Miesystävä jätti äsken viestillä.
Kommentit (25)
Mut jätettiin pari vuotta sitten viestillä, raukkamainen äijä kun ei voinut suoraan sanoa asiaansa. Palasi kuulemma exänsä kanssa yhteen, oli suunnitellut sitä jo kauan. Eli olin vain laastari! Stanan paskahousu koko ukko! Mutta voimia sulle, löydät vielä jonkun paljon paremman miehen. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:18"]Ihan yllättäen. Ei perustellut asiaa. Ei ollut riitaa eikä mitään. Ihan onnellinen olin tuohon viestiin saakka kuvitellut olevani. Viesti oli jotenkin niin, että ei tästä taida mitään tulla, lopetetaan tapailu.
Nyt on ihan hölmö olo :(
[/quote]
On, onko pitkäkin suhde? Tapailitteko vain?
Vaikka olisi ollut vain tapailua niin silti kypsymätöntä. Ei kykene puhumaan kasvokkain asioita selväksi, pelkuri ja vastuunpakoilija. Tuskin edes kykenevä oikeaan suhteeseen, niissähän voi tulla pahempiakin asioita selvitettäväksi, joista ei tekstareilla selviä.
Ja joo, sama mulle tehty 29-vuotiaan toimesta :)
Ehkä mies naimisissa ja huono omatunto iski äitienpäivän kynnyksellä. Tekstarissa ei tarvi selitellä.
Tsemppiä, ap!
No niinpä... Mies on kohta 50 ha mä vähän nuorempi. Olisin kai odottanut jotain muuta.