Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vai että vain äidit suuttuvat tänään!

Vierailija
10.05.2015 |

On ÄITIENpäivä. Mies ei huomioi minua tänään, koska en ole hänen äitinsä. Vinoilin että aijaa että tää onkin omanäidinpäivä, eikä äitienpäivä. No whatever, voin odotella että lapset ovat isompia ja muistavat mua itsetehdyin kortein jne. Tunti sitten mies alkoi lasten kanssa joutua mummolaan (äitiänsä muistamaan), ja kohta sanoi minulle:" hei ala nyt joutumaan, me ollaan jo kenkiä vaille valmiit". Vastasin vain viileästi, että miksi minä sinne lähden, eihän se ole minun äitini tai isoäitini. Voi että miestä vitutti :D ihan oikein! Sanoi että noloa kun jään kotiin ja hän joutuu keksimään tekosyyn miksen tullut. Kyllä mun olis omasta mielestänikin sinne kuulunut lähteä ja olen tökerö kun en mennyt, mutta siitäs sai.
Katsotaan ensi vuonna onko se ÄITIENpäivän merkitys mennyt miehellä kaaliin.

Ps. Huikkasin tuossa aamulla ulkoillessa parille naapurillekin hyvää äitienpäivää, vaikka eivät minun äitejäni ole.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:59"]

Tää jankkaaja on eräs mies, tyylin tunnistaa kyllä aina. Kohta varmaan kuullaan eettiset perustelut molempien käytökselle ja valitusta liian maskuliinisista ja analyyttisista naisista.

[/quote]

Ei varmasti kuulla. Sanoinhan, että mieheni blaa blaa. Ja lapset. Että päättele siitä todennäköisyyksin.

Vierailija
22/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:59"]

Tää jankkaaja on eräs mies, tyylin tunnistaa kyllä aina. Kohta varmaan kuullaan eettiset perustelut molempien käytökselle ja valitusta liian maskuliinisista ja analyyttisista naisista.

[/quote]

sinäpä sen sanoit! :) ihme taulapää

[/quote]

Tääkin tuskin oli vahingossa pahasti sanottu mulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulapää, näkeehän tuon sokeakin. oikein pahimman luokan sellainen

Vierailija
24/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa vaikuttaa herttaiselta teihin verrattuna.

Vierailija
25/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ap tulis päivittämään tilanteen!

Ja ettei mies ois kokenut, että ap tarkoituksella teki pahaa. Tietysti anteeksipyyntö varmaan auttaa :)

Vierailija
26/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi, ap. Miksi odotat lahjaa mieheltäsi, hän on ihan oikeassa siinä, et ole hänen äitinsä. Hääpäivä on se teidän juttunne. Ja sitten voi huomioida ihan muutenkin, ei siihen tarvita mitään väkisin kyhättyä pakkopäivää.

Vierailija
27/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivää voi viettää niin monella tapaa. Itse kokkasin ja leivoin omalle äidille, ja omat muksut minulle. Ihana päivä. On kyllä mielenkiintoista lueskella äitiyteen liittyviä artikkeleita myös. Niitä on ollutkin tänään paljon tarjolla, siis erilaisten äitien tarinoita. Mitäs mieltä olette esimerkiksi tästä? 

http://yle.fi/uutiset/kuukauden_vanhan_vauvan_aiti_palaa_tyohon_pitaa_olla_muutakin_kuin_vaipanvaihtoa_ja_imettamista/7965768

Vierailija
28/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hylkää kuukauden vanhan vauvan, se on minun mielestäni heitteillejättö piste."Ei normaalielämä lakkaa vauvan syntymään" Hehe kyllä likka vielä herää todellisuuteen. Pistän naiiviuden piikkiin.

Vierailija
29/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan tervepäisiä lapsista kasvaa, vaikka olisi vuoden ikäisestä päiväkodissa, Lepistö lisää."

Päiväkoti ei todellakaan ole alle 3-vuotiaan paikka. Sääliksi käy tuota vauvaa, todella.

Vierailija
30/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:45"]

Kasva aikuiseksi, ap. Miksi odotat lahjaa mieheltäsi, hän on ihan oikeassa siinä, et ole hänen äitinsä. Hääpäivä on se teidän juttunne. Ja sitten voi huomioida ihan muutenkin, ei siihen tarvita mitään väkisin kyhättyä pakkopäivää.

[/quote]

Mä en edes tajunnut, mitä ap jäi vaille? Toivotustakin-ko? 

Vierailija
31/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:06"]

Jos hylkää kuukauden vanhan vauvan, se on minun mielestäni heitteillejättö piste."Ei normaalielämä lakkaa vauvan syntymään" Hehe kyllä likka vielä herää todellisuuteen. Pistän naiiviuden piikkiin.

[/quote]

Olisit lukenut artikkelin kokonaan: "– Aion olla kotona vuoden verran, mutta teen sinä aikana bändi- ja työkeikkoja."

Vierailija
32/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go sis, go!

Vierailija
33/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: loukkaamasi mies ei mielellään muista sinua ensikään vuonna.

Vierailija
34/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:33"]

Villi veikkaus: loukkaamasi mies ei mielellään muista sinua ensikään vuonna.

[/quote]

Mutta sitä saat, mitä tilaat.

Vierailija
35/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa "kivalta" parisuhteelta.

Vierailija
36/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:33"]Villi veikkaus: loukkaamasi mies ei mielellään muista sinua ensikään vuonna.
[/quote]

Juu voi olla, tai sitten hävettää siellä mummolassa nyt sen verran että parantaa tapansa. Tai sitte ei. Mutta sainpa mä häneltä tahtomattaan äitienpäivälahjan: omaa aikaa! Aaaah
ap

Vierailija
37/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:35"]Kuulostaapa "kivalta" parisuhteelta.
[/quote]

Kiva tää onkin. Tämmöset pienet kinat vain vahvistavat suhdetta. Illalla luultavasti peitto heiluu ja kovaa!
Ap

Vierailija
38/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se hyökkäys ei ole paras puolustus. Ei miehiin tuollanen uhoaminen vetoa. Ennemmin se et oot hiljainen ja surumielisen oloinen niin johan vetoaa omaantuntoon. ;)

Vierailija
39/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen anopille on ehdottomasti paras tapa käsitellä ristiriitoja parisuhteessa.

Vierailija
40/128 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:37"]Aina se hyökkäys ei ole paras puolustus. Ei miehiin tuollanen uhoaminen vetoa. Ennemmin se et oot hiljainen ja surumielisen oloinen niin johan vetoaa omaantuntoon. ;)
[/quote]
nääh. En halua säälistä huomioimista.
ap