsi loukannut. Käytöksesi vaikuttaa siltä, että sulla on oikeus pahastua, miehellä ei.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, haittasiko se sua, kun mies ei huomioinut? [/quote] Haittaa, mutta ei maailmani tähän kaadu. Kunhan piti päästä vähän näpäyttämään :D ap
[/quote]
Aika huonosti pelasit harmisi ulos. Vaikutat miehen silmissä vain kiukettelevalta typerykseltä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:41"]Kostat sitten isäinpäivänä :) [/quote] En. Kyllä minä häntä aijon muistaa, koska on lasteni isä. Ap
[/quote]
Mutta ymmärrätkö, että teit nyt niin, ettei miestä huvita jatkossakaan muistaa sinua.
[/quote]
No varmaan ymmärrät, että me tulemme vielä keskustelemaan asiasta?
Ap
Hyvää äitienpäivää!