Äitienpäivän parut ja itkemiset huvittavat
Teillä mammoilla on käsittämätön taito heittäytyä peppukipeiksi, jos suuri päivänne ei menekään suunnitelmien mukaan. Kannattaisiko ladata äitienpäivään vähän vähemmään odotuksia ja keskittyä tekemään lopuista 364 päivistä sellaisia, ettei marttyyriydelle ole tarvetta?
Ei? No, ei sitten.
Kommentit (72)
Eikä lasketa annetun huomion määrää.
Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]
Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti.
[/quote]
?
Tässä lisää kohtalotovereitanne, mutta toki hän on oikeutettu tuohon, sillä on varmasti tehnyt paljon pyyteetöntä hyvää miestään kohtaan:
"On ÄITIENpäivä. Mies ei huomioi minua tänään, koska en ole hänen äitinsä. Vinoilin että aijaa että tää onkin omanäidinpäivä, eikä äitienpäivä. No whatever, voin odotella että lapset ovat isompia ja muistavat mua itsetehdyin kortein jne. Tunti sitten mies alkoi lasten kanssa joutua mummolaan (äitiänsä muistamaan), ja kohta sanoi minulle:" hei ala nyt joutumaan, me ollaan jo kenkiä vaille valmiit". Vastasin vain viileästi, että miksi minä sinne lähden, eihän se ole minun äitini tai isoäitini. Voi että miestä vitutti :D ihan oikein! Sanoi että noloa kun jään kotiin ja hän joutuu keksimään tekosyyn miksen tullut. Kyllä mun olis omasta mielestänikin sinne kuulunut lähteä ja olen tökerö kun en mennyt, mutta siitäs sai. Katsotaan ensi vuonna onko se ÄITIENpäivän merkitys mennyt miehellä kaaliin. Ps. Huikkasin tuossa aamulla ulkoillessa parille naapurillekin hyvää äitienpäivää, vaikka eivät minun äitejäni ole."
http://www.vauva.fi/keskustelu/4466402/ketju/vai_etta_vain_aidit_suuttuvat_tanaan
Ainoa itsekäs olen minä, joka en ala miellyttää ketään, mutta en myöskään vaadi mitään. Mä olisin kyllä mennyt tai sopinut miehen kanssa asian molempia tyydyttävään ratkaisuun.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]
[/quote]
?
[/quote]
Tämä oli siis siihen jonka lapsi kinusi ekaa kalkupalaa otselleen.
Onkin jännä nähdä, onko mennyt ylläolevan miehellä kaaliin jotain ensi äitienpäivästä! :D
Mielellään varmaan laittelee naiselleen jotain. Onneks mä en ole niin tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"] Huono kasvatus, kun ei käytöstapoja tuon enempää, kyllä se kinuaa sitä muuallakin, nolo lapsi, mutta NOLOMPI äiti. [/quote] ? [/quote] Tämä oli siis siihen jonka lapsi kinusi ekaa kalkupalaa otselleen.
[/quote]
Eikö se ollut 2-vuotias? Sehän on vielä taapero :O
Jaa, ei ollut lapsen ikää, luki vain pienelle lapselleen (äiti suuttui), no, tuskin on paljon yli 4:n. Pieni lapsi vasta!
Burberryn trenssi sotkettiin kakulla vasemmasta olkapäästä äitienpäivä lounaalla. Myös miehen takista oli vasen olkapää kakussa. Takit olivat vartioimattomassa narikasssa kuten kaikkien muidenkin äitienpäivää viettävien ko. ravintolassa. Toivottavasti tuli parempi mieli. Ai niin siellä saattaa olla kameravalvonta.
Kyllä mua harmittaa. Tänään on mun ensimmäinen äitienpäivä. Vietettiin sitä kerrankin vähän isommasti suvun voimin mummolassa.
Kaikki siskoni, äitini, tätini ja mummini onnittelivat minua ja toisiaan. Kaikki olivat saaneet mieheltään lahjan ja kortin.
Mä en saanut mieheltäni mitään. En yhtään mitään. Edes sitä yhtä "hyvää äitienpäivää" -lausetta. Hävetti.
En ole koskaan saanut häneltä myöskään joulu- tai syntymäpäivälahjoja, mutta tämä tuntui kaikista pahimmalta. Yh-elämä odottaa..
Miksi äidit haluavat jotain muilta? Eikö riitä että on jo äitienpäivä? Viettäkää vaikka mitä päiviänne mutta laskekaa minut ulos en ole velvollinen teidän oikuille tai päiville.
No ei meilläkään lapset joudu kuuntelemaan marinaa siitä, miten toinen ei huomioi.