Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivän parut ja itkemiset huvittavat

Vierailija
10.05.2015 |

Teillä mammoilla on käsittämätön taito heittäytyä peppukipeiksi, jos suuri päivänne ei menekään suunnitelmien mukaan. Kannattaisiko ladata äitienpäivään vähän vähemmään odotuksia ja keskittyä tekemään lopuista 364 päivistä sellaisia, ettei marttyyriydelle ole tarvetta?

Ei? No, ei sitten.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meilläkään lapset joudu kuuntelemaan marinaa siitä, miten toinen ei huomioi. 

Vierailija
62/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lasketa annetun huomion määrää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti.

Vierailija
64/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]

Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti.

[/quote]

?

Vierailija
65/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lisää kohtalotovereitanne, mutta toki hän on oikeutettu tuohon, sillä on varmasti tehnyt paljon pyyteetöntä hyvää miestään kohtaan:

"On ÄITIENpäivä. Mies ei huomioi minua tänään, koska en ole hänen äitinsä. Vinoilin että aijaa että tää onkin omanäidinpäivä, eikä äitienpäivä. No whatever, voin odotella että lapset ovat isompia ja muistavat mua itsetehdyin kortein jne. Tunti sitten mies alkoi lasten kanssa joutua mummolaan (äitiänsä muistamaan), ja kohta sanoi minulle:" hei ala nyt joutumaan, me ollaan jo kenkiä vaille valmiit". Vastasin vain viileästi, että miksi minä sinne lähden, eihän se ole minun äitini tai isoäitini. Voi että miestä vitutti :D ihan oikein! Sanoi että noloa kun jään kotiin ja hän joutuu keksimään tekosyyn miksen tullut. Kyllä mun olis omasta mielestänikin sinne kuulunut lähteä ja olen tökerö kun en mennyt, mutta siitäs sai. Katsotaan ensi vuonna onko se ÄITIENpäivän merkitys mennyt miehellä kaaliin. Ps. Huikkasin tuossa aamulla ulkoillessa parille naapurillekin hyvää äitienpäivää, vaikka eivät minun äitejäni ole."

http://www.vauva.fi/keskustelu/4466402/ketju/vai_etta_vain_aidit_suuttuvat_tanaan

Ainoa itsekäs olen minä, joka en ala miellyttää ketään, mutta en myöskään vaadi mitään. Mä olisin kyllä mennyt tai sopinut miehen kanssa asian molempia tyydyttävään ratkaisuun.

Vierailija
66/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]

[/quote]

?
[/quote]

Tämä oli siis siihen jonka lapsi kinusi ekaa kalkupalaa otselleen.

Vierailija
67/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin jännä nähdä, onko mennyt ylläolevan miehellä kaaliin jotain ensi äitienpäivästä! :D

Mielellään varmaan laittelee naiselleen jotain. Onneks mä en ole niin tyhmä.

Vierailija
68/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"] Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti. [/quote] ? [/quote] Tämä oli siis siihen jonka lapsi kinusi ekaa kalkupalaa otselleen.

[/quote]

Eikö se ollut 2-vuotias?  Sehän on vielä taapero :O

Vierailija
69/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei ollut lapsen ikää, luki vain pienelle lapselleen (äiti suuttui), no, tuskin on paljon yli 4:n. Pieni lapsi vasta!

Vierailija
70/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn trenssi sotkettiin kakulla vasemmasta olkapäästä äitienpäivä lounaalla. Myös miehen takista oli vasen olkapää kakussa. Takit olivat vartioimattomassa narikasssa kuten kaikkien muidenkin äitienpäivää viettävien ko. ravintolassa. Toivottavasti tuli parempi mieli. Ai niin siellä saattaa olla kameravalvonta.

Vierailija
71/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaa. Tänään on mun ensimmäinen äitienpäivä. Vietettiin sitä kerrankin vähän isommasti suvun voimin mummolassa.

Kaikki siskoni, äitini, tätini ja mummini onnittelivat minua ja toisiaan. Kaikki olivat saaneet mieheltään lahjan ja kortin.

Mä en saanut mieheltäni mitään. En yhtään mitään. Edes sitä yhtä "hyvää äitienpäivää" -lausetta. Hävetti.

En ole koskaan saanut häneltä myöskään joulu- tai syntymäpäivälahjoja, mutta tämä tuntui kaikista pahimmalta. Yh-elämä odottaa..

Vierailija
72/72 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit haluavat jotain muilta? Eikö riitä että on jo äitienpäivä? Viettäkää vaikka mitä päiviänne mutta laskekaa minut ulos en ole velvollinen teidän oikuille tai päiville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän